sobota 10. mája 2014

Are you serious? (46. kapitola)

To ako vážne?

Originál
Harryho pohľad

Vzdialenosť k môjmu auto bola dlhšia ako som predpokladal. Bola naozaj hlboko v parku, pretože mi trvalo 15 minút len kým som sa dostal k autu.

Som rád, že som ju našiel predtým ako už bolo veľmi neskoro. Boh vie, čo sa jej v tomto parku mohlo stať v takejto nočnej hodine. Ak by sa jej niečo stalo, tak by som si to nemohol odpustiť. Za všetko viním seba, pretože ja som bol ten, kvôli ktorému sa nasrala a odišla. Najprv som si myslel, že to len predstiera ale aj tak som ju nemal prerušovať. Bol som taký nasratý, že som si neuvedomil, ako sa vtedy cítila ona a tak potom ľahko odišla z môjho zovretia.


Keď som kráčal, tak mi tvrdo spala v rukách. Utíšila sa a prestala plakať. Zovretie jej rúk trocha povolilo, takže som ju musel držať silnejšie aby mi nevykĺzla.

Zalovil som vo vrecku, vytiahol som kľúče a odomkol dvere.

Rozmýšľal som či ju mám dať na predné alebo zadné sedadlo. Ale, keďže spí, tak by mala viac priestoru vzadu a preto som ju dal tam. Potichu som zavrel dvere, sadol som si na predné sedadlo a vyštartoval.

Keď sme šli cez svetlo, pozrel som sa na hodinky a boli už skoro 2 hodiny ráno. Nemôžem ju takto priviesť k jej rodičom. Pravdepodobne by mi zakázali sa s ňou ešte niekedy stretnúť a to sa nesmie stať, preto som sa rozhodol, že ju vezmem ku mne. Aj tak by bola radšej tu.

Pozrel som sa do spätného zrkadla a musel som pokrútiť hlavou. Bola tvrdohlavá a ja som na to nebol zvyknutý. Žiadne dievča mi nepovedalo nie, nieto ešte odo mňa odišlo ako ona. Väčšina s tých s ktorými som chodil alebo len *ebal, by mi nikdy neodvrávali, ak by som niečo povedal. Boli mnou zastrašené a to London určite nie je. Neviem ako to má fungovať ak nad ňou nemám istý typ kontroly.

Zaparkoval som auto a vyšiel som von, vzal som London zo zadného sedadla svadobným štýlom a šiel som ku predným dverám. Zazvonil som na zvonček a čakal som kým niekto otvorí.

Zakukol som na ňu. Vyzerala tak pokojne aj keď jej väčšinu tváre zakrývali vlasy.

''Konečne'' zvolal som, zatiaľ čo som kráčal dnu do domu okolo Nialla, ktorý sa s rehotom uhol.

''Čo si ju, zdrogoval?'' Niall zavtipkoval keď zavrel a zamkol dvere, čo spôsobilo, že Liam a Louis vybuchli smiechom.

''Ten bol dobrý, Niall'' uznal Liam.

''Nemyslím si, že by Dani a El rady počuli o tomto ale asi ich o tom informujem'' zaškeril som sa pozerajúc sa na Louisa a Liama, až sa prestali smiať.

''To, som si myslel''

''Oh a Niall, neviem prečo sa stále smeješ, pretože som našiel tvoju skrýšu jedla a minulú noc som ho zjedol'' priznal som. Sledoval som ako sa mu výraz na tvári zmenil na zdesený, zatiaľ čo som so smiechom kráčal hore schodmi.

Jemne som ju položil na posteľ, potom som šiel ku môjmu šatníku a vybral som tepláky a veľké tričko. Počas toho ako som ju vyzliekal som sa musel kontrolovať. Myšlienky, ktoré sa mi honili hlavou boli naozaj neslušné. Vyzliekol som ju do spodného prádla a potom som ju rýchlo obliekol do teplákov a trička.

Prikryl som ju a dal som jej pusu na čelo, predtým ako som zhasol svetlo a opustil izbu.

''Tak, kde je London?'' opýtala sa Eleanor keď som šiel ku chladničke a vybral som si pivo. Sedela pri stole s hlavou dole, pravdepodobne textovala. Nikdy nepochopím tú dievčenskú posadnutosť mobilmi.

''Zaspala, tak som ju uložil'' odpovedal som zatiaľ čo som otvoril pivo a odpil si. Oprel som sa o linku a pozrel sa na ňu.

Už teraz som videl ako sa jej na tvári formuje nadšený výraz.

''Nehovor to'' varoval som ju zatiaľ čo som dvihol ruku. Prestala sa tak tváriť, drgla do mňa a ja som sa zasmial.

''Tak, aké bolo rande? Potrebujem aby si mi o tom všetko povedal! Poď si tu sadnúť'' chrlila zo seba a ja som nad ňou musel zagúľať očami. Ukázala na stoličku oproti nej a ja som k nej šiel.

''Tak, akí boli jej rodičia?'' opýtala sa s úsmevom.

''Boli v pohode, lepší ako som predpokladal. Jej mamu mám radšej ako otca. Proste bola priateľskejšia'' vysvetlil som a ona sa zasmiala.

''Mala som tušenie, že nebudeš mať rád jej otca''

''Nie je to tak, on proste pôsobí ako jeden z tých otcov, ktorý by ti odtrhol vajcia ak by si zlomil srdce jeho dcérke'' povedal som a zasmial som sa.

''Ja by som ho k tomu pravdepodobne donútila a nesrandujem'' vzpriečila sa a ja som dvihol ruky na znak vzdávania sa.

''Tak, aká bola večera?'' opýtala sa a ja som znechutene pokrčil nosom.

''Všetko bolo v pohode až kým sa neobjavil ten jej po*ebaný kamarát Carter. On prakticky do*ebal celý večer.'' povedal som. On bol dôvodom, prečo sa stalo medzi mnou a London to čo sa stalo. Ak by som nenačúval ich rozhovoru, všetko by bolo v pohode, ale samozrejme nebolo.

''To ako vážne? Ona ho pozvala?'' povedala El, zakrývajúc si rukami ústa. Nebol som si istý, či je pobavená alebo šokovaná.

''Najprv som si myslel, že to bola ona ale potom sa ukázalo, že to bol jej otec'' povedal som zatiaľ čo som kýval hlavou zľava doprava.

''Wow'' zvolala.

''Presne'' súhlasil som a znovu som si odpil.

El a ja sme sa rozprávali ešte pár minút a potom sme si popriali dobrú noc. Boli už takmer 3 hodiny ráno a ja som bol unavený, keďže som bol hore od 10 ráno.

Vyšiel som hore schodmi, otočil som sa vpravo a prišiel som ku mojim dverám. Pomaly som otočil kľučkou, vošiel som dnu a s ľahkosťou som ich znova zavrel. Nechcel som ju zobudiť.

Rozopol som si košeľu a hodil som ju do koša na prádlo, predtým ako som urobil to isté s nohavicami. Ostal som len v boxerkách. Cítil som sa tak dobre, keď som už viac nemusel byť v tých sračkových šatách. Opäť som sa cítil ako moje staré ja.

''Harry?'' ozval sa jej hlas pár sekúnd pred tým ako som zapol lampu na nočnom stolíku. Svetlo ju slabo ožarovalo.

''Myslel som si, že spíš bejby'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa na ňu pozeral z postele. Pokrútila hlavou.

''Spala som ale potom som sa zobudila'' povedala a ja som sa zamračil.

''Viem, že je neskoro ale potrebujem si s tebou vyjasniť nejaké pochybnosti z dneška. Ale mám pocit, že si unavený, takže sa porozprávame ráno?'' povedala, pozerajúc sa na mňa keď čakala na odpoveď.

''Nie som unavený, vlastne som plánoval pozerať televízor'' povedal som a ona sa jemne usmiala.

(za prípadné chyby sa ospravedlňujem – prekladané počas hokejových prestávok :D vďaka za komentáre, kľudne takto komentujte aj naďalej :)) a rada by som túto časť venovala (hej no, nie je to moja poviedka ale no čo už :D) Kristín Styles, za to že mi dáva lajk či čo to je na každú jednu časť a som za to vďačná lol x :D a nebojte sa, bude aj väčšia dráma a zápletka ako toto, čo bolo teraz :D lol veľa už píšem a nemala by som .. vďaka za čítanie a teraz už 9000 videní :))

1 komentár:

  1. :3 zas je to úžasné <3 <3 ďakujem za preklad <3 už som zvedavá ako to bude pokračovať ďalej.... :)

    OdpovedaťOdstrániť