nedeľa 25. mája 2014

Jump baby (50. kapitola)

Skoč bejby

Originál

Pohľad London

''Takže zlatko, máš nejaké plány na víkend? Teda vlastne na zajtra, keďže je už zajtra sobota?'' opýtala sa moja mama. Pozerala som na ňu ako kráčala ku drezu a začala umývať riad. Pozrela so sa na svoj tanier a pokrčila som plecami. Nemala som tušenia. Tento týždeň bol normálny, väčšinu času som bola doma lebo mi bolo hrozne. Dobrá správa je, že už mi krámy skončili! Už môžem kráčať normálne, bez toho hnusného pocitu, že mám niečo zastrčené v riti.

''Asi nie, prečo?'' opýtala som sa. Odpila som si z pohára a čakala som na to, čo mi odpovie. Na tvári sa jej zjavil obrovský úsmev, takže tipujem, že to je niečo príjemné.


''Michael a Nicole prídu z Floridy a berú so sebou aj Kelsey a Chelsea!'' Naširoko som sa usmiala. Nevidela som ich viac ako rok, odkedy sa odsťahovali. Kelsey a Chelsea už musia byť veľké, nemôžem sa dočkať, kým ich uvidím.

''Kedy si mi to chcela povedať?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa postavila. Šla som ku košu a zosypala som do neho zvyšky z taniera.

Otočila sa ku mne, ''Chcela som aby to bolo prekvapenie ale zas som nechcela aby sa tu ukázali a ty by si tu nebola. To by bolo blbé aj pre mňa aj pre nich''

S pochopením som prikývla jej smerom.

''Tak vďaka, že si mi to povedala. Nemohla som sa dočkať kým ich znovu uvidím. Ukradnem ich od Michaela a Nicole'' diabolsky som sa usmiala. Milujem deti.

''Dobre, pretože sme mali na pláne ísť s nimi do mesta. Vieš, porozprávame sa a dáme si nejaké drinky'' vysvetlila mi, predtým ako vypla vodovodný kohútik.

''Kedy tu budú, aby som bola pripravená?''

''Niekedy okolo obeda'' odhadla.

Zasunula som stoličku a otočila som sa ku nej.

''Tak, ja sa idem pripraviť na spánok'' povedala som jej a ona prikývla a popriala mi dobrú noc.

***

Keď som vyšla von zo sprchy, vzala som osušku a bezpečne som si ju obmotala okolo tela. Zatiahla som záves a urobila som krok vpred, smerom k umývadlu. Zapla som vodu a rýchlo som si umyla zuby.

Zohla som sa, pozbierala som oblečenie zo zeme a otvorila som dvere. Keď som vyšla z kúpeľne, zarazila ma drastická zmena teploty. Ako keby som mala v izbe len 15 stupňov. Musela som sa dôkladnejšie zabaliť do osušky. Mohla som cítiť ako mi na nohách a rukách začínajú rašiť zimomriavky. Osuška aj tak vlastne neodvádzala žiadnu prácu.

Zagúľala som očami, tú teplotu znížil pravdepodobne môj otec. Stále si sťažuje, že je príliš horúco a že má 'návaly tepla'. To by mala robiť mama, nie on. Otec má asi menopauzu alebo čo.

''Sakra, tu je ale zima'' povedala som si, zatiaľ čo som otvorila šuflík. Vzala som si obyčajné čierne legíny a veľké tričko Captain America. Otočila som sa.

''Ó môj bože!'' zvrieskla som a všetko oblečenie mi popadalo z rúk. Zozadu som narazila na skriňu, niečo z nej povypadávalo. Dala som si ruku na srdce, zatiaľ čo ono bilo ako šialené.

''Čo to s tebou ku*va je?'' vykríla som keď som sa dívala na Harryho. Bol schúlený v rohu mojej izby a hystericky sa rehotal. Kaźdou sekundou mi bolo teplejšie. Toto nemôže myslieť vážne, stále som kvôli nemu skoro dostala infarkt.

Začal kráčať smerom ku mne a ja som prižmúrila oči. Videla som humor v jeho očiach a výraze tváre, keď stál hneď predo mnou.

Zo spodu som počula beh a vytrieštila som oči. Sotila som do Harryho a on spadol na podlahu v ten istý moment ako sa moje dvere otvorili.

''Čo sa deje?!'' zvýskol môj otec zatiaľ čo sa rozhliadal po mojej izbe a potom sa pozrel na mňa. Ku*va.

Pozrela som sa za moje dvere, na Harryho, ktorý tam teraz už stál.

''Niečo vymysli'' zašepkal.

Pozrela som sa späť na môjho otca a nervózne som sa usmiala.

''V mojej izbe bol pavúk a ja som sa vyľakala. Nechcela som kričať'' klamala som. Nemohla som predsa povedať, že ''No, vieš čo, myslela som si, že je v mojej izbe niekto kto ma chce znásilniť ale ukázalo sa, že je to môj chalan Harry''

Otec dal svoju baseballovú pálku dolu a vyzeral ako keby mu padol kameň zo srdca. Nechcela som ich vydesiť až takto.

''Aké myšlienky sa ti honili hlavou, keď si takto vrieskala?'' pokarhal ma.

''Prepáč,'' pozrela som sa na neho a kusla som su do pery.

On vzdychol.

''Nabudúce, keď budeš mať v izbe pavúka, tak za mnou radšej najprv príď. Nechem aby sa niečo takéto zopakovalo'' povedal a ja som prikývla. Vyšiel z mojich dverí a potichu ich za sebou zavrel. Oprela som sa o nich a vzdychla som si.

''Pavúk? Seriózne?'' opýtal sa Harry s úškrnom. Zodvihol zo zeme šaty, ktoré mi spadli na zem a kráčal smerom ku mne.

''Sklapni, nemusela by som klamať, ak by si ma takto nevystrašil'' povedala som, keď som schmatla oblečenie, ktoré mi podával.

Začala som kráčať smerom ku kúpeľni aby som sa prezliekla, no jeho hlas ma zastavil.

''Nechystaj sa do postele, prišiel som po teba'' povedal. Otočila som sa a pozrela som sa na neho so zdvihnutým obočím, zatiaľ čo on sa opieral o stenu. Jeho oči držali očný kontakt s mojimi, potom skĺzli nižšie a nižšie. Olízal si pery a potom si do nich kusol. Začervenala som sa a prekrížila som si ruky na hrudi.

''Načo si po mňa prišiel?'' opýtala som sa a on zodvihol zrak, jeho oči boli tmavšie ako zvyčajne.

''Môj kamoš Rob dnes robí párty'' povedal nonšalantne.

''Umm..'' kusla som si do pery. Chcem ísť alebo nechcem?

''Aký druh párty to je?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa pozerala do šatníka. Rozhodla som sa, že pôjdem, aj tak nemám nič lepšie na práci.

''House párty'' povedal a ja som prikývla. Vytiahla som denimovú košeľu a zasunula som sklené dvere späť. Do ruky som si dala čiernu podprsenku a bodkované nohavičky a potom som šuflík zas zatvorila. Usmiala som sa a zamkla som za sebou kúpeľňové dvere.

Kompletne som sa vysušila, obliekla som si spodné prádlo a použila deodorant. Zapínajúc si posledný gombík, som sa pozrela do zrkadla. Keď som si rukou prehrabla cez vlasy, boli stále vlhké. Vzala som fľašku so sprejom a začala som si ho dávať do vlasov, zohla som sa dopredu a potom nabok, aby som sa uistila, že sa dostane všade kde sa má dostať. Na hlave by sa mi mali vytvoriť, pomyslela som si, keď som sa na seba pozrela do zrkadla, kučery.

