piatok 12. septembra 2014

lol toto nie je ďalšia kapitola :D

Okej, teraz na serióznu nôtu ... :D viem, že táto poviedka nie je nejaká extra známa a veľa ľudí ju nečíta a nepozná ale ak to tu naozaj niekto číta, tak vás poprosím aby ste sa tu akoby podpísali alebo čo :D pretože .. naozaj do prekladu vkladám istú dávku námahy a času a nie vždy je toho času veľa a začína sa škola a potrebujem sa veľa učiť tak ma prosím motivujte aby som v tomto pokračovala, pretože aj keď má kapitola napríklad 40-70 videní a nie je tam ani jeden komentár, tak ma to troška odrádza pretože ... ja neviem no proste bolo by pekné ak by ste sa vyjadrili k časti, napísali vaše pocity a tak.. nezaberie to viac ako 5 minút a myslite na to, že mi to vyčarí úsmev na tvári :DDD tak prosím vyjadrite sa k tomuto príspevku alebo len napíšte hocičo aby som vedela, koľko vás tu reálne stále číta :)) a p.s. naozaj si cením tých, ktorí aj komentujú niekedy aj Kristín, ktorá mi vždy dá to plusko, či čo to je  :DD x :)

4 komentáre:

  1. ja to čítam a milujem túto poviedku naozaj si cením že to prekladáš a som ti veľmi vdačná :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Povídku zbožňuju, zvláště hravého Harryho :) Takže děkuji za překlad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povídka je super �� překládej dál prosím ��

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa páči a čítam pravidelne :3

    OdpovedaťOdstrániť