štvrtok 17. apríla 2014

You'll survive (40. kapitola)

Prežiješ

Originál

Pohľad London

V momente mi Harry ležal na hrudi, zatiaľ čo sa moje ruky hrali s jeho vlasmi. V telke dávali Ridiculoussnes/Kruťárny a ja som sa nemohla prestať smiať. Harry sa tiež zabával.

''Je tvojim prstom už lepšie?'' opýtala som sa. Na rukách mal ľad už asi hodinu aj niečo.

''Počkaj chvíľku'' odpovedal Harry. Zodvihol sáčok z ľadom zo svojich prstov a začal nimi hýbať. Počula som ako si pod nosom povedal 'do riti'. Môj otec mu tie prsty musel privrieť vážne silno.


''Mám v kúpeľni nejaký Ibalgin, ak nejaký potrebuješ?'' opýtala som sa.

''Nie, som v pohode'' povedal, odmietajúc moju ponuku. Bola som si dobre vedomá toho, že klame.

''Harry'' povedala som naštvane.

''Okej fajn, bolo by fajn ak by som si ho dal'' vzdal sa a ja som sa zasmiala.

Posadil sa, ja som zišla z postele a šla som do kúpeľne. Vzala som krabičku Ibalginu a vybrala som 2 tabletky. Pohár som naplnila vodou a šla som späť do izby.

''Tu máš'' povedala som s úsmevom.

''Ďakujem bejby'' otvoril ruku a ja som mu tam dala tabletky, a pohár vody.

''Nie je začo'' povedala som.

Šla som späť do kúpeľne, vypla som svetlá a zavrela dvere.

''Toto nie je pyžamo'' povedala som ukazujúc na jeho oblečenie.

Pozrel sa na svoje oblečenie a zaškeril sa. Potom sa pozrel na mňa.

''Plánoval som, že budem spať v boxerkách ale vyzerá to tak, že teraz sa nemôžem vyzliecť'' povedal s úškrnom keď sa postavil.

''Neznášam ťa'' povedala som s upreným pohľadom na neho.

''Ty aj ja obaja vieme, že to nie je pravda'' zachichotal sa.

Pomaly som šla k nemu a čím bližšie som bola, tým viac mu rástol jeho samoľúby úsmev.

Moje prsty prešli po pokožke na jeho hrudi, keď som vzala do rúk lem jeho trička. Cítila som ako do mňa zospodu jeho oči prepaľujú. Dvíhala som látku vyššie a vyššie a on dvihol ruky hore. Postavila som sa na špičky a pretiahla som ho cez jeho hlavu – čo spôsobilo, že sa jeho kučery rozstrapatili.

Moja tvár bola vzdialená už len trocha od jeho. Obtrela som moje pery o jeho, cítila som jemnú vôňu mäty. Jeho dych mi jemne ovieval tvár a ja som zastonala. Moje zuby potiahli za jeho spodnú peru – zastonal on. Prestala som a moje ruky sa túlali po jeho opálenom trupe.

Moje prsty prechádzali po jeho tetovaniach, na hrudi sa mu začala objavovať husia koža.

Nemohla som si pomôcť a samoľúbo som sa uškrnula.

Na pokožke som mu nechala pár mokrých bozkov a moje ruky si našli cestu k pracke na jeho opasku. Moje prsty ju rozopli a ja som opasok vytiahla. Z hlukom spadol na podlahu. Rozopla som mu džínsy a rozopla som zips. Čupla som si a začala som mu sťahovať nohavice – do zorného poľa sa dostávali jeho boxerky Calvin Klein. Potiahla som ešte trocha a spadli na zem.

''Perfektná pozícia pre po*ebanú fajku'' zvolal zhora, jeho hlas ma na chvíľu zarazil.

''Ty robíš vždy všetko takým úchylným!'' povedala som keď som sa dostala späť z tranzu a zasmiala sa.

''To nie je moja vina, že z toho, že tu stojíš pred mojim rozkrokom som tvrdý jak hovädo'' povedal a moje líca mi začali horieť.

Vykročil zo svojich džínsov a zodvihol ich. Poskladala som mu oblečenie a položila som ho na komodu, predtým ako som zamkla dvere na izbe.

Harryho pohľad

''Prečo zamykáš dvere? Snažíš sa ma tu držať zamknutého ako tvojho sexuálneho otroka alebo čo? Ak áno, tak nenamietam'' zavolal som z postele, keď som sa na ňu pozeral.

''Poznáš ma lepšie ako som predpokladala. Daj mi minútku, musím nájsť putá'' zavtipkovala zatiaľ čo elegantne kráčala po izbe. Doteraz som na nej nenašiel chybu.

''Oh takže ty si sado-maso?'' povedal som s úškrnom, pokračujúc v hre. Videl som ako jej zaiskrila tvár.

Stále som bol vo vzťahoch ten dominantný ale neviem ako s London. Stále sa hovorí, že tie najzlatšie sú najdrzejšie.

''Jasné bejby, mám bič, pár remeňov, aj s nejakými škrtidlami'' povedala a ja som si to hneď mohol predstaviť.

''Ku*va ... nie je nič viac sexy ako žena, ktorá je poslušná'' povedal som zatiaľ čo som si dal spodnú peru medzi zuby.

Zasmiala sa a vypla telku predtým ako si ľahla do postele pod prikrývku. Celá izba bola ponorená do tmy, z výnimkou slabej žiary z okna. Ona ležala na boku a ja som ju pritiahol ku mojej hrudi; ležali sme vedľa seba. Moje nohy boli prepletené z jej zatiaľ čo bola moja ruka položená na jej boku. Naše dve telá ležiace blízko pri sebe vyžarovali teplo a z jej tela unikala sladká vôňa vanilky.

''Dobrú noc Harry'' zamrmlal jej tenký hlas predo mnou.

''Dobrú noc a sladké sny bejby'' povedal som spoza nej, nechávajúc bozk na jej nahom ramene.

Pomaly som začal zaspávať, no ona prehovorila.

''Harry?'' zvolala.

''Áno bejby?'' opýtala som sa.

''Zabudla som ti to povedať ale dúfam, že budú na tom tvoje prsty ráno lepšie'' povedala.

''Vďaka''

V jej hlase bola toľká úprimnosť – niečo čo som nepočul v nikoho hlase už roky.

Asi je to ten jednoduchý fakt, že sa zobudila zo spánku aby mi povedala, že dúfa, že bude mojim prstom ráno lepšie, ktorý ma dostal.

Stará sa o mňa a to je niečo čo som nemal väčšinu života.

Mával som ten obraz perfektného života s mamou, otcom a staršou sestrou ale ten skončil rýchlo, ani si to nepamätám. Mal som asi 6 rokov keď sa moji rodičia rozvádzali. Bol som príliš mladý a naivný na to aby som si uvedomil, čo sa medzi nimi dialo. Počas celého procesu si nás chcela vziať do opatery aj matka ale aj otec. Boli sme dvaja a tak sudca rozhodol, že každý si vezme jedno dieťa a otec chcel samozrejme mňa. Odvtedy som už nikdy nevidel mamu ani sestru.

Bývanie s otcom bolo celkom sranda ale tá zmizla, keď začal chodiť s tou štetkou Veronicou, keď som mal 9. Bývala milá a zábavná ale celá jej osobnosť sa zmenila hneď ako sa zosobášili. Za zavretými dverami sa ku mne správala ako nemilosrdná štetka. Stále sa mi posmievala, ako sa o mňa nikto nebude nikdy starať a keď to budete počúvať príliš často tak tomu začnete veriť.

''Oh buď už ku*va ticho a prestaň revať ty malé decko'' povedala Veronica keď sa na mňa znechutene pozerala ako som plakal.

''Už vidím prečo ťa tvoja mama nechce! Si ohyzdný!''

''To nie je pravda, ona ma ľúbi'' vzoprel som sa.

''Harry, si v úplnom klamstve. Ak by ťa tvoja mama ľúbila tak by bojovala viac o to aby ťa dali do jej starostlivosti! Ale pozri sa! Nebojovala! Za posledný rok ti ani nezavolala a ani ti nič neposlala!'' povedala zatiaľ čo svoje opálené ruky vyhadzovala do vzduchu.

''Ale môj ot-'' začal som ale skočila mi do reči.

''Čo? Ľúbi Ťa? Len prestaň predtým ako sa začnem smiať. Kedy s tebou naposledy otec strávil čas mimo toho, keď ťa bije?'' posmievala sa.

''On ma bije len preto, lebo si o mne vymýšľaš klamstvá!''

''Hej, ale nedokazuje to mnoho? Že tvoj otec radšej uverí niekomu koho nepozná ani rok, ako svojem vlastnému decku'' zvrieskla.

''Nechaj ma!'' vykríkol som a ona sa usmiala.

''Awe malý Hazza je naštvaný?'' opýtala sa.

''Nevolaj ma tak'' povedal som cez zaťaté zuby.

''Ako? Hazza? Je to preto, že ťa tak volala tvoja patetická matka?''

Zazrel som na ňu.

''Mám na práci iné veci ako márnenie môjho drahocenného času na teba'' povedala kráčajúc k dverám na mojej spálni.

''Zamknem dvere z vonku takže nebudeš môcť výjsť von. Keď príde domov tvoj otec tak ťa pustím''

''Ale on nebude doma ešte dva dni'' povedal som pozerajúc sa na ňu.

''A?'' povedala otrávene.

''Ako budem jesť?''

''Prežiješ'' povedala predtým ako zabuchla dvere.

Prežíval som dni bez jedenia alebo umývania, keď nebol na blízku otec. Bol som väzňom v mojom vlastnom dome. Počas tých dní v mojej izby som mal čas na rozmýšľanie. Dospel som k záveru, že to, čo povedala Veronica je pravda a stále to aj pravda bude.

Moja mama mi za všetky tie roky nikdy nezavolala ani mi nič neposlala, a ja som ľúbil niekoho, kto ma neľúbil späť. Žil som v dome v ktorom som bol prehliadaný.

Z tej kobky som sa dostal vonku len do školy a to bola jediná príležitosť kedy som jedol.

Spomínam si na to ako môj otec hovoril niečo o mojej náhlej strate hmotnosti ale ja som to zahovoril lebo mi to bolo úprimne úplne u prdele. Všetko o čo sa staral bola jeho stupídna manželka.

Teraz rýchlo k tomu keď som mal 13, nadobro som utiekol. Ukradol som asi 2000 dolárov od môjho otca a nasadol na lietadlo do USA a tam som si našiel cestu do Kalifornie. Spomenul som si, že tam máme rodinu a môj strýko Paul ma milo vzal k sebe. Žil som s ním ale nekomunikoval s ním a jeho ženou skoro vôbec. Videl som ten smutný výraz v jeho tvári keď som ho odmietol, keď sa so mnou pokúšal rozprávať.

V každom prípade, tu v Kalifornii som stretol Louisa, Nialla, Liama a Zayna. Vzali ma do svojho gangu a vtedy som sa konečne cítil tak, že som mal okolo seba ľudí, ktorých som bral ako rodinu. Boli tu pri mne v dobrom aj v zlom a ja som tu bol rovnako pre nich. Je smutné, že je ľahšie vybudovať si vzťahy s ľudmi, ktorých nepoznáte ako s vlastnou rodinou.

To dievča, ktoré je hneď vedľa mňa, je niekto koho nepoznám ani mesiac. Ale už pre mňa znamená viac ako hocikto iný na tomto svete.

(chudák malý Harold :'( anyways .. ako všetci vieme, teraz je Veľká noc a to znamená pre mňa veľa kostola a chvíľ s rodinou a to znamená, že nemám mnoho času na preklad a to znamená, že vám nemôžem sľúbiť, že počas sviatkov vôbec niečo preložím a to znamená, že do utorka pravdepodobne žiadna časť nebude ale keď budem mať voľnú chvíľu tak určite niečo preložím :D anyways veselú veľkú noc všetkým či ako sa to vraví :D x )

2 komentáre:

  1. :'( super preklad :) a otázka : Stretne sa on v budúcich častiach s mamou a sestrou?
    užasné to je <3

    OdpovedaťOdstrániť