streda 21. mája 2014

A skank like her (49. kapitola 2/2)

Štetka ako ona

Originál

Harryho pohľad

''Niall, ku*va nechytaj sa ma''' zvrieskol som zatiaľ som sa snažil vymaniť z jeho zovretia. Čím viac som sa snažil, tým silnejšie ma držal. Odkedy je taký silný?

Moja krv mi vrela v žilách, keď som sledoval ako ho Louis a Liam odo mňa odtrhli.

''Harry, ku*va, veď sa ukľudni '' funel Niall spoza mňa, keď som sa snažil oslobodiť. ''Už stačilo. Myslím, že sa už poučil''

''Nie nepoučil'' odpovedal som zúrivo.


''Sklapni''

Jedáleň sa vyprázdňovala, a ako plynul čas, ostali sme tu už len my. Niall mal stále svoje ruky okolo mňa a ja som gúľal očami, aj keď ma aj tak nemohol vidieť.

''Už ma môžeš pustiť?'' nedočkavo som sa opýtal.

Na pár sekúnd zaváhal, potom konečne povolil stisk.

''Už bolo načase'' odvrkol som zatiaľ čo som sa na neho pozeral.

Do dverí vošiel riaditeľ a ja som zagúľal očami.

''Jacob a Harry okamžite do mojej kancelárie!'' povedal prísnym hlasom.

Pozrel som sa na Jacoba a on odvrátil zrak. Posera.

Nasledoval som riaditeľa, zatiaľ čo Jacob šiel za mnou, samozrejme si držal odstup.

''Sadnite si'' povedal pán Johnson, zatiaľ čo ukazoval na dve stoličky pri jeho stole.

Sadol som si, rozkročil som nohy a ruky som si prekrížil cez hruď. Jacob zaváhal ale potom si sadol vedľa mňa a ja som sa na neho usmial.

''Dlho sme sa nevideli, Harry'' poznamenal pán Johnson.

''Mohol by som povedať to isté'' zaškeril som sa.

''Ste si vedomí toho, že ste narušili pravidlá v jedálni. Každý akt násilia je v tejto škole zakázaný. Vy dvaja ste si toho vedomí, ale aj tak ste sa rozhodli porušiť pravidlá'' povedal zatiaľ čo si na stole spojil ruky a pozrel sa na nás.

''Chcel by mi niekto z vás vysvetliť, čo sa stalo?'' opýtal sa.

Pozrel som sa na neho a on sa zamrvil na stoličke.

''Nie pane'' povedal Jacob.

''Harry?'' opýtal sa zatiaľ čo upriamil svoju pozornosť na mňa. Týmto som si prešiel už dosť krát. Už by mal dopredu vedieť moju odpoveď. Ale, keď sa tak pozerám na Jacoba, chce sa mi s ním troška viac pohrať.

''Ja vlastne áno.'' Na ústach sa mi vytvoril diabolský úsmev.

''Sexuálne obťažoval moju priateľku, keďže ju pobozkal proti jej vôli, tak som sa snažil vyriešiť to. Po tom, čo sa to stalo, pribehla ku mne s plačom. Povedala mi, že sa cítila ako obeť. Ukázala mi svoje zápästia a ja som na nich uvidel odtlačky jeho rúk. Bolo to násilné a ja som s tým musel niečo urobiť. Neurobili by ste to isté, ak by to bola vaša dcéra alebo vaša manželka?'' opýtal som sa. Kútikom oka som videl ako mal ústa otvorené dokorán.

Pán Johnson prikývol.

''Je to pravda, Jacob?'' opýtal sa s zhnusenou tvárou. Musel som sa ovládať, aby som sa tam nezačal rehotať.

''Áno ale-'' začal Jacob.

''Tu nie je žiadne keby, a a ani ale. Chceš aby som informoval tvojich rodičov o týchto ohavných činoch?'' povedal pán Johnson, prerušujúc ho uprostred vety.

''Nie'' vzdychol. Otočil som hlavu nabok a zasmial som sa.

''Urobil si to, áno alebo nie?''

''Áno''

''Tak dobre teda'' povedal pán Johnson, prikyvujúc hlavou. ''Jacob, si po škole 4 dni po sebe. Začína to zajtrajškom. Ak zistím, že si neprišiel zajtra o 8:00 do triedy číslo 106, budeš okamžite vylúčený. Rozumel si?'' opýtal sa a on prikývol.

''Môžeš ísť''

Jacob nemrhal časom a okamžite vybehol z miestnosti.

''A ty Harry'' začal a ja som počúval. ''Nabudúce, keď sa stane niečo takéto, daj mi to vedieť skôr ako sa s tým budeš snažiť vysporiadať sám. Vaše dnešné činy mohli zraniť ostatných ľudí'' prikývol som, že to chápem, aj keď som sa ani nesnažil ho počúvať.

''Ospravedlňujem sa za moje dnešné vyčíňanie, pane''

Kopa sračiek. Nikdy by som sa neospravedlnil za to, čo com mu urobil. Zaslúžil si to.

***

Pohľad London

Chytila som si brucho a zastonala som. Vedela som, že sa vrátia späť v plnej sile, ale nie, že budú až takéto brutálne. Mala som si dnes ráno pred odchodom dať nejaký Ibalgin.

''Si v pohode?'' opýtal sa Harry, zatiaľ čo sa na mňa rýchlo pozrel. Bola som už skoro doma, vďakabohu.

''Vyzerá to tak, že som v pohode?'' zazrela som na neho. Zasmial sa a potom sa otočil späť dopredu. Moje zmeny nálad boli teraz dosť drsné.

''To nie je vtipné, Harry'' zakňučala som zatiaľ čo som naštvane prižmúrila oči. Myslí si, že je vtipné, že sa cítim ako keby som šla umrieť. Je to ako keby ma niekto opakovane bodal s nožom do brucha, a proste to nechce prestať.

''Prepáč, je proste vtipné vidieť ťa naštvanú''

Pozrela som sa von z okna a vzdychla som.

''Sú tvoji rodičia doma?'' opýtal sa.

''Nie, prídu asi okolo jedenástej'' odpovedala som.

Po pár minútach, ktoré trvali celú večnosť, sme prišli domov.

Otvorila som predné dvere a Harry ich za sebou zavrel.

''Si teraz šťastná?'' doberal si ma.

''Sklapni'' zavrčala som zatiaľ čo som kráčala cez moju izbu do kúpeľne. Vzala som krabičku Ibalginu a zobrala som 2 tabletky. Bolesť ako keby sa 10 krát znásobila.

Vzala som pohár, naplnila som ho vodou a prehltla tabletky. Dúfam, že tieto sračky zaúčinkujú rýchlo.

Musela som sa vyzliecť z týchto džínsov. Otvorila som šatník a vybrala som voľné tepláky.

''Otoč sa'' povedala som Harrymu a on sa zamračil.

''Prečo? Veď už som ťa videl v nohavičkách'' vzdoroval a ja som sa na neho pozrela. Zafunel a otočil sa.

Vyzliekla som sa z džínsov a dala som si tepláky.

''Už sa môžeš otočiť''

Dúfam, že ma nezačne nadúvať.

Zohla som sa dopredu a vlasy som si dala do vysokého copu. Vyštverala som sa na posteľ a zapla som telku. Harry si ľahol a pritúlil si ma k sebe.

''Chceš pozerať The Notebook alebo Titanic?'' opýtal sa Harry a ja som sa na neho pozeral ako keby bol retardovaný.

''Nie, prečo by som mala chcieť?'' zasmiala som sa.

''Počul som, že keď majú dievčatá .. Veď vieš, vtedy rady pozerajú romantické filmy'' povedal a jemne sa začervenal.

''Awwww Harry'' uštipla som ho do líc a on mi dal ruky preč, červenal sa ešte viac.

Jemne som zodvihla hlavu a rýchlo som ho pobozkala.

''Nemyslím si, že všetky dievčatá chcú pozerať romantické filmy keď majú krámy. Teda ja určite nie'' prikývol.

''Stále ťa bolí brucho?'' opýtal sa a ja som prikývla.

''Bude chvíľu trvať, kým ten Ibalgin zaberie'' pokrčila som plecami a on sa zamračil.

''Mám ti niečo priniesť?''

''Um..'' povedala som, rozmýšľajúc.

''Povedz mi čo, lebo ma trápi, že ťa vidím takúto ztrápenú'' povedal a ja som sa jemne pousmiala.

''Môžeš mi doniesť nejaké jedlo?'' opýtala som sa. Cítila som sa blbo, lebo sme boli pred chvíľou von.

''Jasné bejby, a aké?'' opýtal sa, zatiaľ čo si sadal.

''Môžem McDonalds?'' Prikývol.

''Jasné, čokoľvek si budeš priať'' postavil sa z mojej postele a pozrel sa na mňa.. pripravený na odchod.

''Môžeš mi doniesť veľké hranolky, filet-o-fish a veľké karamelové frappé?'' opýtala som sa nádejne. Bože, som strašne tlstá.

Zohol sa a dal mi pusu na ústa.

''Som späť o 5 minút'' povedal a ja som prikývla.

''Vďaka'' usmiala som sa predtým ako odišiel.

Počula som ako sa predné dvere zavreli a vedela som, že bol preč. Vyliezla som z postele a šla som do kúpeľne.

Použila som záchod a vymenila som si vložku za čistú. Zabalila som ju to servítky a vyhodila do koša.

Vypla som svetlo a vyšla som von.

Sadla som si na posteľ, otvorila som šuflík a vybrala som hrejivý vankúš. Zasunula som ho do zásuvky a položila som si ho na brucho, zapnutý na najvyššej teplote.

Ľahla som si a dala som si ruky na spodnú časť brucha.

Ani neviem prečo som začala pozerať staré diely Twisted, pretože táto šou sa zahrávala s mojimi emóciami. Chcela som aby sa Danny a Jo pobozkali a boli spolu, nie aby bol s Lacey. Prepínala som a zastavila som na nejakom filme so Scarlett Johanson na HBO. Prečo je taká pekná?

Predné dvere sa zabuchli a jediná vec, ktorú som mala na mysli bolo jedlo. Počula som kroky idúce hore po schodoch a o chvíľu vošiel dnu Harry s dvoma veľkými taškami McDonalds. V ruke držal dva veľké nápoje a ja som takmer nedokázala udržať jeden. Jeho ruky boli pravdepodobne tri krát väčšie ako moje, tým som si istá.

''Nech sa páči bejby'' povedal zatiaľ čo mi podával tašku.

''Veľmi pekne ti ďakujem Harry! Ani neviem popísať ako som teraz šťastná'' usmiala som sa a vzala som od neho tašku.

''Nemusíš mi ďakovať, ale nie je zač'' prešiel okolo postele a ľahol si napravo vedľa mňa.

Položil si do klína tašku a vybral si svoje jedlo.

''Aj ty si si kúpil jedlo?'' opýtala som sa zatiaľ čo som si pchala do huby hranolky. Tieto hranolky boli také ku*va dobré a ešte teplé. Úžasne chrumkali a boli perfektne slané.

''Dnes som nejedol obed takže hladujem'' zachichotal sa a ja som sa začala rehotať. Odhryzol si z hamburgera a prisahám, že tam ostala už len polovica.

''Aspoň nie som sama tlstá'' poznamenala som zatiaľ čo som si odhryzla z môjho sendviča. Zavrela som oči a vzdychala som zatiaľ čo som prežúvala.

Prisahám, že jedlo z McDondalds ma ukľudňuje. Len tieto samotné hranolky ma robia šťastnou.

''Môžem sa troška napiť tvojej vody?''

Podal mi svoj pohár a ja som sa cez slamku napila.

''Pepsi?'' opýtala som sa a on prikývol. ''Myslela som si, že máš radšej Cocacolu?''

''Mám, ale bol som v nálade na Pepsi''

Usmiala som sa a zas som si odpila. Z mojich úst zaznelo neočakávané grgnutie.

''Prepáč! To bola nehoda!'' vysvetľovala som zatiaľ čo som sa na neho pozerala. Zasmial sa a ja som cítila ako mi horia líca.

''Nauč sa nejaké slušné správanie, bejby'' povedal a ja som ho odrela do ruky. ''Len si robím srandu!''

Podala som mu pohár, on si odpil a položil ho na môj nočný stolík.

Vzala som si moje frappé a začala som ho piť. V mojich ústach explodovala sladkosť karamelu. Keď ich začali v McDonalde vyrábať, tak som na nich bola okamžite závislá.

Vypila som polovicu a položila som to späť na môj nočný stolík. Už som viac nemohla piť, cítila som sa ako keby som sa šla pogrcať. Zjedla som príliš veľa jedla.

Hrejivý vankúš ma zahrieval ale zároveň aj pomáhal kŕčom. Ak by som ho vypla, bolo by to výhrou no aj prehrou.

Všetko to jedlo a tabletky ma unavili. Stále som otvárala a zatvárala oči, keď som sa snažila pozerať na film. Vždy, keď som už takmer spala, som pocítila v bruchu ostrú bolesť. Možno som si mala namiesto 2 Ibalginov vziať 3.

''Robí ti tá vec zle?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo sa pozeral na ten hrejivý vankúš na mojom bruchu.

''Nie, nie to. To kŕče a toto mi pomáha ale len do istého štádia'' povedala som ukazujúc na to a zvraštila som obočie.

Zobral si telefón, chvíľu s ním niečo robil a potom ho dal naspäť.

''Vyskúšaj znovu zaspať'' povedal a ja som znovu zavrela oči.

Po chvíli som cítila ako dal preč vankúš a namiesto neho som cítila pod tričkom jeho ruku. Mala som pocit, že mám jeho ruku na celom bruchu. Jeho dlaň bola prekvapivo chladná v kontraste s mojím horúcim bruchom.

Začal rukou pohybovať krúživými pohybmi a bolo to upokojujúce. Všetky kŕče ustupovali. Trochu pritlačil a cítila som ako keby bolesť mizla. Z jeho ruky vyžarovalo teplo, ukľudňujúca senzácia.

Konečne som cítila ako pomaly zaspávam.

(strašne veľmi moc vám všetkým ďakujem za už 10 000 ani neverím lol dúfam, že tu budete čítať a kometovať aj naďalej:)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára