pondelok 19. mája 2014

A skank like her (49. kapitola 1/2)

Štetka ako ona 

Originál


Pohľad London

Zazvonil posledný zvonček, oznámil nám, že sa začína 4 hodina a ja som si vzdychla. Dnes sa cítim hrozne a ani som sa ráno nechcela zobudiť ale rodičia ma prinútili. Dnes je jeden z tých dní, keď si želám aby boli preč, ale nemôžem mať všetko čo si zmyslím.

Len tá myšlienka, že mám mať hodinu ma desí ale musím sa s tým zmieriť. Uprostred noci som sa zobudila a zistila som, že mám krámy. Musela som sa zobudiť z môjho sladkého spánku, a šla som sa osprchovať a dať si vložku. A vtedy som začala byť náladová. Kŕče sú nateraz utlmené ale keď prídem domov tak budú určite späť.


''Tak, aký si mala víkend London?'' opýtal sa Tony, zatiaľ čo si sadol vedľa mňa. Musela som sa zdržať toho aby som zagúľala očami. Je taký milý a ja by som vyzerala ako blbec ak by som ho ignorovala len pre moju dnešnú náladu.

''V pohode, vďaka za opýtanie Tony. Sobota bola trocha nanič, bola som celý deň v posteli, ale nedeľa bola úžasná. Šla som do obchodného domu s Danielle a Eleanor, tam som bola väčšinu dňa a potom sme ešte leňošili u nich doma. A tvoj víkend?'' opýtala som sa s úsmevom, spomínajúc na zážitky zo včera.

''Môj bol fajn ale ani spolovice nie tak dobrý ako tvoj'' poznamenal.

''Buď ticho! Určite nebol!'' povedala som zatiaľ čo som sa smiala a on pokračoval.

''Rodina môjho otca prišla kvôli jeho narodeninám takže mal oslavu. Bolo to celkom fajn, všetci sa bavili, až na to, že sme to potom museli upratovať. Nedeľa bola tiež fajn, bratranci a ja sme hrali basketbal. Bol to napínavý zápas a so šťastím sme vyhrali.

''Awe Tony! Nevedela som, že hráš basketbal!'' vykríkla som. Ako sa opovažuje skrývať predo mnou niečo takéto.

''Hej, milujem hranie tohto športu rovnako ako milujem jeho sledovanie. Prakticky som vyrástol s hraním basketbalu'' povedal. Mohla som vidieť náznak úsmevu, ktorý sa mu formoval na tvári. Stále bol taký ostýchavý. Ach keby som to mohla zmeniť.

''Aj Harry miluje basketbal. Skúšal si niekedy prihlásiť sa do tímu?'' opýtala som sa a on rýchlo pokrútil hlavou.

''Robíš si srandu? Jasné, že nie! Všetci ma nenávidia, a už teraz si viem predstaviť ako ma tam týrajú.'' Zamračila som sa. Už od prvého dňa čo som tu viem, že Harry spolu s jeho kamošmi mu robia zle, a tak isto aj ostatným atlétom. Je to smutné, pretože Tony je naozaj milý a pri zemi chalan. Myslím, že ak by si dali tú námahu aby sa s ním spriatelili, tak by ho mali radi.

''Ale mal by si to vyskúšať. Som si istá, že v tíme zaujmeš miesto'' uistila som ho.

''A nahradím niekoho iného. Nie. To sa nestane. A ani nie som taký dobrý'' Posledná vec, ktorú povedal bola lož. Som si tým istá.

''Nechci aby som ťa udrela!'' nemohla som si pomôcť a musela som potláčať pohľad, ktorým sa na neho aj tak skôr či neskôr pozriem.

''Tony, pôjdeš vyskúšať či ťa vezmú do tímu a neberiem nie ako odpoveď'' povedala som zatiaľ čo som si prekrížila ruky na hrudi.

''Keď vstúpim na ihrisko, tak sa začnú smiať. Možno už keď vstúpim do telocvične''

''Neboj sa, budem tam s tebou'' usmiala som sa. Nebude mi vadiť, ak tam pôjdem s ním – veď na to sú predsa priatelia.

''Neviem'' povedal zatiaľ čo si škrabal krk.

''Kedy sú príjmačky?'' opýtala som sa.

''Niekedy v polovici Októbra''

''To je o chvíľu. Veď október je o tri dni'' usmiala som sa. Ten deň je bližšie ako som si myslela.

''Hej, ani to nepripomínaj'' pokrútil hlavou a potom sa zasmial.

''Takže je to áno?'' opýtala som sa s úsmevom.

''Možno''

''Tony!'' jemne som ho udrela s rukou.

''Fajn, je to áno'' povedal a ja som okolo neho obtočila moje ruky, zatvárajúc ho do objatia.

Celá hodina prešla v pohode. Tony a ja sme vypracovali úlohy a odovzdali sme ich načas. Všetko, čo sme mali urobiť bolo prečítať úryvok a odpovedať na otázky. Som v tom dobrá, tak som to využila.

***

Harryho pohľad

''Už môžem odísť?'' povedal som frustrovane. Ten učiteľ ma ku*va brutálne vytáča.

''Ešte stále ostáva 5 minút'' povedal s úškrnom. Chcel som ho okamžite udrieť do tváre. Prečo sa na mňa ku*va takto pozeral? Vyzeralo to ako keby ho to nejakým spôsobom tešilo alebo čo. ''Ty si sa rozhodol, že prídeš na moju hodinu o 15 minút neskôr, ja som sa rozhodol, že ťa nechám 15 minút po škole.'' vysvetlil. Dal som si spodnú peru medzi zuby a zahryzol som si do nej. Veď som nemeškal ani 15 minút. Pri*ebaný klamár.

Pozrel som sa na hodinky, ako sa postupne pohybujú. Jeho neustále klikanie pera ma iritovalo a on to vedel. Pozrel som sa na neho a on stále neprestal s tým, čo robil.

''Naučil si sa svoju lekciu?'' opýtal sa a ja som zagúľal očami.

''Hej'' .. v inom význame, samozrejme nie.

''Dobre, môžeš ísť'' povedal a ja som sa okamžite zodvihol a vybehol z triedy.

Konečne ku*va.

Myslel som si, že som na chodbe sám ale mýlil som sa.

''Harry'' zvolal jej otravný hnusný hlas. Nechcel som sa otočiť, tak som pokračoval v chôdzi, zvuk klopkania jej topánok bol hlasnejší.

Bol som takmer na schodisku, keď bola na moje rameno položená ruka.

''Harry počkaj'' povedala. Otočil som sa a zamračil som sa na ňu.

''Čo ku*va chceš Brooke?'' opýtal som sa s prižmúrenými očami. Kamarátky pri nej ma štvali už len z toho, že som ich tam videl. Boli ako klony a to ma znepokojovalo.

Vyzerala prekvapená z môjho náhleho výbuchu ale rýchlo sa pozbierala.

''Nebudeš mi veriť, čo mi niekto cez víkend poslal'' oznámila zatiaľ čo sa hrabala v telefóne a potom prestala. Zodvihla ho a držala ho pred mojou tvárou. Preskúmal som obrázok a zagúľal očami.

''Viem, že si to odfotila ty, tak to láskavo daj preč z mojej tváre.'' odvrkol som a ona ho dala pomaly preč. Dala si mobil do svojej podprsenky. Otočil som sa.

''Okej, možno som to odfotila ja ale nemôžem uveriť tomu, čo som vtedy uvidela. Nikdy by som si nemyslela, že malá slečna nevinná by ťa takto podvádzala. Myslela som si, že je dobré dievča'' povedala zatiaľ čo sa ku mne približovala s diabolským úsmevom.'' Niekto komu môžeš veriť, Harry'' zastala, jej tvár bola vedľa môjho ucha.

''Niekto ako ja, nie štetka ako ona'' zamrnkala a ja som ju od seba odtiahol.

''Ty si musíš myslieť, že som retardovaný, že Brooke?'' prekypoval som zlosťou. Prižmúril som oči.

''Ja viem, že si to celé narafičila ty, lebo mi to včera London povedala. Vedel som, že s tým niečo máš ty, pretože žiadny chlapec pri zmysloch, by neurobil niečo také z ničoho nič, bez toho, aby mu to niekto povedal. Takže ak si si myslela, že ak mi to povieš, tak sa rozídeme, tak si si myslela veľmi zle''

'Čo na nej ku*va vidíš, Harry? Veď je to len naničhodná štetka'' vyškerila sa. Urobil som krok ku nej a tresol som s ňou do skrinky. Mal som ruky na jej ramenách, aby som ju držal. Jej kamarátky za mnou lapali po dychu.

''Dávaj si pozor na hubu, Brooke, keď o nej rozprávaš v mojej prítomnosti. Ty si naničhodná štetka, takže sa ani nesnaž, hovoriť mi, že je ňou ona. Je*eš každú noc iného, tak ti to právom patrí. Nesnaž sa tu hovoriť, že si nejaká svätica, lebo ňou nie si. Neber si jej meno do huby'' povedal som. Moje oči prepaľovali do tých jej, až sa pod mojim stiskom zamrvila.

''Povedz mi jeho meno'' dožadoval som sa. Pozrela sa na mňa a pokrútila hlavou, že nie.

Zavrel som oči a vydýchol som, snažiac sa upokojiť sa.

''Pozri sa, Brooke, už som dosť nasratý, tak tu so mnou nehraj žiadne hry! Jeho meno!''

Hlasitosť môjho hlasu spôsobila, že s ňou myklo, a potom otvorila ústa.

***

Pohľad London

''Tak, kde je Harry?'' opýtala som sa zatiaľ čo som zahryzla do môjho sendviču. Už prešlo asi 10 minút s obednej pauzy a on tu už vtedy zvykne byť.

Všetci pokrčili plecami a viedlo to k ničomu.

''Veď vieš aký je, pravdepodobne je po škole alebo na inej pi*ovine'' zasmial sa Louis. Asi má pravdu.

''Tákže chalani, vy ste v basketbalovom tíme?'' opýtala som sa, pozerajúc sa na nich všetkých. Prikývli.

''Áno, od prvého ročníka'' chvastal sa Niall, ''Teraz sme v univerzitnom tíme''

''Nemôžem sa dočkať, kým začne sezóna, basketbalová sezóna je vždy najlepšia'' povedal Liam s úsmevom. Takže lopta je pre nich život.

''London, tento rok by si s nami mala vyskúšať volejbal'' povedala Dani.

Cvičenie ... nie.

Beh ... nie.

Športy ... nie

''Nie som veľmi športový typ'' priznala som. Nemám rada nič, čo zahŕňa cvičenie, okrem behu. Vo voľnom čase mi nevadí beh, ale toto je niečo iné.

''Ale no! Bude to sranda! Bude to šport, ktorý môžeme hrať všetky spolu'' povedala El natešene.

''Ale veď ja vo volejbale ani nie som dobrá'' poznamenala som a všetci na mňa čumeli zatiaľ čo som pila zo svojej sódy.

''Ani my ale na to sú predsa tréningy!'' zakričala El a ja som si zakryla uši.

''Prepáč'' zamrmlala.

''Oh, tu je!'' oznámil Louis.

Kútikom oka som videla figúru kráčajúcu dovnútra jedálne. Otočila som hlavou a zistila som, že to je Harry. Mal na tvári zamračený výraz. Pozrela som sa na jeho ruky a boli zovreté v pästiach. Prečo kráča tak rýchlo? Zachmúrila som sa.

''Vyzerá naštvane'' povedal Niall zatiaľ čo sa na neho pozeral.

Pokračoval v chôdzi až kým neprišiel k jednému stolu. Zvraštila som obočie.

Pozorne som sledovala ako zastavil pri stole. Natiahol ruku a schytil niekoho za tričko, chalan spadol na zem. Všetky oči boli zafixované na nich.

Chalan sa postavil a a som si uvedomila, že to je ten chalan z obchodného centra.

''Čo to robíš, ku*va?'' vrieskol zatiaľ čo sa postavil.

Pozícia v ktorej bol Harry priam kričala aby si sa bránil. Ich výškový rozdiel bol drastický a ja som si kusla do pery.

Harryho päsť bola zatiahnutá dozadu a potom ho udrela do sánky, jeho tvár sa otočila do druhej strany. Úder striedal úder. Chalan chcel udrieť Harryho ale on sa ubránil a udrel ho priamo do brucha. Skrčil sa a chytil sa za brucho. Harry to využil a zložil ho k zemi, dostal sa nad neho, stále ho udieral.

Na povrch sa dostávala jeho zlomyseľná stránka.

Každý v jedálni sa postavil zo stoličky a vybehol smerom ku nim. Postavili sa okolo nich do kruhu. Vzali si telefóny, chceli si nahrať bitku. Bola som prilepená ku stoličke a ústa som mala zaseknuté, neschopná čokoľvek povedať alebo sa pohnúť.

''KU*VA!'' zvrieskol Niall zatiaľ čo búchal na stôl.

''RÝCHLO VSTÁVAJTE! MUSÍME TO SKONČIŤ SkôR AKO SA NÁM TO VYMKNE Z RÚK!'' zareval Niall.

(druhá polovica dúfam, že už aj zajtra alebo pozajtra ... som maród tak mám trocha viac času :D x )

1 komentár:

  1. Napínavé :O ďakujem za preklad :) v ďalšej časti to bude určite super zaujimavé :O dúfam že ten chalan to prežije :D

    OdpovedaťOdstrániť