''Vyzeráš sexi'' zvolal Harry keď som vyšla z kúpeľne. Usmiala som sa na neho a on sa postavil.

Stála som pred zrkadlom a vybrala som ružový lesk na pery. Keď som si ho naniesla, spojila som si pery.

''Čo som ti vravel o používaní tej veci?'' zamrmlal za mnou Harry, obtočil okolo mňa ruky a troška mi zodvihol košeľu. Naozaj netuším aký má problém s mascarou, veď to ani nevyzerá tak zle. Keď som si ju dávala tak na mňa zízal a ja som sa zasmiala.

''Okej, poďme'' povedala som, kráčajúc ku dverám.

''Čo to robíš?'' opýtal sa spoza mňa Harry. Pozrela som sa na neho, ako stál vedľa okna.

''Ochádzam?'' povedala som ako keby to bola tá najsamozrejmejšia vec na svete. Vyškeril sa na mňa.

''Odchádzame cez okno, bejby'' povedal predtým ako ho otvoril a ja som na neho čumela. Toto musí byť žart, pretože ja neodchádzam cez okno.

''Nie, neodchádzame'' povedala som zatiaľ čo som si na hrudi prekrížila ruky.

''Ja áno, a ty tiež'' prehlásil. Vystrčil jednu nohu von z okna. Pozrela som sa na neho s prižmúrenými očami.

''Prečo proste nemôžeme odísť cez predné dvere? Ako normálni ľudia?'' odôvodňovala som to. On len pokrútil hlavou.

''Bojíš sa?'' podrýpol do mňa s úškrnom.

''Nie!'' odsekla som. Neznášam keď si ľudia myslia/hovoria, že sa niečoho bojím, pretože to ma núti presvedčiť ich o opaku. Nie som jediná, ktorá rada presviedča ľudí o opaku, že?

''Áno, bojíš sa''

''Prestaň to hovoriť, lebo ja sa nebojím'' povedala som naštvane. Kráčala som ku nemu.

''Somarina'' povedal. ''Ak sa nebojíš, tak skoč hneď za mnou'' povedal a hneď potom vyskočil z okna. Zaskučala som, pribehla som ku oknu a pozrela sa von. Oprášil si džínsy a pozrel sa hore na mňa. Nemohol sa z toho pádu tak rýchlo otriasť. Pozrela som sa dolu na neho a tá vzdialenosť bola väčšia ako som si myslela. Toto musí byť viac ako 2 poschodia.

''Skoč bejby, chytím ťa'' zvolal zatiaľ čo roztváral ruky a kráčal bližšie ku oknu.

Vydýchla som vzduch o ktorom som ani nevedela, že ho zadržiavam. Pozrela som sa späť do mojej izby. Moje dvere boli zamknuté, rodičia by sa nemali dostať dnu. Pozrela som sa dolu na Harryho a on zdvihol zrak na mňa, trpezlivo vyčkával.

Sadla som si na parapetu, s nohami von. Bolo mi zle na žalúdku a potili sa mi dlane.

''Neveríš mi?'' opýtal sa, Ja som prikývla hlavou, že verím.

''Povedz to'' domáhal sa.

''Áno Harry, verím ti'' povedala som.

''Zavri oči a keď napočítam do 3, skoč. Sľubujem, že nedovolím aby si si ublížila'' povedal a ja som prikývla a pregĺgla.

Zavrela som oči a zhlboka som sa nadýchla.

''1...''

''2...''

''3'' a skočila som.

(lol komentujte názory prosím vás, lebo neviem či to naozaj čítate, alebo len niekto stále refreshuje stránku :D x)

3 komentáre:

  1. Je to úžasné ;) začala som to čítať asi pred 2 dňami a hneď som si to obľúbila :D teším sa na ďalšiu časť :) Deny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, ďakujem za preklad :3 :) :*

    OdpovedaťOdstrániť