utorok 3. júna 2014

Relax Guys (53. kapitola 1/2)

Kľud baby

Originál

Pohľad London

Netuším ako sme sa dostali do mojej izby, ale nejako prekvapujúco sa to stalo.

Jediné zvuky, ktoré som počula, bol chichot Chelsea a Kelsea, s občasným Harryho falošným zastonaním. Musela som sa zdržať pohľadu na neho, bolo to strašne vtipné. Dievčatá na neho útočili celou svojou silou, ktorá bola samozrejme slabučká. Bolo to naozaj roztomilé, pretože oni boli na ňom a udierali mu do brucha. On sa zvíjal a krútil, predstierajúc, že ho to bolí, a to ma rozosmievalo ešte viac.


Nikdy v živote by som si nepomyslela, že Harry bude ten typ človeka, ktorý má rád deti. To, že som to vedela mi z nejakého dôvodu zahrialo srdce. Myslím, že je to také babské, ale keď vidíme chalana hrať sa s deťmi, rozmýšľame o ňom ako o otcovi.

Mala som pocit, že ku nemu nebudú milé ale boli. Hlavne Chelsea. Zapáčil sa jej už vtedy, keď vošiel cez predné dvere. Je dosť vyzývavá na to, že má 4 roky. Dúfam, že jej to neostane aj keď bude staršia. Kelsey je úplný opak, je tichá a nepochybne je Harryho favoritkou.

''Ahh choďte zo mňa dole!'' zvrieskol niekoho pobavený hlas a ja som sa zasmiala. To, že som sedela na posteli pre mňa bolo ako keby som mala lístok do prvej rady a nič iné som si nemohla priať. Pozrela som sa dolu na dievčatá a mali ružovkasté líca. Taktiež vyzerali unavene.

''Baby!'' zvolala som, Kelsey a Chelsea na mňa okamžite upriamili svoju pozornosť. ''Ťahajte ho za tie vlasy silnejšie!'' navrhla som so širokým úsmevom. Harry sa na mňa pozrel, a keby mohli ľudia zabíjať pohľadom, tak by som teraz bola určite mŕtva. Hlavami pokývali hore a dolu a urobili presne to, čo som im povedala. Harry zvraštil tvár, pravdepodobne mu to nebolo pohodlné. Cítila som sa ako krava ale je vtipné pozerať sa na neho ako ho týrajú dve nevinné dievčatá, o ktorých by sa dalo hovoriť ako o anjelikoch. Ach tá irónia.

''Stop! Mám nápad'' oznámil Harry a ich ruky sa zastavili ale stále boli v jeho vlasoch. Ha.

Pozrela som sa na neho v očakávaní, aby oznámil svoj plán. Len nech to nebude nejaká kravina.

''Choďte napadnúť London, vyzerá tak, že sa k nám chce pridať a zabaviť sa spolu s nami'' povedal Harry, troška príliš chladne. Usmial sa na mňa diabolským úsmevom a všetko to nadšenie, ktoré vo mne bolo zrazu nejako zmizlo.

''Nie, baby, mne je fajn .. ostaňte tam kde ste'' povedala som zatiaľ čo som sa nepokojne smiala. Dievčatá sa na mňa pozreli a ja som nahodila na tvár prosebný výraz. Kto ich ľúbi? Ja. Kto ich držal ako prvý keď sa narodili? Ja. Kto nepotrebuje byť napadnutý? Ja. Prečo mi toto robí Harry? Neviem, možno preto, lebo je to pod povrchom v skutočnosti kretén.

''Nemyslím si, že to je dobrý nápad'' zamrmlal jemný anjelský hlások Kelsey. Vždy som mala Kelsey radšej a Harry si myslel, že ju môže vyhrať na svoju stranu. Ona vie, že ja som tá pravá, a že ja tu pre ňu budem.

''Ale ja som sa s tebou hral s bábikami. Bude fér, keď sa aj ty zahráš so mnou, že?'' opýtal sa Harry, zamračený so psími očami, ktoré by ti v sekunde roztopili srdce. Teraz to nemôže myslieť vážne. Nie. Naozaj teraz vraví 4 ročnému dievčatku, že mu je dlžná niečo takéto?

Pozrela som sa na ňu a ona rozmýšľala. Chelsea sa postavila z Harryho hrude. Usmiala sa na mňa ale nebol to nevinný úsmev. Bol to jeden z tých úsmevov typu ''Idem ťa zabiť''. Pomaly som cúvala, až pokým som chrbtom nenabúrala do steny. Ku*va.

''Hej'' povedala Kelsey a ja som nemohla uveriť, že spadla do tejto jeho hry. Taký je život.

Harry sa postavil z podlahy pomáhajúc Kelsey urobiť to isté. Obe stáli vedľa neho, jedna z jednej a druhá z druhej strany, ako keby bol on ich líder alebo čo. V tom momente som sa cítila nenávidená a neschopná obrany. Myslela som si, že s tých ľudí, ktorí sú v izbe ma podrží aspoň moja rodina.

***

''Harry choď zo mňa dolu!'' zvrieskla som zatiaľ čo som sa pod ním mrvila a snažila sa uvoľniť moje ruky z tých jeho prepletených. Moje ruky boli nad mojou hlavou, uvoľnené najviac ako sa dalo, ale aj tak sa mi nedarilo dostať sa z jeho zovretia. A už vôbec tomu nepomáhal fakt, že vážil asi milión kíl.

