utorok 13. mája 2014

You don't realize it (47. kapitola)

Ty si to neuvedomuješ

Originál

!lol dirty!

Pohľad London

Po tom čo som sa zobudila, som už nemohla zaspať. Pár krát som to skúšala ale výsledok bol, že som sa stále zobudila. Vedela som, že nie som vo svojej posteli ale to nebol dôvod. Zlomok z toho dôvodu bolo to, že on nebol vedľa mňa. Ale hlavný dôvod boli všetky tie myšlienky a emócie, ktoré sa mi honili mysľou. Zobudila som sa s vlnou viny, ktorá vo mne plávala. Nemala by som sa cítiť previnilo ale proste to nešlo. Som ten typ človeka, ktorý musí všetko dostať von aby sa cítila lepšie. Povedzme, že som preklínala rodičov, keď ma štvali. V tej danej chvíli by som nemyslela na to čo hovorím ale po čase by som o tom rozmýšľala. Nemôžem ísť spať s vedomím, že som povedala, ''Choď do riti mama a otec ty tiež! Musíte sa naučiť ako držať tie vaše klapačky a nestarať sa do toho, čo nie je vaše'' ... myslím, že to asi nikto.


Jemne som sa na neho usmiala, keď sa blížil ku posteli a sadol si veľa mojich natiahnutých nôh pod dekou. Dala som si ich späť a sadla som si do tureckého sedu, aby nemusel sedieť na rohu matracu. Keď sa pohol videla som na jeho tvári spokojný výraz.

Zodvihla som hlavu a pozrela som sa na jeho tvár. Jeho kučery boli neupravené a mal ich rozcuchané po celej hlave, ale aj tak mu to pasovalo. Už len z reči jeho tela som videla ako veľmi bol nervózny. Spodnú peru mal medzi zubami. Pravým kolenom si podvedome podupkával a jemne as mračil. To nebol môj plán ako ho znervózniť ale snažila som sa na to nemyslieť.

''Harry,'' začala som zatiaľ čo som si prečesávala svoje hnedé vlasy a vydýchla som vzduch o ktorom som ani nevedela, že ho zadržiavam. Keď začul zvuk môjho hlasu tak dvihol hlavu a oči prepojil s tými mojimi, čo spôsobilo,že som bola ešte 10 krát nervóznejšia. Konfrontácia s niekým je pre mňa cudzia a jeho oči, ktoré sa pozerali priamo do tých mojich tomu nepomáhali, bolo to ako keby jeho oči prenikali do mojich. Pred pokračovaním som sa zhlboka nadýchla, ''Nie som to ja kto neverí, si to ty''

''To nie je pr-''

''Áno, je'' povedala som, utišujúc ho. Spojil si pery a pozorne ma sledoval. Videla som ten zmätok v jeho pohľade, keď som ho prerušila v strede vety. Ten istý pohľad, ktorý som mala ja, keď to urobil mne.

''Zámerne si povedal, že ti neverím, len kvôli tomu, čo som povedala Carterovi. Všetku zlosť z hádky si si vybil na mne, pretože sa to vtedy zdalo ako správna vec a nemal si nikoho iného, na ktorom by si to mohol spraviť. Mám pravdu?'' opýtala som sa. Videla som ako odvrátil zrak, dávajúc mi znamenie, že môj predpoklad bol správny.

''Čo presne sa snažíš povedať?'' opýtal sa, dvíhajúc zrak na malú chvíľu.

''Neveríš si'' povedala som, radšej rýchlo. Všetky tie hodiny, čo som kráčala, ma prinútili rozmýšľať o jeho výbuchu a o tom, čo ho trápilo.
Sledovala som ako sa zohol a ja som vedela, že som ho trocha otvorila.

''Bojíš sa, že sa ku mne budeš správať ako ku všetkým ostatným s ktorými si bol. Preto si bol nasratý na Cartera, keď povedal, že nechce aby som bola zranená. Vedel si, že mal pravdu, vzhľadom na to, čo si robil v minulosti. Dokonca si sám povedal, že pre mňa nie si dosť dobrý. Nemôžeš proste len chodiť okolo a hovoriť také veci. Neveríš si, že môžeš byť lepším človekom a zmeniť svoje staré správanie'' vysvetlila som s nehou. Ani neviem, odkiaľ sa brala tá odvaha, ktorú som mala počas rozprávania. Natiahla som ruku a zodvihla som mu bradu koncom môjho palca.

''Prosím pozri sa na mňa'' prosila som a on prikývol, dvíhajúc hlavu. Nikdy som ho nevidela takto zraniteľného a zahanbeného samým sebou.

Otvoril ústa aby niečo povedal ale okamžite ich zavrel.

''Harry'' povedala som, začala som sa mračiť. Pokrútil hlavou zľava doprava.

''Nikdy si mi nepovedala, či mi veríš alebo nie'' zamrmlal a ja som cítila ako ma stislo pri srdci.

''Verím ti viac ako hocikomu inému Harry, a bolí ma to, že si to neuvedomuješ'' povedala som, odvracajúc zrak.

Teraz to boli jeho ruky, ktoré mi stískali tvár a nútili ma pozerať sa na neho.

''Ale keď si odišla tak si mi kričala do ksichtu niečo iné'' povedal, zamračený.

''Harry, tamto som povedala z nervov. Nemyslela som to tak'' uistila som ho a vyzeralo to ako keby mu padol obrovský kameň zo srdca.

''Začínal si ma štvať tak som niečo musela povedať, prepáč mi za to'' ospravedlnila som sa.

Svoje ruky dal dolu z mojej tváre a obtočil ich okolo môjho chrbta. Moja tvár bola na jeho nahom hrudníku a jeho vôňa bola opájajúca. Cítila som úľavu, že som konečne mohla všetky tie veci vyhodiť z hlavy a udobriť sa.

''Aj ty mne prepáč... ešte viac, ale ty sa musíš naučiť počúvať čo ti hovorím. Nechcem aby sa toto stalo znovu'' povedal spoza môjho ramena.

''Toto je druhá vec o ktorej sa chcem rozprávať'' povedala som zatiaľ čo som sa vystrela a on zodvihol obočie.

''Nie som ako tie štetky s ktorými si chodil predtým a ani neplánujem byť ako ony. Nemám rada, keď ma ľudia naokolo komandujú a hovoria mi čo mám robiť'' povedala som a on sa zasmial.

''Prepáč ak zniem ako krava ale nechcem aby mi nikto bral moju slobodu. Frajer alebo nie, zvažujúc to, že vyzeráš byť dosť vlastnícky typ človeka'' pozrel sa na mňa ako keby som rozprávala cudzím jazykom a potom pomaly prikývol.

''Nie som vlastnícky, len sa ťa snažím chrániť'' obránil sa a ja som musela zdržiavať toho aby som nezagúľala očami.

''Hej si a nemôžeš to poprieť. Chodíš naokolo a biješ ľudí len preto, že sa na mňa zle pozerajú'' poznamenala som a on zagúľal očami.

''Som chlap a viem, čo sa in honí hlavou, keď Ťa vidia a je to hnusné. Hlavne keď sú to postarší muži. Čo to má ku*va byť? Mali by prestať s fantáziami o tom ako im ho vykúriš a mali by požiadať svoje manželky. Jediná osoba, ktorá o tom môže rozmýšľať som ja'' povedal.

''Takže vravíš, že si jediný, ktorý môže fantazírovať o tom ako ti dávam fajku?'' opýtala som sa a nemohla som zastaviť krv, ktorá sa mi začala valiť do tváre v momente keď som to povedala.

''Áno, mám na to právo, keďže som tvoj frajer, že London?'' opýtal sa zatiaľ čo sa vyškieral. Sklopila som zrak aby som sa vyhla jeho silnému pohľadu. Bolo to ako keby všetka tá odvaha, ktorú som mala, len tak odplávala.

Jedna z jeho rúk mi dvíhala bradu, zatiaľ čo tá druhá sa snažila vypnúť jediný zdroj svetla v izbe. Do riti.

''Si nervózna?'' opýtal sa v okamihu, keď sa celá izba zahalila do tmy. Pozrela som sa na neho a jeho zreničky sa zväčšili, keď si prezeral moje telo od hlavy po päty. Aj v tme jeho oči vyzerali ako keby žiarili. Zahryzla som si do pery a pokrútila hlavou. ''Nehrýz si do pery, rozptyľuje ma to'' povedal zatiaľ čo ju uvoľňoval so svojim palcom.

''Páči sa ti oblečenie do ktorého som ťa obliekol?'' opýtal sa túžiacimi očami a ja som sa do nich pozrela.

''Hej''

''Dobre, pretože som si užil každú jednu sekundu tvojho prezliekania'' zavrčal. Natiahla som nohy a vystrela som ich. Začínali mi tŕpnuť. Harry to musel zle pochopiť, pretože ma zosunul na chrbát a naklonil sa nado mňa. Stalo sa to tak rýchlo, že som nemala čas protestovať. ''Neviem, čo bola najlepšia časť. Či to, že som ťa vyzliekal, alebo to, že si ležala na mojej posteli polonahá. Obe veci vo mne vzbudzovali túžbu a bol som z nich mučivo tvrdý'' pozrela som sa na neho keď si dravo olízal pery.

''Si vlhká London?'' opýtal sa a ja som otočila hlavou do strany, zahanbená. ''Nemusíš mi odpovedať, pretože viem, že panny sú vždy najvlhkejšie'' povedal keď sa jeho pery čuchli o moje ucho.

''A chceš vedieť, čo ti chcem urobiť už dlho, London?'' opýtal sa jeho zachrípnutý hlas. Neodpovedala som a on sa zasmial vedľa môjho ucha.

''Chcem ťa ochutnať'' priznal sa zatiaľ čo ťahal za šnúrku na mojich teplákoch. ''Chcem ťa ochutnať ako keby od toho záležal môj život a ver tomu, že aj bude. Umieram túžbou ochutnať tvoju sladkosť'' zašepkal mim zvádzajúco do ucha.

''Keď si budem vychutnávať tvoju sladkú chuť, jediné zvuky, ktoré budeš počuť budú tvoje vzdychy a, bejby, nebudeš ich schopná zadržať v sebe ani keby si sa o to snažila'' zachrapčal.

''Keď nad tým rozmýšľam tak som hladný a úprimne aj celkom tvrdý''

''London, robíš so mnou veci a je čas na to aby si to vedela''

Ruka, ktorá predtým nečinne ležala vedľa mňa, bola teraz v jeho ruke. Jeho ruka ma prinútila pozrieť sa na neho a on sa pozrel na mňa. Keď som sa mu pozerala do očí, cítila som ako keby som upadala do tranzu. Cítila som sa ako keby som sa nemohla kontrolovať. Jeho ruka ma viedla po jeho opálenom trupe, predtým ako zastala pri gumičke od jeho boxeriek. Pár pohybov nižšie, a moja ruka sa obtrela o niečo tvrdé. Zhíkla som, keď zavrel oči a rýchlo sa zhlboka nadýchol.

''Ó môj bo-'' roztrasene som povedala, predtým ako jeho ústa zaútočili na moje a on zastonal.

Všetok vzduch, ktorý som mala v pľúcach bol preč, keď Harry prehlboval bozk.Rukou mi držal tvár, jemne ma dvíhal z vankúša. Moja hruď sa dvíhala a klesala oproti tej jeho, keď sa ku mne silnejšie pritisol. Jeho jazyk vkĺzol do mojich úst a ja som uznanlivo zastonala. Moja pravá ruka sa pohla za jeho krk, keď pohol s hlavou doprava. Jeho ruka, ktorá zakrývala tú jeho sa šúchala o jeho penis, ale moja ruka bola skrehnutá.

''Prosím'' poprosili jeho pery, ktoré boli na mojich perách, zatiaľ čo znovu pohyboval rukou.

''Len urob toto, bejby'' počula som jeho napätý hlas, keď pohyboval rukou hore a dolu po svojej dĺžke a ja som kopírovala jeho pohyby.

Prikývla som, on dal dole svoju ruku z tej mojej a dal pery naspäť na tie moje. Robila som presne to, čo mi povedal a cítila som ako mi rástol pod rukou. Tvrdol každou sekundou.

Vzdychala som, keď jeho ústa nechávali mokré bozky okolo môjho krku.

''Silnejšie bejby, silnejšie'' viedol ma a ja som poslúchla. Viac som pritlačila a videla som ako sa striasol.

Pokračovala som v pohyboch, keď som ho omylom stisla.

''Ku*va'' zamrmlal. Zastavil sa a vzal moju ruku. Myslela som si, že chce dať moju ruku preč ale on vzal druhú a chytil sa jej. Moja ruka sa stále pohybovala hore a dolu v rýchlom tempe, zatiaľ čo jeho ústa opúšťali nadávky.

Asi po minúte zastavil moju ruku a ja som sa na neho pozrela. Z jeho úst zaznelo zvieracie zastonanie. Bol to zvuk, na ktorý nikdy nezabudnete. Moja ruka cítila dole niečo mokré a vtedy mi došlo, že sa urobil.

''Vďaka bohu, že som sa chytil tvojej ruky a vrátil sa späť ku zmyslom, pretože som bol len sekundy od toho aby som ťa tu po*ebal'' povedal, keď sa mu ukľudnilo dýchanie.

''Teraz už vidíš, čo mi spôsobuješ?'' opýtal sa zatiaľ čo naklonil hlavu nabok a ja som sa uškrnula.

''Hej, a je to ku*va sexy''


3 komentáre:

  1. Ehm.. je to veľmi zaujímavé :D veľmi ďakujem za preklad :) :* nemám slov ten Harry ma prekvapil :O :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh my gooood :33 sooo hot!! Mohlo by být takových dílů víc :P Jinak děkuju, že tak bozsky píšes :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lol musi byt :D btw je to super :3 dakujem za preklad :)

    OdpovedaťOdstrániť