piatok 22. augusta 2014

Old habits die hard (62. kapitola 2/2)

Staré zvyky umierajú ťažko

Originál

Konečne sa na neho pozriem a on sa pozerá priamo na mňa. Má zaťatú čeľusť a rovnako aj päste. Nerada sa na neho pozerám takto. Všetko bolo úplne fajn až pokiaľ sa neukázali a všetko to nezničili. Ona určite vie, že Harry sa ľahko naserie a je od nej stupídne, že ku nám len tak prišla aby ho vytočila.

''Har-'' začnem ale prestanem a zamračím sa.

Harry sa postaví zo stoličky a agresívne vybehne opačným smerom. Počujem ako si sám pre seba mrmle nadávky a zamračím sa ešte viac. Až mnou mykne, keď sa do mojich uší dostane zvuk a všetci hlasno vydýchnu zatiaľ čo sa pozerajú smerom ku prevrátenému stolu na zemi.


Hneď ako sa postavím zo svojej stoličky ja, všetky oči sú na mne a všetci stíchnu. Pozriem sa inam a v trápnosti kráčam rovnakým smerom ako on. Neznášam keď je všetka pozornosť upriamená na mňa.

Davy ľudí sa premávajú s vrecúškami plnými popcornu, cukrovej vaty a pohltení smiechom. Všetci okolo mňa. Hľadám vpravo aj vľavo, predieram sa davom a snažím sa ho nájsť no nemám šťastie. Nemohol predsa újsť tak rýchlo preč z dohľadu. Vzdychnem si a prehrabnem si rukou vlasy. To, že slnko pomaly zapadá mi nijako nepomáha.

Otočím sa a narazím priamo do niekoho hrude. Jeho popcorn mu vypadne z rúk a rozsype sa po celej zemi.

''Doriti, pozeraj sa kam ideš ty pi*a'' vyhreší ma naštvaný hlas. Zvraštím obočie, pretože mi je ten hlas povedomý, a pozriem sa hore.

''Niall'' poviem a zasmejem sa, keď sa jeho líca sfarbia do červena. Odrazu sa necítim až tak zle, že som doňho drgla a on pustil popcorn. Dá svoju ruku okolo môjho ramena a vedie ma boh-vie kam.

''Ku*va- prepáč, že som ti takto vynadal, London'' zamrmle zatiaľ čo sa na mňa pozerá.

''Je to v pohode, Niall. A aj keby, tak by som ja mala hovoriť prepáč za to, že si kvôli mne vysypal popcorn, ale nehovorím'' podrýpnem.

''Zas a znova, máš šťastie, lebo ťa mám rád. A mimochodom, kde je Harry?'' zvedavo sa opýta a ja si zahryznem do pery.

''No-k nášmu stolu prišli dve baby a boli fakt drzé. Tá druhá veľa nehovorila ale tá prvá sa chovala ako štetka. Po tom, čo Harry povedal, že som jeho frajerka, bola šokovaná a začala rozprávať o tom, ako dievčatá využíva a potom ich odhadzuje a že staré zvyky umierajú ťažko. A ako čerešnička na torte, zaželala nám veľa šťastia vo vzťahu a to bola úplná kravina. Nó, a Harry sa nasral a niekde sa vytratil'' rečním zatiaľ čo si obe ruky prekrižujem na hrudi. Niall sa na mňa pozerá s jednostranným úsmevom.

Prečo sa usmieva? Stále som naštvaná a smutná kvôli tomu, čo sa stalo.

''Je vtipné pozerať sa na teba ako vysvetľuješ niečo, čo ťa štve'' odpovie na moju otázku a ja zagúľam očami.

''Ako sa volali?''

''Jedna z nich sa volala Nicole''

''Ona je- povedzme proste, že prespáva všade naokolo. A okrem toho, to čo povedala povedala z nervov pretože žiarli na to, že je s tebou. Si krásna, múdra, a vtipná. Nikdy sa s tebou nemôže porovnať. Nedovoľ aby sa ti to, čo povedala dostalo pod kožu. Harry je dobrý človek a veľmi sa snaží zmeniť sa k lepšiemu ale hlavne pre teba. Okrem chalanov a mňa si tá najväčšia iskra v jeho živote. Ver, či nie. Keď nie si pri ňom tak je iný''

Neznášam keď začne Niall roztržito rozprávať o takýchto sentimentálnych veciach, pretože som potom nejakým dôvodom emocionálna. Keď je pri mne, tak z neho vyžaruje taká aura veľkého brata a som za to rada. Len mu trocha závidím to, že vie o Harrym veci, ktoré ja zistím až keď na to príde čas. Len si želám aby bol Harry aspoň raz o niečo otvorenejší o svojich pocitoch a minulosti. Viem, že sa snaží zmeniť sa ale na to aby sa niečo dostatočne zahojilo, treba dvoch ľudí a ja chcem byť tá osoba, ktorá mu môže pomôcť so všetkým. Do tanga treba dvoch, ak viete, čo myslím.

Práve som dojedla zmrzlinu a Niall mi dáva cukrovú vatu. Ďakujem mu zatiaľ čo na neho zazerám.

''Čo myslíš tým, že je iný?'' opýtam sa, zvedavosť predsa nepustí. Odtrhnem si z paličky kúsok cukrovej vaty a dám si ho do úst. Keď sa roztopí, v ústach mi exploduje tá sladká chuť.

