piatok 16. mája 2014

Extra cheese please (48. kapitola)

Prosím si syr naviac

Originál

Pohľad London

''Sme tu!'' hlasno zhíkla El zatiaľ čo vo vzduchu tlieskala rukami. Dani sa v svojom sedadle otočila a obe sme sa na seba pozreli a potom zasmiali. Nie je taký moment, kedy by Eleanor nebola taká temperamentná. Ale, ak s ňou trávite veľa času tak si na to zvyknete, a je vtipné sa na to pozerať. Stále som roztrasená z toho ako Eleanor šoféruje. Bolo jasné, že sme prešli cez tri červené a tak som rozmýšľala ako jej vôbec mohli dať vodičák.

Odopla som si pás a vyšla som von z auta. Áno, zapla som si pas pretože som si myslela, že z tohto auta nevýjdem živá ... ale vďakabohu som to zvládla.


''Whoa'' zízala som. Nikdy som nevidel obchodné centrum, ktoré bolo zvonka tak krásne. Môžem si len predstaviť aké úžasné je vo vnútri. Palmy pri vchode spôsobujú, že to vyzerá elegantne ale moderne. Proste to nemôžem popísať. Ľudia v skupinkách šli dnu, zatiaľ čo von vychádzali ľudia s rukami plnými nákupných tašiek. Uvidela som chalana, pravdepodobne mal niečo cez 20, s kopou nákupných tašiek z Topshopu, H&M, Chanel, Pink, Nordstrop atď. Vyzeral nahnevane a vyčerpane ale zmenilo sa to hneď, keď sa na neho s úsmevom pozrela jeho frajerka. Ľutujem ho.

''Môžete sa prosím poponáhľať? Nechcem aby všetky pekné veci vypredali!'' zvolala Danielle, predtým ako sa predrala pred El a mňa. Aach, dievčatá a ich oblečenie. Vyrovnala som si záhyby na šatách, ktoré asi spravila Dani.

''A ja som si myslela, že som nákupná maniačka'' El vedľa mňa zavtipkovala a ja som sa zasmiala.

''Hej, ja som to počula'' povedala Dani zatiaľ čo sa otočila a čumela na nás. Myslím, že sa veľmi snažila aby si udržala vážnu tvár.

Keď sme vstúpili do vnútra, bola som očarená. Celý interiér bol tak úchvatne vyzdobený. Podlahy boli z mramoru a stĺpy, ktoré podopierali horné poschodie boli biele. Zo skla nad nami žiarila veľká dávka slnečného svetla, ožiarujúca veľkú časť obchodného domu, spolu s lampami na stenách. Každý obchod vyzeral ako rozšírená verzia a všetko to vyzeralo tak pekne. Ugh.. všetko bolo proste perfektné.

''Pohni!'' povedala nedočkavo Eleanor, predtým ako ma potiahla za ruku. Bola som veľmi blízko ku pádu na držku ale našťastie som sa pozviechala. Nadšenie Danielle a Eleanor sa dá porovnať s reakciou batoliat, ktoré uvideli darčeky pod stromčekom a konečne ich môžu otvoriť. Úsmevy, úsmevy, úsmevy, ešte viac úsmevov ... čisté ony.

Zatiaľ čo ma ťahali, som sa pozrela hore a uvidela som názov obchodu, Pacsun. Už som tu predtým nakupovala a ich oblečenie sa mi páči.

''Okej, rozdeľme sa a poobzerajme sa a potom sa stretneme tam,'' povedala Dani zatiaľ čo ukazovala smerom ku kabínkam. ''O 20 minút, takže si potom vyskúšame oblečenie'' oznámila. Odmávala som im, predtým ako som prišla ku stojanu so šatami.

Pozerala som sa na všetky kusy oblečenia zavesené na vešiakoch ale žiaden mi nepadol do oka. Všetko malo buď kvetinkovú alebo aztécku potlač. Už mám takýchto vecí v šatníku dosť, takže nie. Povzdychla som si a odišla som od stojanu.

''Ahoj! Dnes máme výpredaj! Kúp si jednu vec, a druhú máš za polovicu! A všetky veci, ktoré sú vystavené, boli práve dovezené, takže sú ešte nedotknuté!.'' Vyskočila som a dala som si ruku na srdce. Vydesila ma na smrť. Na jej kučeravých vlasoch bola položená kvetinová čelenka, bola neskutočne roztomilá a musela som jej opätovať úsmev.

''Vďaka, že ste mi dali vedieť! Hneď pôjdem a obzriem si to'' odpovedala som. Nie je nič lepšie ako výpredaj. Žijem pre ne, pretože je tam stále niečo, čo nepadne do očí nikomu ale vy si to hneď zamilujete.

''Vieš o tom, že si prvá osoba, ktorá mi niečo odpovedala? Všetci ostatní len prešli okolo, samozrejme okrem teba'' zasmiala sa.

''Hej, ľudia sú v poslednej dobe strašne nevychovaní, je to strašné. Usmiala si sa už niekedy na niekoho, kto kráčal po ulici a on na teba čumel ako keby si urobila niečo hrozné? Je to smutné'' opýtala som sa. Horúčkovito prikyvovala hlavou hore a dolu, súhlasila.

''Stále!'' súhlasila.

''A , hej, ako sa voláš? Vyzeráš byť veľmi milá'' opýtala sa ma s úsmevom.

''Som London, a ty?'' predstavila som sa.

''Aké nádherné meno, a ja som Zoe'' nastavila ruku a potom sme si nimi potriasli.

Dúfam, že ešte neprešlo 20 minút, pretože som stále nič nenašla.

''Už musím ísť ku pokladniam, tak čo keby som ťa potom pustila dopredu? Bola si ku mne milá a myslím, že je odo mňa správne spraviť ti nejakú tu výhodu'' povedala nonšalantne.

''Naozaj?'' zízala som na ňu. Ugh, je taká milá.

''Jasné!''

''Ale, nedostaneš sa do problémov?'' opýtala som sa so zdvihnutým obočím. Cítila by som sa zle, ak by ju za to vyhodili.

''Nie, robím to stále a ešte ma neprichytili'' pokrčila plecami s prešibaným úsmevom.

''Veľmi pekne ti ďakujem!'' naširoko som sa usmiala.

''Nie je začo, rýchlo choď tam, predtým ako príde viac ľudí a budú tam hrabať! Videla som tam pár roztomilých šiat a som si istá, že na tebe budú vyzerať úžasne!'' žmurkla zatiaľ čo pomaly odchádzala. Prikývla som s úsmevom, predtým ako zmizla z dohľadu.

Šla som do zadnej časti obchodu, kde bol veľký nápis VÝPREDAJ. Väčšina oblečenia bola stále nedotknutá a ja som sa usmiala. Ak ste prví, tak je to stále najlepšie.

Spomenula som si na jej inštrukcie a prišla som dozadu, kde boli vystavené šaty. Samozrejme, boli všetky veľmi pekné. Páčilo sa mi, že to boli maxi šaty a že neboli krátke. Moju pozornosť upútali jedny celé biele a tak som ich vzala. Predná časť bola ako podprsenka a zadná bola odhalená. Boli troška slávnostnejšie ale možno sa niekedy zídu.

Pokračovala som v hrabaní a vzala som si ešte pár iných vecí, predtým ako som sa s nimi opäť stretla.

''Čo ti trvalo tak dlho?'' opýtala sa Dani, ktorá sa na mňa pozerala.

''Um, rozprávala som sa s dievčaťom, ktoré sa volá Zoe a tak'' povedala som trápne zatiaľ čo som sa pozerala na ňu a potom na El. To množstvo oblečenia, ktoré mali v rukách spôsobilo, že sa mi ani nezdalo, že by som mala ja tých vecí nejako veľa.

''Tak poďme skúšať, nie?'' opýtala sa Eleanor a všetky sme sa usmiali.

Zamkla som za sebou dvere a vyložila som všetky veci na lavičku. Vyzliekla som sa ale nechala som si ponožky. Nechcela som stáť na týchto hnusných špinavých podlahách. Vzala som si do ruky čierny overal a vyskúšala som si ho. Obliekla som sa do neho a snažila som sa ho zazipsovať tak dobre, ako sa to dalo. Pozrela som sa do zrkadla a usmiala som sa. Vyzeralo to úžasne a predlžovalo mi to nohy. Otočila som sa nabok a uvidela som vzadu pekný výstrih v tvare diamantu.

Vyšla som von z kabínky a pozerala som na nich dve ako sa na seba pozerajú v zrkadlách.

''Vyzeráte tak nádherne!'' zhíkla som. ''Eleanor, tá košeľa je úžasná a Dani, pre túto sukňu by som umrela!'' povedala som im komplimenty. Eleanorina košeľa bola veľmi vkusná. Bola vo svetlom odtieni koralovej farby a vyzerala ako oversized. Dani, mala sukňu z kože ale jej povrch bol lesklý. Som si istá, že tam na nej boli aj flitre a spodok bol rozstrapkaný, takže to ešte pridávalo na úžasnosti. Jej nohy boli perfektne opálené a nemali žiadnu chybu. Prečo boli také dokonalé?

''London! Vyzeráš hrozne dobre! Čierna je nepopierateľne tvoja farba!'' povedala Eleanor zatiaľ čo s ma prezerala od hlavy až po päty.

''Áno bejby! Ak si my myslíme, že vyzeráš sexi, tak ti môžme len tipnúť, čo si bude myslieť Harry'' zavtipkovala a ja som sa začervenala.

''Poďme sa odfotiť!'' oznámila El zatiaľ čo utekala dozadu do svojej kabínky, a o pár sekúnd sa vrátila so svojim mobilom.

Všetky sme sa postavili vedľa seba pred zrkadlo.

''Urobte grimasy!'' povedala El a všetky sme urobili rôzne smiešne ksichty.

***

''Nikdy v živote som nenakupovala viac ako teraz!'' oznámila som zatiaľ čo som sa snažila udržať všetky tašky v rukách. Ony šli do každého jedného obchodu a donútili ma ísť s nimi. Mne sa už nakupovať nechcelo ale ony nebrali nie ako odpoveď. Vzala som si peniaze len na kúpenie pár kúskov oblečenia, nie na úplne celý nový šatník. Nemala som peniaze ani na polovicu vecí, ktoré som si kúpila, tak sa ponúkli, že zaplatia za mňa. Najprv som zaváhala a hovorila nie ale ony boli nepresvedčiteľné a ja som povedala áno, pretože na nás začínali čumieť ľudia, že robíme scénu. Cítila som sa zle ale oni oznámili,že ''To je predsa to, čo kamošky robia, a že to nebolo nič veľké''. Naisto viem, že im musím kúpiť niečo špeciálne aby som sa im za to zavďačila.

''Tým by som si nebola taká istá, budeme sa tu ešte niekedy vracať'' povedala Dani zatiaľ čo sa vyškierala a El súhlasne prikývla. Ony vyzerali úplne pokojne zatiaľ čo ja som bojovala so všetkými mojimi taškami. Asi potrebujem cvičiť aby som mala silnejšie ruky. Ale to znamená spaľovanie kalórií a to znie ako príliš veľa pohybu pre mňa.

''Je blízko pasáž s jedlom alebo len niečo cítim?'' Som hladná. Prišli sme tu na poludnie a je už takmer 6 hodín večer. Toto je dôkaz, že to je najdlhšie ako som kedy nakupovala.

''Áno, blížime sa tam'' povedala Eleanor s humorom v hlase. Vedela som, že necítim jedlo len tak pre nič za nič.

''Vďaka bohu! Už hladujem!''

''Ja tiež'' pridala sa Dani. Aspoň, že nie som sama.

Cítila som, že čím dlhšie sme tu boli, tým preplnenejšie to tu bolo. Pasáž s jedlom bola obsadená tínedžermi a rodinami s deťmi. Vôňa jedla spôsobovala, že som začínala slintať.

''Ostanem tu s taškami, zatiaľ čo vy pôjdete po pizzu ale počkajte'' povedala som zatiaľ čo som sa hrabala v kabelke. Otvorila som peňaženku, vybrala som 20 dolárový stravný lístok a podala som im ho. ''To je najmenej, čo pre vás môžem urobiť za to, čo ste vy urobili pre mňa'' povedala som s úsmevom. Obe prikývli a Eleanor ho vzala.

''Takže, akú pizzu si dáš'' opýtala sa El.

''Prosím si syr naviac'' odpovedala som a obe prikývli a odišli.

Dnešný deň bol skvelý a bol plný šťastných chvíľ. Bola to babská jazda, akú by chcela mať každá baba. Dani a El sú pre mňa teraz ako sestry a sme si veľmi blízke. Je to úžasné, ak máte dve najbližšie kamošky, ktoré tu pre vás vždy budú a vždy vás podržia. Ak ste jedináčik, tak sa často cítite sám ale niekedy to má aj svoje výhody.

''Ahoj Harry'' povedala som do telefónu s úsmevom.

''Ahoj bejby, ako sa máš?'' prehovoril jeho chrapľavý hlas.

''Ty si sa práve teraz zobudil?'' opýtala som sa, snažiac sa nezačať sa rehotať.

''Prečo si to myslíš?'' opýtal sa a ja som zagúľala očami.

''Tvoj hlas je zachrípnutý a takto znie len keď sa zobudíš'' poznamenala som.

''Znovu som zaspal, pretože som sa zobudil a nenašiel som ťa vedľa mňa. Myslel som si, že sa možno vrátiš späť do postele ale bol som informovaný, že ťa uniesli''

''Je niekto žiarlivý, že s ním nie som?'' naťahovala som ho.

''Nepovedal by som, že žiarlivý ... alebo možno áno. Táto posteľ je studená''

''Čoskoro by sme mali byť doma. Dúfajme, že budeme celé'' vtipkovala som.

''Nechaj ma hádať, šoféruje Eleanor?'' zasmial sa.

''Jop'' povedala som, zdôrazňujúc p.

''To som si mohol myslieť, keď šoféruje, tak sa nezaujíma o okolie. Som prekvapený, že ešte s tými jej schopnosťami nenabúrala... chceš aby som po teba prišiel?''

''Nie Harry, bude to v pohode. Možno, že budem šoférovať miesto nej ja'' usmiala som sa.

''Dobre, teším sa, že ťa uvidim, keď prídeš''

''Napodobne, čau bejby. Vidíme sa''

''Čau bejby''

Ukončila som hovor a pozrela som sa rýchlo na moje nechty. Ugh, potrebujem s nimi niečo urobiť. Začínajú sa štiepiť.

''Ahoj kráska'' prehovoril hlas. Zdvihla som zrak z mojich nechtov a uvidela som chalana, ktorý sedel oproti mne. Jeho čierne vlasy boli prikryté snapbackom. Mal oblečené biele tielko a bolo mu vidno svaly na rukách. Jeho hnedé oči mali svetlejší odtieň a vyzeral maximálne na 20.

''Uh.. čau?'' povedala som trápne s mávaním rukou. Čo trvalo El a Dani tak dlho?

''Môj kamoš a ja sme ťa uvideli a pomysleli sme si, že si nádherná'' povedal zatiaľ čo ukazoval za seba, smerom na chalana, ktorý vyzeral rovnako, ibaže mal blond vlasy. Potom sa pozrel späť na mňa a olízal si pery.

''Aw, no ďakujem, aj vy vyzeráte dobre'' usmiala som. Nebola som si istá, či im mám povedať kompliment ale ak by som im ho nepovedala, tak by to bolo neslušné. Nechcela som aby si mysleli, že som namyslená.

''Takže ti nebude vadiť ak si poprosím tvoje číslo?'' opýtal sa a ja som sa skoro zadusila vzduchom.

''Trocha to vadiť bude, pretože ja mám frajera'' povedala som a on prikývol hlavou.

''Oh naozaj'' zaškeril sa. Robí si teraz prču?

''Áno naozaj''

''Myslím si, že mi klameš'' oznámil.

''Tak si myslíš zle, pretože neklamem'' bola som nasratá.

''Si divoká, to sa mi páči. Tak kde je?''

''Nemusím sa ti tu spovedať'' vytrieštila som na neho oči.

''Mám tu kamošky, ktoré sa ku mne o chvíľu pridajú takže by bolo od teba veľmi pekné, ak by si odišiel'' povedala som s falošným úsmevom.

''Kamošky? Čím viac tým lepšie. Stavím sa, že sú také sexi ako ty'' samoľúbo sa usmial.

''A aj zadané'' povedala som s prešibaným úsmevom.

''Tak teda dobre'' povedal zatiaľ čo sa postavil zo stoličky a pozrel sa na moju tvár.

''Je na mojej tvári niečo, čo upútalo tvoju pozornosť?'' čumela som na neho.

''Asi to bude mihalnica vedľa tvojho oka, dám ti ju preč''

***

Pohľad Brooke

Nemôžem uveriť, že k nej naozaj šiel. Len som si robila srandu ale on to samozrejme zle pochopil ale mohlo by to byť lepšie ako som si myslela. Usmiala som sa pre seba.

''O čom si myslíte, že sa rozprávajú?'' opýtala som sa Lori a Natalie.

''Neviem, o niečom?'' povedala Lori a ja som zagúľala očami. Preboha ona je taka sprostá ako tágo.

Pozrela som sa na nich a videla som ako je London nasratá z toho, čo robí Jacob – presne ako som mu povedala.

''Neznášam ju'' zvrieskla som zatiaľ čo som sa pozerala jej smerom. Stále nechápem, čo na nej Harry vidí.

''Ja tiež'' povedala Lori a prikývla.

''Vyzerá byť milá ... ja neviem'' povedala Natalie a ja som ju chcela zaškrtiť vlastnými rukami.

''Čo to má ku*va znamenať, Natalie?'' odvrkla som na ňu a ona pokrčila plecami.

Postavil sa zo stoličky a ja som vedela, že sa to stane. Vytiahla som si mobil a zapla som foťák. Mala som ho pripravený. Rozmýšľala som či to mám nahrať ale rozhodla som sa, že nie.

Mohla som mu čítať z pier, '' Asi to bude mihalnica vedľa tvojho oka, dám ti ju preč''. Oh, je taká nevinná, že si neuvedomuje, čo sa stane.

Zavrela oči a ja som zaostrila.

Dal jej z tváre niečo dolu, potom ju chytil a položil svoje pery na tie jej. Sfotila som množstvo snímok a úškrn na mojej tvári stále rástol.

Čo asi tak povie na toto Harry?

(... čo hovoríte na túto kapitolu? :) Ďalšiu kapitolu rozdelím na polovicu, lebo je dlhá lol to len tak medzi rečou :D x )

1 komentár:

  1. Tá pi** sprostá (prepáč za ten výraz ale vážne je blbá -_-) babská jazda je vždy zaujimavá :D vážne by ma zaujímalo ako El šoféruje v skutočnosti :D Chuďa London Harry keď to uvidí nebude nadšený :( no ďaľšia časť bude niečo :O to si viem predstaviť :D teším sa keď ju pridáš :) aj keď len polovicu :) ďakujem za preklad ;)

    OdpovedaťOdstrániť