Už som bola dosť zdesená z mučenia od Kelsey a Chelsea, ale ako vždy, Harry mal v hlavé iné veci. Ani neviem, čo ony práve teraz robia, pretože sú úplne ticho a Harry mi blokuje výhľad.

''Nie, mám rád túto pozíciu'' odvetil mi, jeho hlas bol chrapľavejší a jeho oči boli tmavšie. ''Je to správna pozícia na dobrú je*ačku. Aj keď by bolo lepšie ak by si mala nohy obtočené okolo môjho pása'' zamrmlal a ja som otočila hlavu vbok aby som sa vyhla jeho intenzívnemu pohľadu. Doslova zmenil celú túto situáciu na niečo perverzné.

''Stále musíš povedať alebo urobiť niečo perverzné, že?'' opýtala som sa so zdvihnutým obočím. Zasmial sa a stisol mi ruku. Naklonil hlavu dolu, bližšie ku mojej, jeho studený dych mi ovieval tvár.

''Byť perverzný je proste v mojej povahe, bejby'' povedal zatiaľ čo ma ťahal za spodnú peru, z mojich úst vyšlo zastonanie. Stále mi to robí ale ja nemôžem, pretože sú v izbe dievčatá. Musím ho rozptýliť aby som sa dostala spod neho.

''Pšššt'' povedala som, utišujúc Harryho a on sa na mňa bezradne pozrel. Zvraštila som obočie a tvárila sa, že počúvam.

''Prečo mi hovoríš Pšššt?'' opýtal sa a ja som musela zagúľať očami keď som počula ten tón hlasu akým to povedal.

''Nepočuješ to?'' opýtala som sa.

''Nepočuješ čo?'' opýtal sa zatiaľ čo sa otočil a snažil sa začuť ten zvuk. Pozrel sa späť na mňa a ja som sa musela zdržať toho aby som sa mu nezačala smiať do tváre.

''Myslím, že niekto klope na dvere alebo niečo také'' oznámila som.

''Robíš si zo mňa prdel?'' opýtal sa s prižmúrenými očami. Naštvane som pokrútila hlavou. Je taký tvrdohlavý.

''Vyzerá to tak, že si z teba robím prdel?''

''No, ak si to zoberieš in-''

''Bože Harry už sklapni a choď sa pozrieť'' povedala som, prerušujúc ho v polovici vety. Zasmial sa a jeho prsty pomaly uvoľnili zovretie okolo tých mojich. Všetko je to o čase. Konečne sa zo mňa zodvihol a ja som mohla konečne znova dýchať.

''Ostaň tu, zatiaľ čo sa pôjdem pozrieť'' povedal a ja som prikývla.

Keď som počula ako kráčal dolu schodmi, postavila som sa a natiahla som sa. Bola som na zemi bez pohybu asi hodinu a všetko ma bolelo. Troška mi začínali tŕpnuť končatiny.

Pozrela som sa do zrkadla a moje vlasy boli úplne hrozné. Bol to mix ošťatej slamy so všetkým možným. Vzala som kefu a začala som si česať vlasy, občas som narazila na uzlík.

Poznámka , nikdy nenechávajte deti aby sa hrali s vašimi vlasmi a napádali vás, ak je váš frajer vyjednávač. Nikdy sa to neskončí dobre.

''Chceš mi vysvetliť, prečo si ma poslala dole, keď pri dverách nik nebol, či ani nie?'' prehovoril hlas. Pozrela som sa vľavo a uvidela som Harryho ako sa opiera o zárubňu s rukami prekríženými na hrudi. Vyzeral nepopierateľne sexi aj keď sa na mňa mračil.

''No, ukázalo sa, že som si z teba robila celý čas prdel'' povedala som zatiaľ čo som sa na neho pozerala s úsmevom cez zrkadlo.

''Je to tak?'' opýtal sa keď som okolo neho prešla späť do izby.

''Je to tak, vadí ti to?'' opýtala som sa nahlas. Postavila som sa vedľa nohy mojej postele a usmiala som sa. Kelsey a Chelsea boli rozvalené po mojej posteli a spali. Mali právo byť unavené, z toho všetkého hrania. Pozrela som sa na hodinky na mojom nočnom stolíku a bolo trištrvte na 6. Asi už aj budú hladné.

''Vadí mi to, ale nechám to tak ... tento krát'' povedal chvíľku pred tým ako obmotal ruky okolo môjho pásu a položil hlavu na moje rameno.

''Mali by sme ich zobrať niekam sa najesť?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa na ne pozerala.

''Prečo proste nemôžeme uvariť niečo tu?'' navrhol. Musela som zagúľať očami. Keď sme sa naposledy rozhodli, že niečo uvaríme, tak to skončilo vojnou s jedlom.

''A čo uvaríme?'' zamrmlala som. Nemala som tušenia aké jedlo im chutí a či nemajú nejakú alergiu.

''Neviem, ale niečo vymyslíme'' zasmial sa.

''Poď'' zamrmlal zatiaľ čo ma uštipol do bokov a ja som podskočila.

(Človek by si myslel, že keď sa končí rok, tak bude mať viac času ale práve opačne lol :D nemám času veľa ale snažím sa prekladať keď čas mám :D a vy prosím komentujte lebo ja neviem už :D chcem vedieť názory vaše :Dx )

2 komentáre:

  1. Super kapitola rýcho pokračovanie !!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no koniec roka ta by si už mohla stíhať :) ale cením si,že tak často prekladáš :) super časť.... ako vždy (: rýchlo druhú polovicu prelož :)

    OdpovedaťOdstrániť