Počas jedenia pokrčí plecami. ''Neviem ako to popísať. Proste je nejaký skleslý''

Zamračím sa nad jeho odpoveďou a pozorne sa pozriem do davu zatiaľ čo on robí niečo so svojim telefónom.

Kde dopekla všetci zmizli?

Vyruší ma Niall, ktorý ma jemne drgne lakťom. Splašene sa na neho pozriem a nasledujem smer, ktorým sa pozerá. Tri dievčatá, ktoré vyzerajú byť v našom veku čakajú na nejakú horskú dráhu. Dve z nich majú dlhé čierne vlasy zatiaľ čo jedna je blondína. Chcela by som vidieť ich tváre, ale sú otočené chrbtami.

''Tá blondínka je ku*evsky sexi. Mal by som ísť za ňou a poprosiť si jej číslo?'' opýta sa a toto je po prvý krát, čo vidím Nialla ako je niekym fascinovaný. A aj nervózny? Je to také zlaté a veľmi si želám aby som tento moment mohla nakamerovať.

''Áno mal by si pretože je sexi-počkaj! Ja poznám tú blondínu!'' poviem zatiaľ čo sa na neho naširoko usmejem. Položí svoju ruku na moje rameno a pozrie sa na mňa veľkými očami.

''To teraz akože myslíš ku*evsky vážne? Ako sa volá?''

''Volá sa Zoe. Stretla som ju minule keď sme boli v obchodoch s El a Dani. Je naozaj milá a áno, je krásna'' poviem šťastne on sa ma doslova snaží posunúť ich smerom. Niekto je trocha príliš nedočkavý.

''Niall, kľud a dokelu! Od kedy si taký sebavedomý?'' opýtam sa s úsmevom.

''Sklapni, ja niesom sebavedomý. Len som sa chcel uistiť, či som vyzeral okej aj z dievčenskej perspektívy, to si akože ty.''

Zasmejem sa nad jeho pokusom o klamstvo.

Obe jej kamarátky už asi boli na jazde pred ňou, pretože v jednom vozni boli len dve sedadlá. To je lepšie, pretože ona s Niallom môžu ísť v jednej spoločne.

Poklepkám jej po pleci a ona sa zmätene otočí no potom sa usmeje. Úsmev jej opätujem a obíjmem ju. Pozrie sa na mňa a potom sa pozrie so zdvihnutým obočím na Nialla.

''Hej, London, kto to je ?'' opýta sa a ja vidím ako sa jej na tvár dostáva červená farba.

Pozriem sa na Nialla s úškrnom a potom späť na ňu. ''Toto je môj kamoš Niall. Uvidel ta v diaľke a povedal, že si veľmi pekná ale bol príliš hanblivý na to aby prišiel sám. ''

Ani sa nemusím pozrieť a viem, že Niall sa na mňa pozerá. Jej líca sú teraz vo farbe paradajok a pozerá sa na Nialla s nastavenou rukou.

''Ahoj, ja som Zoe a veľmi rada ťa spoznávam, Niall''

On zopakuje to isté a ja sa usmievam ako idiot.

''No, tak ja som rozmýšľal, či by sme mohli ísť na túto jazdu spolu, keďže vidím, že nemáš nikoho s kým by si šla'' povie Niall a ja sa práve cítim ako hrdá mamča.

''Um, áno, jasné. Veľmi rada'' začervená sa ešte viac.

Začnú sa rozprávať a ja to vezmem ako signál, že sa mám pobrať.

Dúfam, že to neposere, pretože chcem aby jej číslo dostal. Vkladám všetky nádeje do Nialla ak to číslo nedostane, tak ho pridusím. Potreboval frajerku a ona je pre neho perfektná.

Kráčam dopredu a zastavím, keď uvidím osobu v zelenej beanie ako stojí vedľa mamičky s dieťaťom. Z diaľky s obdivom sledujem ako malého chlapca zodvihne do vzduchu aby dosiahol na košík. Jeho mama mu podáva lopty a on bez námahy s Harryho pomocou triafa dnu. Na displeji sa objaví číslo dvadsať a chalan spoza pultu podáva chlapcovi veľkého plyšového medveďa. Mama niečo povie chlapcovi a ten sa pozrie na Harryho a pravdepodobne povie ďakujem. Harry prikývne zatiaľ čo malému chlapcovi rozcuchá vlasy, jeho mama mu znova poďakuje a potom odíde so svojim šťastným synom a jeho čerstvo vyhratým plyšákom, ktorého silno obijíma.

Kráčam ku Harrymu zatiaľ čo on sa rozpráva s týpkom pri stánku s plyšákmi.

''Ja neviem, že akého chce plyšáka. Má rada šteňatá ale tie tu nemáte'' odpovie Harry a prehrabne si rukou vlasy.

''A čo prasa?''

''Dopekla nie, myslím, že radšej ovečku'' rozhodol sa Harry a keď ju vezme od týpka tak sa pousmejem.

''Myslím, že sa jej bude páčiť'' povie týpek od pultu.

''Má pravdu, páči sa mi'' odpoviem zatiaľ čo zozadu obmotám ruky okolo jeho pásu.

(to by bol fail keby že to Harry nekupoval London, že jo ? :D ale pokračovanie až nabudúce no :) komentujte x:))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára