sobota 7. júna 2014

Relax guys (53. kapitola 2/2)

Kľud baby

Originál

Pohľad London

Pozrela som sa na krabicu fettuccini a prižmúrila som oči. Vždy keď som ju chcela zobrať, tak spadla späť na poličku.

Okrem cestovín už bolo všetko pripravené. Harry si myslel, že bude dobrý nápad urobiť Fettuccini s kuracími kúskami v Alfredo omáčke a krevetami. Všetko sa to zahrievalo v panvici, čakajúc na pridanie cestovín.

Postavila som sa na špičky a skúsila som to znova. Natiahla som ruku a dosiahla som na krabicu. Dotkli sa jej takmer tri moje prsty a potom som bola zdvihnutá zo zeme.


''Veď to nie je ani tak vysoko, bejby'' povedal Harry vtipkujúc, keď ma dal späť na zem. Ukázala som mu prostredník a nasypala cestoviny do vriacej vody. Sedem minút a večera bude hotová.

Odsunula som stoličku od stola a sadla som si. Varenie je zábava ale nie je to až také super, keď je v kuchyni horúco. Je to ako keby tu bola nejaká pec.

''Myslíš si, že im to bude chutiť?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo mi podával pohár s vodou. Poďakovala som a odpila som si. Tá studená senzácia ma okamžite schladila.

''Dúfam, ich rodičia povedali, že majú radi cestoviny'' odpovedala som a pokrčila som plecami. Musí im to chutiť, veď sme hádam zo seba nerobili otrokov pri sporáku pre nič za nič.

Och, teraz zniem ako nejaká matka.

''Kde sú vlastne tvoji rodičia?''

''Sú s rodičmi dvojičiek celý deň. Mama srandovala, že pôjdu do klubu ale myslím, že to myslela vážne, pretože povedala, že prídu až neskoro'' povedala som, opakujúc to, čo mi pred hodinou povedala do telefónu.

''Takže dievčatá ostávajú aj cez noc?'' povedal so zdvihnutým obočím.

''Áno, ich rodičia im priniesli čisté oblečenie'' Znova som si odpila z pohára. Je to ako keby to všetko takto plánovali.

Vykydla som cestoviny do cedidla a uhýbala som sa unikajúcej pare. Keď už boli dostatočne vychladené, pridala som ich do panvice a všetko spolu zamiešala. Vyzeralo to ako majstrovské dielo a voňalo to božsky.

''Choď ich zobudiť a donúť ich umyť si ruky, zatiaľ čo ja pripravím stôl'' zavolala som na Harryho a on prikývol, opúšťajúc kuchyňu.

Vzala som 4 taniere, 4 vidličky, 4 poháre a položila som ich na stôl, predtým ako som naliala nápoj. Zo schodov bolo počuť beh a smiech a ja som vedela, že už idú.

Prešlo pár sekúnd a do izby vbehol Harry s nimi dvoma v rukách a smial sa. Usmiala som sa na nich, on je brutálne veľké decko. Zohol sa a dal ich na zem.

''Chelsea, chyť ten tanier s oboma rukami, nie že ho pustíš!'' vyčítala som jej zatiaľ čo som sa pozerala ako sa snaží udržat tanier len v jednej ruke.

Boli také nízke, že Harry ich musel dvihnúť zo zeme, posadiť, a zasunúť s nimi stoličku.

''Toto je také dobré'' povedala Kelsey s plnými ústami.

''Vďaka'' povedala sme s Harrym naraz. Pozreli sme sa na seba a začali sme sa rehotať.

***

Harryho pohľad

''Chceme ísť do parku a dať si zmrzlinu, že baby?'' opýtal som sa zatiaľ čo som sa pozeral na Kelsey a Chelsea. Horúčkovito prikyvovali hlavou hore a dolu a ja som sa usmial.

''Áno!'' obe povedali jednohlasne.

Pozrel som sa na London a ona prižmúrila oči.

''Nie, pretože Kelsey nedojedla svoje jedlo'' povedala London, zatiaľ čo si prekrížila ruky na hrudi.

Pozrel som sa na Kelsey a ona urobila grimasu. Myslím, že si dala len pár plných vidličiek.

''Už to dojedz, ty slimák!'' zvrieskla Chelsea a Kelsey sa zľakla.

''Hey!'' povedal som zatiaľ čo som prstom ukazoval na Chelsea a pozrel som sa na ňu. ''Nebuď zlá na svoju sestru''

''Chelsea, poďme si pozrieť niečo v telke zatiaľ čo budeme čakať na Kelsey kým doje svoje jedlo'' povedala London vypínajúc vodu v dreze a prišla ku Chelsea. Zodvihla ju a spoločne odišli z kuchyne.

Pozrel som sa späť na Kelsey a ona sa hrabala v jedle na tanieri. Zamračil som sa.

''Prečo neješ?'' opýtal som sa a ona sa na mňa pozrela. Pokrčila plecami a zízala na mňa.

''Som plná''

''Ale veď si zjedla len trošičku, Kelsey'' povedal som a ona zafučala.

''Urobíme dohodu'' rozhodol som a ona sa na mňa pozrela skeptickým pohľadom.

''Ak zješ všetko svoje jedlo, kúpim ti zo zmrzlinárne čokoľvek budeš chcieť'' navrhol som s úsmevom.

''A čo ak nie?'' opýtala sa s úškrnom.

''Jednoduché, ostaneš tu sama zatiaľ čo London, Chelsea a ja pôjdeme vonku na zmrzlinu a do parku. Takže ako to bude?'' opýtal som sa.

Chvíľu na mňa zízala a potom si vzdychla.

''Zjem všetko moje jedlo'' odpovedala s úsmevom.

Vedel som, že neodolá zmrzline.

***

''Mali by sme im kúpiť zmrzlinu predtým alebo až potom ako navštívime park?'' opýta sa ma London počas chôdze. Pozriem sa dole na ruku Kelsey, ktorá je obmotaná okolo tej mojej. Po tom, čo som s ňou sedel pri stole pol hodiny, konečne dojedla svoje jedlo. Priznala sa, že to, že som sa na ňu počas jedenia pozeral ju znervózňovalo, tak ma prinútila aby som jedol spolu s ňou.

''Potom, aby im nebolo zle'' odpovedal som a ona prikývla.

Park nebol ďaleko od ich domu, takže sme išli peši. Bolo mi to jedno, pretože vonku bolo príjemne, nie príliš horúco, nie príliš zima, proste perfektne. Asi sme neboli jediní, čo sme to mysleli, pretože park bol dosť preplnený deťmi a rodinkami.

Oproti nám kráčal párik a na tvárach mali tie najväčšie úsmevy. Pozrel som sa na čo sa pozerajú a došlo mi, že zízajú na Kelsey a Chelsea.

''To sú dvojičky?'' opýtala sa pani v stredných rokoch a my sme zastavili. Jej priateľ alebo manžel sa na nich pozeral s obdivom.

''Áno, sú dvojičky'' odpovedala London s úsmevom.

''Ako sa volajú?'' opýtala sa žena.

''Ja som Chelsea''

''A ja som Kelsey''

Títo ľudia vyzerajú ako keby nikdy v živote nevideli dvojičky.

''Sú nádherné, to sú vaše?'' opýtal sa muž.

''Vďaka a áno, toto sú naše dcérenky'' odpovedal som s úsmevom. Pozrel som sa na London a ona sa na mňa pozrela pohľadom typu 'čo ti je*e?'. Žmurkol som na ňu.

''No, ste teda požehnaní krásnymi dvojčatami'' povedal jej partner.

''Ďakujeme'' odpovedal som a išli sme ďalej.

Baby začali skákať hore a dolu, hneď ako sme sa priblížili ku ihrisku. Pokrčil som nosom, bolo tu strašne veľa ľudí. London a ja sme mali na tvári rovnaký výraz.

''Kľud baby'' zasmial som sa.

Priviedli sme ich ku pieskovisku a nechali sme ich nech sa idú hrať. Ach, aké sú tie deti horlivé, keď ide o hranie v parku.

Pozeral som na nich ako sa hrali a hrabali v piesku s ostatnými deťmi. Obzrel som sa a uvidel som London ako sedela na lavičke s mobilom v ruke. Pravdepodobne s niekým textovala.

Kľakol som si vedľa pieskoviska.

''Bavíte sa, baby?'' opýtal som sa a pozeral som sa na ne. Usmiali sa a prikývli.

''S London budeme sedieť tam, '' povedal som zatiaľ čo som sa otočil a ukázal na lavičku, kde sedela ona, ''Ak ma budete potrebovať'' povedal som s úsmevom.

''Okej'' zahlásili.

Postavil som sa a pomaly som začal cúvať. Keď už som bol ďalej od pieskoviska, otočil som sa a do niekoho som silno udrel. Pozrel som sa dolu na zem a zistil som, že to bolo dievča. Ku*va.

''Si v poriadku?'' opýtal som sa zatiaľ čo som nastavoval ruku. Chytila ma za ňu a ja som jej pomohol postaviť sa.

''Prepáč'' povedala zatiaľ čo si rukami otrepávala oblečenie. Pozrela sa na mňa a ja som na mieste skamenel. Obaja sme na seba zízali s vytrieštenými očami. Cítil som sa ako keby som mal niečo zaseknuté v hrdle a nemohol som rozprávať.

''H-Harry?'' zakoktala a ja som videl ako sa jej začali do očí hrnúť slzy a preskočil jej hlas.

''Gemma?''

(Má ešte cenu to prekladať, či už ani nie? :D KOMENTUJTE :D :))x)

4 komentáre:

  1. áno má je to super dakujem za preklad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má to cenu :) super preklad a "skvele" ukončenie časti :) Deny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super som zvedavá ako to bude pokračovať :3 :) konečne sa tam objavila Gemma :) má cenu to prekladať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jo jo je to fajn pokračuj ����

    OdpovedaťOdstrániť