pondelok 18. augusta 2014

Old habits die hard (62. kapitola 1/2)

Staré zvyky umierajú ťažko

Originál

Zo skrinky vyberiem svoj poznámkový zošit, položím ho dovnútra svojho batohu a pomaly sa pozriem na Harryho zamračenú tvár. Pozeral sa na mňa takto divne už od chvíle, keď som mu povedala, že si potrebujem nájsť prácu. Tie slová ho asi trápia viac ako mňa. Je to vtipné, pretože to vyzerá tak, že si myslí, že nájdenie si práce je zbytočná vec.

''Ty nepotrebuješ prácu, London'' povie po miliónty krát zatiaľ čo pokrčí tvárou. Zastavím sa predtým ako zagúľam očami nad jeho poznámkou.


''Áno, potrebujem. Chcem zarábať svoje vlastné peniaze. Som unavená z toho ako my všetko kupuješ ako keby to bola tvoja povinnosť aj keď v skutočnosti to tak nie je.'' poviem, naštvane. Nonstop mi niečo kupuje alebo za niečo platí a ja sa potom cítim ako dieťa, ktoré je závislé na svojich rodičoch. Cítim sa ako keby bola celá moja nezávislosť vyhodená von oknom na ulicu aby po nej mohli šliapať ľudia.

Zagúľa očami a ja nepočuteľne vzdychnem. ''Je to moja povinnosť, si moja frajerka. Nemám problém s tým aby som ti kupoval čokoľvek čo chceš alebo potrebuješ, takže je nepotrebné aby si si našla prácu, ak mám všetky peniaze, ktoré budeš kedy potrebovať. Aj aj keby si si prácu našla, nedovolil by som ti tie peniaze minúť na nás, a už vôbec nie na mňa, to je už úplne mimo''

Pozriem sa na neho s prižmúrenými očami ako keby bol šialený, keď tieto slová vypustí z úst. Oceňujem to, že m chce romaznávať ale aj tak si skô či neskôr prácu nájsť musím. Čo ak sa mi pokazí auto uprostred diaľnice? Predsa mu nezavolám, že 'Ahoj Harry, pokazilo sa mi auto a potrebujem aby si tu po mňa prišiel, zaplatil za odťahovku a potrebujem aby si mi kúpil aj nejaké jedlo, pretože som zabudla jesť'', znela by som ako keby som z neho len vyťahovala peniaze a to ma extrémne vytáča.

Obtočí okolo mňa svoje ruky a pritisne ma ku svojmu tvrdému hrudníku, ja zastonám. ''Nepozeraj sa na mňa takto. Si moja princezná a ja urobím čokoľvek aby si bola šťastná.'' Moje srdce mi poskočí v hrudi a v mojom bruchu mi začnú lietať motýliky. Kvôli jeho slovám. Moje ruky sú voľne obtočené okolo jeho krku a pozerám sa priamo do jeho čistých smaragdových očí. Pomaly si oblíže pery a ja sa na neho uškľabím, keď mi v hlave skrsne myšlienka.

''Takže by ti nevadilo ak by som si usporiadala narodeninovú párty s exotickými tanečníkmi a hádzala by som po nich tvoje peniaze, keď sa budú pre mňa vyzliekať?

''Nemyslel som to tak'' povie zatiaľ čo prižmúri oči.

Zadržím v sebe smiech z jeho naštvanej tváre. ''Ale je to to,čo chcem, Harry. A je tvojou povinnosťou aby si mi dovolil všetko, čo chcem mať'' naťahujem ho zatiaľ čo sa moje prsty pohrávajú s vlasmi na zadnej časti jeho krku.

''To sú zbytočne vyhodené peniaze, veď ja sa pre teba môžem vyzliecť na tvoje narodeniny zdarma. Možno by som ti mohol zatancovať na klíne a možno by som k tomu pridal ešte niečo extra'' povie so samoľúbym výrazom na tvári. Som pobavená jeho neokrôchanou odpoveďou a zasmejem sa. Celý ten nápad toho, že mi Harry urobí striptíz je divný ale aj lákavý zároveň. Už teraz si viem predstaviť ako si užíva pohľad na mňa ako nervózne sedím na stoličke zatiaľ čo on sa svojim telom otiera o to moje.

''Extra? To akože čo?'' opýtam sa pobavene zatiaľ čo na neho zodvihnem zrak.

Zníži svoju hlavu bližšie ku tej mojej aby sa nám nosy už takmer dotýkali a ja sa s podozrením pozerám na jeho pery s úškľabkom. ''Naozaj to chceš vedieť?'' opýta sa a ja zmätene prikývnem hlavou. Neznášam keď sa opýta otázku v odpovedi na moju otázku.

''Narodeninový sex''

''Oh, naozaj?'' doberám si ho zatiaľ čo si dávam spodnú peru medzi zuby. Uštipne ma za boky a ja zvýsknem. Diabolsky sa na mňa usmeje.

''Áno a ver mi keď poviem, že som nikdy nedostal žiadnu sťažnosť.'' Jeho teplý dych mi ovanie tvár a jeho oči ma uvedú do tranzu, keď sa mu rozšíria zreničky. Priblížim svoju tvár bližšie ku tej jeho a postavím sa na špičky.

''Asi ťa teda budem musieť vziať za slovo'' zamrmlem do jeho pier, otrú sa o tie jeho.

''Asi budeš musieť'' povie len o trošku hlasnejšie ako šepotom.

Zaškerím sa predtým ako nenásytne priložím svoje pery na tie jeho. Naše pery sa hýbali v perfektnej synchronizácií a ja som sa v bozku stratila. Jeho ruky sa pustili môjho pásu a zašli pod moje tričko. Jeho studená pokožka na mojom teplom nahom tele spôsobila, že mnou okamžite prebehol mráz. Z jeho úst výjde zastonanie pretože ho nepustím ďalej. Dám ruky dole z jeho krku a zanietene tam nechávam vlhké bozky. Nadýchnem sa jeho pižmovej kolínskej a spokojne vzdychnem. Dýchajúc na červenú značku na jeho krku; znova ma drsne pobozká a naše zuby sa na moment zrazia. Moje srdce mi nevyspytateľne bije v hrudi a cítim sa ako keby sa chcelo čochvíľa oslobodiť.

Vezmem do ruky jeho biele tričko a prehĺbim bozk tým, že môj jazyk vkĺzne do jeho úst. Jeho ruky sa po mňa zohnú, dvihnú ma a môj chrbát je čoskoro pritisnutý ku skrinkám. Z mojich úst výjde zastonanie a zalapanie po dychu, keď o mňa otiera spodnú časť svojho tela.

Ku*va. Moje hormóny odhaľujú štetku, ktorá drieme v mojom vnútri a ja ju nemôžem skrotiť. Nemôžem uveriť tomu, že naozaj robím toto uprostred chodby. Jedna moja časť sa cíti trápne ale tá druhá sa vlbec nezaujíma. Oh bože, dúfam, že nás nikto nevidel.

Jeho ústa cucajú a jeho zuby ohryzkávajú pokožku na mojom krku a ja potichu zastonám.

''Si brutálne nadržaná a mne sa to ku*va páči''

***

Odkedy Harry spomenul minulý týždeň ten narodeninový sex, začala som uzavierať tak, že len žartoval .. alebo som v to dúfala. Naše narodeniny sú o menej ako 3 mesiace a ja si stále nemyslím, že som už pripravená prísť o panenstvo. Je to proste niečo špeciálne, čo som si pre seba nechávala celú túto dobu. Veľa mladých dievčat príde o panenstvo v 13 rokoch kvôli rôznym dôvodom a ja nechcem zapadnúť do tej kategórie. Chcem aby bolo moje poprvé špeciálne a významné, niečo na čo keď si spomeniem tak sa za to nebudem hanbiť. Moja mama mi povedala, že panenstvo je ten najlepší dar, ktorý môžeš dať niekomu koho miluješ a naozaj ti na ňom záleží. Spomínam si ako ma potom buchla do ruky, keď som falšovala, že ma napína lebo mi povedala, že oco bol jej prvý. Ale to je už o inom, to čo mi vtedy povedala pre mňa až do dnešného dňa ostáva významným. Chcem aby bol Harry moje poprvé ale neviem, či ho už dostatočne milujem. Verím mu a ták ale ja úprimne ani neviem, čo to je láska alebo ako ako sa dá pocítiť. Nechcem niekomu dať moje všetko a potom len byť využitá a odkopnutá.

''Kam to všetci ostatní zmizli?'' opýtala som sa pobavene s chichotom. Len sme tu prišli a všetci sa od nás strašne rýchlo vytratili. Harry a ja sme ostali sami dvaja ani nie 5 minút po tom ako sme vošli do lunaparku.

Dám si do úst plnú lyžičku zmrzliny a pozriem sa na neho.

''Neviem kam zmizli tí ko*oti. Pravdepodobne išli všetci vystáť rady na nejaké kolotoče'' povie a pokrčí plecami. Vkĺzne svojou lyžičkou do svojich úst a ja sa na neho usmejem. Keď má beanie tak vyzerá úplne inak a ja nad ním slintám každú chvíľu keď nedáva pozor. Potrebujem mu troška zmeniť šatník pretože od doslova žije len z čierneho a bieleho oblečenia. Už teraz vyzerá sexy ale vo farebnom oblečení by bol sexy ešte viac.

''Tak, čo chceš na vianoce?'' zmením tému. Vyzerá byť zmätený mojou otázkou a ja sa cítim trápne, že som sa opýtala. Pozriem sa dolu a pohrám sa s lyžičkou v zmrzline, ktorá je položená na stole medzi nami.

''Nechcem nič'' odpovie. Zachmúrim sa zatiaľ čo zodvihnem zrak a pozriem sa na jeho ľahostajnú tvár. Nie som si istá, že či je len skromný alebo naozaj nič nechce. Ale ja mu aj tak niečo kúpim, či sa mu to páči alebo nie.

''Prečo?''

''Na tom nezáleží. Všetko čo chcem na vianoce, je stráviť čas s tebou. Nič iné'' povie úprimne. Cítim ako sa moje kútiky úst dvíhajú do úsmevu a vopchám si lyžičku späť do úst.

''Tak, čo chceš ty? Bolo by lepšie ako by si mi dala zoznam.''

Wat.

''Zoznam?'' opýtam sa so zvrašteným obočím a on prikývne.

''Nedám ti žiaden zoznam pokiaľ mi nedáš nejaký ty'' prekrížim si ruky na hrudi. Pozerá sa priamo na mňa a ja sa hravo usmievam.

''London''

''Harry'' odpoviem späť. Idem si dať zmrzlinu ale on ju odo mňa odsunie. Rozhorčene na neho zízam zatiaľ čo on z nej odjedá.

''Prečo si taká tvrdohlavá?'' opýta sa a ja zasmejem.

''Neviem o čom tu rozprávaš'' poviem nevinne zatiaľ čo si prisúvam zmrzlinu ku sebe.

''Lo-''

''Harry?''

So zvedavosťou sa pozriem hore na dve dievčatá, ktoré sa priblížili k nášmu stolu. Obe majú na sebe oblečenie, ktoré už nenecháva nič na vašu predstavivosť a cecky červenovlásky už ako keby vyskakovali z jej podprsenky. Obe prídu bližšie a obíjmu Harryho, červenovláska sa ešte schválne nahne aby ukázala výstrih. Prejde mnou vlna žiarlivosti. Ona sa postaví a zaškerí sa mojim smerom.

''Nicole'' povie Harry a ja počujem v jeho hlase zlosť, zatiaľ čo udržiava očný kontakt s tou červenohlavou.

''Tak veľmi si mi chýbal. Ako si sa mal?'' opýta sa a tá druhá so špinavými blond vlasmi sa na neho pozrie. Harry upriami svoj zrak na mňa a ja zagúľam očami a odvrátim zrak. Som v pokušení postaviť sa od tohto stola a zmiznúť ale nedám im to potešenie.

''Nie som tvoje decko, tak prestaň''

''To je jedno. Tak, kto to sedí oproti tebe?''

Jej tón hlasu kričí, že je to štetka a ja sa musím premáhať aby som neprestajne negúľala očami. Naozaj ma štve, že sa len tak z ničoho nič zjavili a prerušili náš rozhovor. Mohli aspoň povedať, prepáčte, predtým ako to tu zruinovali.

''Už od prvej sekundy čo si prehovorila ma vytáča tvoja neúcta, Nicole. Prestaň s týmito sračkami! Neprídeš si len tak k nášmu stolu a nezačneš sa len tak správať ako štetka ku mne a mojej frajerke'' odpovie a ja sa k nemu okamžite otočím pretože jeho hlas sa zvýši o oktávu. Je celý stuhnutý a pozerá sa na ňu s obrovským hnevom. Nevidela som ho takéhoto nasratého už chvíľu a nemyslím si, že robí dobre keď ho tak štve.

''Frajerka'' opýta sa pobavene zatiaľ čo sa na seba s kamarátkou pozrú. ''Harry, baby meníš častejšie ako ponožky, po*ebeš ich a potom ich odkopneš.. ak si nespomínaš. Takže sa nesnaž oklamať sám seba tým, že dokážeš ostať tak dlho pri jednej. Staré zvyky umierajú ťažko ale ja vám dvom želám veľa šťastia.'' Povie nonšalante a obe odkráčajú od nášho stola skôr ako môže Harry niečo povedať.

Sedím na stoličke so zaviazaným jazykom a ústami dokorán.

Nemôžem uveriť tomu čo som počula a netuším, čo by som mala povedať.

(Druhú polovičku pridám čoskoro :D komentujte ayee xx :))

1 komentár:

  1. Krása, krása, krása :) Moc děkuju za překlad a těším se na další díl :)

    OdpovedaťOdstrániť