štvrtok 3. apríla 2014

Sshh Harry (35. kapitola)

Pššt Harry

Originál

! dirty !

Harryho pohľad

''Si taká zlatá, keď si naštvaná'' zachichotal som sa, keď som sa pozrel do jej tmavohnedých očí, ktoré pálili priamo do mojich vlastných. Zdvihol som jej bradu s koncom môjho palca a dal som jej tvár bližšie ku mojej. Naše tváre boli od seba len pár centimetrov, keď zavrela oči a ja som odstránil vzdialenosť medzi nami. Z jej tela som cítil opojnú vôňu vanilky, keď som si ju pritiahol bližšie. Jej pery sa hýbali slobodne oproti mojim, keď som skĺzol jazykom po jej spodnej pere, ona ich jemne pootvorila aby som mohol vojsť. Uškrnul som sa.


Jej prsty sa hrabali v mojich vlasoch a ja som jej zastonal do úst. Zbožňoval som keď to robila.

Naše jazyky chvíľu súperili, potom som bozk prerušil a začal som jej bozkávať krk. Natiahla krk a ja som jemne hrýzol a cucal jej citlivú pokožku. Jej jemné stonanie zapĺňalo izbu.

Začal som otierať spodnú časť môjho tela o ňu, keď som stále útočil na jej krk, čo spôsobilo, že sa musela podo mnou zhlboka nadýchnuť.

''Ó môj bože'' vydýchla posledným dychom, keď jej ruky drsne zatiahli za moje kučery, čo spôsobilo, že som zabručal oproti jej jemnej pokožke.

Presunul som sa z jej krku a pritisol som moje pery na jej. Nečakala a hneď ma pobozkala späť s rovnakou silou. Celý bozk bol plný túžby. Moje ruky skĺzli pod jej tričko, a posúval som ich hore a dolu po jej bokoch aby som cítil všetky jej krivky. Prešlo pár sekúnd a jej koža pod mojim dotykom horela.

Chytil som do rúk jej tričko a pretiahol som jej ho cez hlavu, keď zdvihla ruky hore do vzduchu.

Pozrel som sa na ňu a ona nás potom prehodila, a zišla dolu z postele.

Uprene som na ňu pozeral, ako si stiahla dolu nohavice, predtým ako z nich vyšla, a ostala len v bielej podprsenke a nohavičkách. Svetlo žiariace z telky spôsobilo, že vyzerala ako bohyňa a z pohľadu predo mnou som cítil ako sa mi sťahujú nohavice.

''Páči sa ti čo vidíš Styles?'' opýtala sa idúc späť na posteľ, zatiaľ čo mi rozťahovala nohy a pomaly sa medzi nich plazila.

''London.. ó môj bože .. dopi*e ku*va áno''

Zaškerila sa, predtým ako si sadla obkročmo na môj trup a ako prechádzala rukami hore a dolu po mojich svaloch. Potom mi dala dolu tričko a pretiahla ho cez moju hlavu a v jednom rýchlom pohybe ho odhodila na stranu. S nadšením som na ňu čumel.

''Lon-''

''Pšššt Harry'' jej pery opúšťal chichot, keď ma umlčala tým, že mi dala prst na pery. Dala ho preč, keď mi začala bozkávať krk vlhkými bozkami, predtým ako zišla jemne prstami dolu mojim hrudníkom, až sa zastavila pri mojich džínsoch. Trocha sa pohla dozadu, rozzipsovala nohavice a začala ich sťahovať dolu.

''A ty si si myslel, že mokré džínsy sa budú ku*va ťažko vyzliekať'' zasmiala sa, keď potiahla silnejšie a džínsy sa konečne zošmykli dolu mojimi nohami na podlahu. Potom sa opäť vyšplhala hore.
Krútila bokmi pri mojom rozkroku a ja som ju chytil pevne za boky. Z toho trenia som doslova šalel , keď som jej boky riadil. Stále som nemohol pochopiť myšlienke, že som bol s dievčaťom, ktoré je pre mňa príliš dobré ale ju to zrejme nezaujíma.

''Bejby dopi*e ty si taká nádherná'' povedal som zatiaľ čo som ňou hýbal dopredu a dozadu, pridávajúc väčší tlak.

Ten spôsob akým stonala so mnou niečo robil a ja som ju chcel po*ebať priamo tu na posteli.

Jej dýchanie začínalo byť silné a ja som mal pocit, že bola už len sekundy od toho aby sa urobila.

''Harry, prečo sa trasiem? Toto sa má diať?'' opýtala sa zatiaľ čo sa pozerala na svoje telo, ako sa chvelo.

''Bejby, o chvíľu budeš na vrchole. Neprestaň s tým, čo robíš'' povedal som pozerajúc sa do jej očí a ona prikývla.

Prešla asi minúta a ona hodila hlavou dozadu a vydala zo seba úplne tiché zastonanie, a celé jej telo zatriaslo. To bola si najkrajšia vec, ktorú som kedy v živote videl.

Spadla späť na moju hruď a pomaly dýchala. Obtočil som moje ruky okolo jej chrbta a dal som jej pusu na čelo.

''Vďaka Harry'' zamrmlala mi do hrude.

(lol už si to rozdali no 3:-D .. ale ak by ste rozmýšľali.. tak to nebol normálny sex pochopiteľne.. ale len dry sex. :D no a keďže je táto kapitola dosť krátka a ja som v poslednej dobe pridávala málo, pokúsim sa to vynahradiť teraz v blízkej dobe ok xx)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára