utorok 9. septembra 2014

You're the worst (64. kapitola 2/2)

Si najhorší

Originál

''Niall, si strašný debil'' poviem zatiaľ čo zízam na jeho smejúcu sa postavu. Jeho nevinná tvárička ma teraz neoblbne. Som na neho naštvaná. ''Um- mne sa osobne páči nápad s lyžovaním pretože som to ešte nikdy nerobila a bola by to super príležitosť aby sme sa všetci spolu mohli naučiť niečo nové. Ale-''

''Vidíš Louis, hovoril som ti!''

''Liam! To akože seriózne?'' hnevá sa Harry zatiaľ čo sa náhle postaví zo stoličky so zaťatými päsťami. Pozriem sa na neho so znepokojeným výrazom a potom sa pozriem na Liama, ktorý vyzerá rovnako zmätene ako všetci ostatní.

''Takže ty tu teraz chceš len sedieť a tváriť, že sa nič nestalo aj keď si práve tu predo mnou skočil do reči mojej frajerke? Od toho aby som ťa zmlátil ma delia iba sekundy''


Ani som si neuvedomila, že mi skočil do reči, pretože sa to udialo veľmi rýchlo. Veď na tom ani veľmi nezáleží, úplná maličkosť. Ľutujem Liama.

''Prepáč, že som ti takto skočil do reči, London'' povie úprimne a ja sa na neho sympaticky usmejem. Harry si zanadáva a potom si sadne späť na svoju stoličku. Vďaka bohu.

''V pohode, Liam'' uistím ho. ''Ako som vravela, ten nápad sa mi páči ale dovolenka mimo štátu bude lepšia cez jarné prázdniny alebo po tom, ako zmaturujeme. Potom to bude dovolenka a oslava v jednom''

''Vidíte to?'' začne Louis a ja naozaj dúfam, že toto nebude viesť k ďalšej hádke. Už nechcem byť uprostred niečoho takého. ''Všetci musíte byť trocha viac ako London, pretože navrhla naozaj dobrý návrh a urobila to slušne a pokojne, nie ako vy všetci, a bola taká milá, že môj nápad nezmietla zo stola a to pre mňa veľa znamená'' vysloví slová uznania a všetci zagúľajú očami. ''Možno keby ste mi všetci tak veľmi neliezli na nervy, tak by som nebol taký pesimistický a tvrdohlavý. London vo mne vzbudzuje optimizmus''

Táto celá besiedka alebo čo to je, je veľmi komická, pretože Louis až príliš preháňa.

Sú ako moja druhá rodina.

***

''London, ty si myslíš, že bolo vtipné, nechať ma samého v posteli s tvojim plyšákom? A myslela si si, že si to nevšimnem?'' povie mi Harry do ucha zatiaľ čo okolo mňa obmotáva svoje ruky a pevne ma chytí. Pozriem sa von z okna a uhryznem si do pery aby som sa nezačala hlasno rehotať. Viem, že sa na mňa pozerá a nechcem otočiť hlavu iným smerom ako k oknu. Znie pobavene a naštvane zároveň? Zmyjem si z tváre úsmev a predtým ako mu odpoviem sa zhlboka nadýchnem.

''Nemám tušenia, že o čom tu rozprávaš. Keď som odišla tak som s tebou v posteli nenechala nič'' poviem pokojne zatiaľ čo umývam riady v dreze. Mala by som sa sama potľapkať po pleci.

''Oh, naozaj?''

''Áno naozaj. Myslím si, že si sa mohol prebudiť, a možno si bol námesačný a vzal si si ho k sebe do postele, keď som odišla alebo ti ho tam možno počas spánku dal niekto iný'' navrhnem zatiaľ čo mykám plecami. Zapínajúc vodu, dám pod ňu riady aby som ich umyla od saponátu.

''Napríklad kto? Objasni mi to bejby'' Napríklad ja.

''Možno to bol Liam? Spomínam si, že som ho videla, keď som vyšla z tvojej izby''

''Ko*otina, London. Liam jej jeden z najtvrdších spáčov v tomto dome a vždy sa zobúdza na poludnie. '' Informuje ma a ja si uhryznem do pery. '' Klameš mi?''

Zasmejem sa. ''Jasné, že nie, prečo by si si myslel, že ti klamem?''

''Si ku mne otočená chrbtom a tvoj hlas ti preskakuje s hlbokého na tenký. Už ťa poznám dostatočne dlho na to aby som vedel, že mi klameš.

Zamrmlem si nadávku a otočím sa mu tvárou v tvár. Pozrie sa na mňa očakávajúc priznanie, no ja sa nepriznám. Zaškerím sa na neho a on urobí to isté. Túto hru môžu hrať dvaja.

''A čo ak by som klamala? Nemôžeš s tým nič urobiť''

Zasmeje sa. '' Si si tým istá?'' opýta sa. Zo zvedavosti zodvihnem obočie a pomaly prikývnem. Neviem kam sa toto poberá ale mám taký pocit, že sa mi to páčiť nebude. '' Postačí pár krát po zadku, keďže chceš byť zlé dievča a klamať mi?

Zarazene sa na neho pozriem a zasmejem sa. ''Ja neviem, to mi povedz ty, oci''

Pozrie sa na mňa s diabolským pohľadom a rýchlo si ma prehodí cez plece. ''Lepšie sa mi to ukazuje ako hovorí.''

Čo.

Zvraštím obočie zatiaľ čo nás on vedie cez kuchyňu hore schodmi. Kam všetci išli? Veď sme sa všetci spolu pekne bavili pri raňajkách ani nie pred 40 minútami. Presne vtedy keď niekoho potrebujete v blízkosti niekto nie je. Práve teraz niekoho potrebujem.

Zavrie dvere na svojej izbe a potom ich aj zamkne. Cítim sa nepríjemne a nervózne, že nemám poňatia, čo mám robiť, keď ma hodí na posteľ. Rýchlo sa spamätám a opriem sa o lakte zatiaľ čo sa pozerám priamo na neho. V tejto chvíli ani neviem rozlúštiť výraz na jeho tvári. Jediná vec, ktorú sledujem je ten spôsob akým si hryzie do pery. Cítim sa nervóznejšie ako by som sa mala.

Myslím, že v tejto izbe začína byť akosi horúco.

Prejde ku posteli a nahne sa nado mňa. Hlasno pregĺgnem. Jeho prenikavé oči sa pozrú do tých mojich a prisahám, že vidím ako sa mu jeho zreničky rozšírili priamo predo mnou. Nervózne sa zahryznem do pery a on sa zaškerí. Som kompletne strémovaná. Priestor medzi nami zanikne v momente, keď sa naše pery v rýchlom pohybe spoja. Celý bozk je plný túžby. Postrčí ma na posteľ takže sa už nepodopieram na lakťoch. Jeho vytvarovaný hrudník sa obtrie o ten môj a ja zastonám do bozku zatiaľ čo jeho ruky zajdú pod moje tričko a chytia moje prsia. Jeho ruky sú studené, zošlú zimomriavky dolu mojim telom. Hneď ako to začne byť horúce, odtiahne sa a nechá ma bez dychu.

Jeho ruky idú smerom na juh a pohrávajú sa s gombíkom na mojich nohaviciach. Rozopne ho a stiahne dolu aj zips. Pokúsim sa dať si nohy k sebe ale nemôžem, pretože je medzi nimi on. Pozriem sa na neho s vypúlenými očami.

''Č-Čo to robíš?''

''Spomínaš, keď som hovoril, že ti idem dať po zadku?'' zachrapčal jeho hlas a ja horúčkovito prikývnem. ''Tamto bol pôvodný plán ale ako vidíš, tak som vymyslel niečo lepšie. Tento deň by prišiel skôr či neskôr a dnes máme šťastný deň, bejby''

''Nie, to nemôžeš pretože...'' poviem ale potom prestanem a v mysli sa mi zahmlie.

''Pretože čo?''

''Pretože mi toto ráno začali krámy'' zaklamem a on sa na mňa chvíľu díva s prižmúrenými očami no potom sa usmeje. Nie! Nesmej sa!

''To mi nevadí'' odpovie.

Civím na neho, ako mi kúsok po kúsku sťahuje dolu moje džínsy a nervózne si zahryznem do pery. Moja čerstvo odhalená pokožka je rozžhavená, cítim sa ako keby vo mne horel oheň. Moje srdce mi bije nevyspytateľne v hrudi a cítim sa ako keby mi malo každú chvíľu vyskočiť. Cítim ako mi džíny skĺznu dole nohami, počujem ako ich Harry odhodí na zem a v tom momente ma zamrazí.

Som len vo svojich nohavičkách a ešte nikdy som nevidela Harryho takéhoto nedočkavého.

''Počkaj!'' zakričím zatiaľ čo si sadám. Pozrie sa na mňa očami naplnenými túžbou a ja sa zhlboka nadýchnem a pokračujem. ''Potrebujem šťať!''

Ani nečakám na to aby niečo povedal a vbehnem do kúpeľne. Jediné čo počujem spoza kúpeľňových dverí je smiech. Neviem, či sa teraz vôbec dokážem vyšťať keďže som strašne nervózna a Harry tomu s tým zvádzaním vôbec nepomáha. Do čoho som sa to dostala?

Umyjem si v umývadle ruky a pozriem sa v zrkadle na moju červenú tvár. Pretočím kohútik na studenú a pár krát si ošpliecham tvár, ktorú si potom vysuším čistým uterákom. Pár krát sa zhlboka nadýchnem a vojdem späť do izby.

''Pšššt, relax, bejby. Nie je tu nič čoho by si sa mala obávať, nezraním ťa. To posledné čo chcem spraviť je aby si sa cítila, že ťa do niečoho tlačím, pretože to tak nie je. Ver mi, keď poviem, že ak mi povieš, že mám prestať tak to aj urobím. Okej?'' ukľudní ma a ja prikývnem.

''Len si ľahni a zavri oči, bejby''

Zahryznem si do spodnej pery a ľahnem si na vankúše na jeho posteli.

Cítim ako ma jeho vlasy šteklia na vnútornej časti mojich stehien predtým ako začne nechávať bozky na mojej citlivej pokožke. Po každom bozku, ktorý zanechá, mi na neho fúkne a je to ako keby hasiaci prístroj vyslobodzoval moju horúcu pokožku z utrpenia. Okamžite mám zimomriavky. Zamrvím sa v momente keď svojim horúcim dychom dýchne na tenký materiál, ktorý ma zakrýva. Od pása až po špičky prstov som napätá a vzrušená. Jeho chudé prsty prejdu po gumičke na mojich nohavičkách, zaháknu sa za ňu a mučivo pomaly mi ich začnú sťahovať dolu mojimi bokmi.

Keď je takmer v polovici mojich nôh, zavanie smerom k mojej odhalenej pokožke studený vzduch a ja sa myknem. Nechtiac spojím nohy k sebe, no jeho ruky mi v tom zabránia.

''Relaxuj''

Ukľudním sa ale myšlienka na to, že som pred ním odhalená je trápna a som si neistá úplne všetkým. O svoje telo sa starám ale aj tak sa stále bojím. Bolo by lepšie, keby sa to dialo v noci s vypnutými svetlami,nie teraz poobede. Áno, je to trápne ale aspoň by som sa cítila lepšie.

Konečne sa rýchlym, takmer nenásytným pohybom zbaví mojich nohavičiek a dá ruku pod môj chrbát. Pritiahne moje telo bližšie k rohu postele a ja som plná očakávania.

''Horúce alebo studené?'' opýta sa jeho túžbou naplnený chrapľavý hlas.

''Huh?'' opýtam sa zmätene.

''Horúce alebo studené, bejby? Jedno si vyber'' zopakuje a ja zvraštím obočie. Tieto slová majú nejaký skrytý význam a jeho prsty, ktorými mi prechádza po pokožke ma rozptyľujú.

''Ja-um... studené?''

Niečo si zamrmle popod nosom a potom počujem.. hrkanie? Otvorím ústa aby som sa ho opýtala, že čo je to za zvuk no zrazu hlasno vzdychnem zatiaľ čo sa prehnem dozadu a vytrieštim oči. Moje ruky horúčkovito prechádzajú po nekonečnej posteli a do dlaní chytím prikrývku v momente, keď sa ma zmocní senzácia studeného ľadu na mojom tele. Môj hrudník sa dvíha a klesá v rýchlejšom tempe zatiaľ čo on pokračuje so svojim jazykom v rôznych pohyboch, rýchly a krátky strieda dlhý a pomalý.

Moje ruky sa nejakým spôsobom dostanú do jeho kučier a ja za nich silno zatiahnem zatiaľ čo obtáčam svoje stehná okolo jeho tváre. Harry spokojne zastoná a vibrácie pošlú cez celé moje telo elektrický prúd, ktorý ma dostáva na vrchol. Pokračuje so svojim tempom a cítim ako sa ten dobre známy pocit blíži čoraz rýchlejšie.

Jeho prst vkĺzne do mňa a ja sa prudko nadýchnem. Je to pre mňa cudzí pocit. Jeho jazyk a prst sa pohybujú v rovnakom tempe a je to príliš ohromujúce na to aby som to zvládla, a tak vyvrcholím. Vydám zo seba zastonanie, ktoré som v sebe držala strašne dlho a celým mojim telom prejde vlna eufórie.

Prestane to v momente kedy moje končatiny ochabnú a ja sa snažím lapiť dych. On sa postaví z kľačiacej polohy a diabolsky sa na mňa pozrie zatiaľ čo si dáva prsty do úst. Nezaujato sa pozerám na to ako si ich vkladá do úst a potom predstiera, že ho napína.

Moje líca začnú horieť v momente keď mi dojde, čo vlastne robí a vezmem najbližší vankúš a hodím mu ho do tváre. ''Si najhorší!'' poviem so smiechom a on sa čoskoro pridá.

(Prosím komentujte aby som vedela, že to nepridávam len sama pre seba a niekto to aj číta. ďakujem :D )

1 komentár: