pondelok 31. marca 2014

You're so cute when you're mad (34. kapitola)

Si taká zlatá, keď si naštvaná

Originál

Pohľad London

''Chceš nejaký popcorn?'' opýtal sa spoza mňa Harryho hlas.

''Prečo?'' opýtala som sa, zatiaľ čo som nespúšťala oči z obrazovky, z filmu prešlo asi 20 minút. Osobne som nebola tá, ktorá by pozerala strašidelné filmy, a keď som ich pozerala, tak iba za denného svetla. Keď ste v tme, všetko vyzerá byť strašidelnejšie a každý jeden zvuk, ktorý počujete, vás robí paranoidným. Som vlastne vďačná, že tu mám pri sebe Harryho, pretože ináč by som sa od strachu pošťala. Nechystala som sa mu priznať, že sa bojím hororov.


''Pretože som hladný, a viem, že ty by si asi chcela tiež''

Pozná ma tak dobre.

Dala som jeho ruky preč z môjho pásu, predtým ako som sa postavila na nohy.

Všetci mali pozornosť upriamenú na film, ''Ideme po nejaký popcorn. Chcete aj vy?''

Všetci zvrieskli, že chcú a ja som sa zachichotala, predtým ako som odišla s Harrym.

''Takže, aký popcorn chceš?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo zapínal svetlo. Bola som šťastná, že už niesom v tme a že mám okolo seba nejaké svetlo.

''Hocičo s maslom navyše'' povedala som so smiešnym úsmevom. Neviem prečo, ale mám rada maslový popcorn.

Sadla som si ku stolu, keď on šiel ku vitrínam nad linkou.

Nemohla som si pomôcť a musela som čumieť na to ako sa jeho svaly na chrbte sťahovali pod jeho tričkom, keď sa natiahol aby zobral popcorn z poličky.

Zatvárajúc vitrínu, sa Harry otočil smerom ku mne, rušiac ma z mojich myšlienok, ''Ako znie maslo priamo z kina?''

''Znie to skvelo'' povedala som usmievajúc sa na neho. Položil balíček do mikrovlnky, nastavil časovač a šiel ku mne a sadol si.

''Koľko balíčkov sa chystáš urobiť?'' povedala som zatiaľ čo som sa pozerala do prava.

Pokrčil plecami, ''Možno ešte tri ďalšie a dám ich do osobitných misiek''

''Môžem tu ostať a dokončiť ten popcorn, zatiaľ čo ty môžeš v obývačke pozerať film'' povedala som vstávajúc zo stoličky. Šla som ku chladničke a vzala som si fľašu s vodou, predtým ako som ju zavrela. Oprela som sa o ňu, keď som pozerala na Harryho ako začal hovoriť.

''Netreba, ak tam nebudeš ty so mnou'' povedal zatiaľ čo pokrčil plecami, zatiaľ čo sa postavil. Časovač na mikrovlnke sa vypol a on dal dnu ďalší balíček.

''Awwww'' povedala som, jeho líca sa jemne začali červenať.

Toto bolo pravdepodobne po prvý krát, čo som Harryho videla červenať sa alebo byť v rozpakoch z jednoduchej frázy.
Zobrala som vrchnák fľašky a zakrútila som ním, predtým ako som sa napila.

Po asi 10 minútach bol už popcorn hotový. Harry vybral 4 misky a naplnil ich popcornom. Len som to cítila a už som bola hladná. Zobrala som dve misky, rovnako ako on, s opustili sme kuchyňu.

''Tu máte'' povedala som podávajúc misku Louisovi a El, ktorí boli na podlahe.

''Vďaka London'' povedala El, keď si položila misku do klína.

''Nie je zač''

Harry dal svoju poslednú misku Liamovi a Dani, predtým ako si sadol späť do predchádzajúcej pozície. Sadla som si medzi jeho nohy a položila som si popcorn do klína. Oprela som sa o neho aby som sa dostala do príjemnejšej polohy a posunula som misku vyššie.

Zobrala som si popcorn z misky a dala som si ho do úst. Film bol už asi v polovici a ja som nepretržite hrešila v svojej hlave a zatvárala oči pri desivých scénach, ktoré tam boli, zatiaľ čo som počula prenikavé výkriky Dani a El. Nemôžem ich viniť, pretože ja by som pravdepodobne vrieskala tiež, ak by som Harrymu neklamala o tom, že sa bojím.

Dala som si ruku na oči a pokukovala som pomedzi prsty, keď film stíchol. Harry sa spoza mňa chichotal a ja som ho chcela udrieť. Už som si takmer dala ruky preč ale potom som uvidela mačku, ako skočila do kamery a ja som zvrieskla a vyskočila, rozhadzujúc pri tom popcorn okolo seba.

Postavila som sa zo zeme, nechávajúc Harryho samého na podlahe, zatiaľ čo som išla preč, ''Už to viac nepozerám. Proste nemôžem''

Zapla som svetlo na chodbe a vyšla som hore schodmi, predtým ako som sa dostala ku Harryho izbe. Otvorila som dvere a izba bola úhľadne uprataná. Na chlapca, si udržiaval izbu prekvapujúco upratanú, v porovnaní s ostatnými chalanmi. Ľahla som si na posteľ, vzala som do ruky ovládač a zapla som telku. Rozhodla som sa pozerať Keeping up with Kardashians, keďže nič iné si nezískalo moju pozornosť.

Dvere sa pomaly otvorili a videla som ako vchádza Harry s úsmevom na tvári, keď zavrel za sebou dvere.

Prekrížila som si ruky na hrudi, ''Ak si tu prišiel len preto, aby si vtipkoval o tom, že som decko, tak potom odíď''

Priplazil sa medzi moje nohy a pozrel sa na mňa.

''Odíď? Toto je moja izba bejby, pamätáš?'' povedal s úškrnom.

Nad jeho komentárom som len zagúľala očami, pretože mal úplnú pravdu, ''Ako povieš''

Trocha sa zachichotal, predtým ako mi dvihol bradu so svojimi prstami, ''Si taká zlatá, keď si naštvaná''

Harryho pohľad

''Si taká zlatá, keď si naštvaná'' zachichotal som sa, keď som sa pozrel do jej tmavohnedých očí, ktoré pálili priamo do mojich vlastných. Zdvihol som jej bradu s koncom môjho palca a dal som jej tvár bližšie ku mojej. Naše tváre boli od seba len pár centimetrov, keď zavrela oči a ja som odstránil vzdialenosť medzi nami. Z jej tela som cítil opojnú vôňu vanilky, keď som si ju pritiahol bližšie. Jej pery sa hýbali slobodne oproti mojim, keď som skĺzol jazykom po jej spodnej pere, ona ich jemne pootvorila aby som mohol vojsť. Uškrnul som sa.

Jej prsty sa hrabali v mojich vlasoch a ja som jej zastonal do úst. Zbožňoval som keď to robila.

Naše jazyky chvíľu súperili, potom som bozk prerušil a začal som jej bozkávať krk. Natiahla krk a ja som jemne hrýzol a cucal jej citlivú pokožku. Jej jemné stonanie zapĺňalo izbu.

(prepáčte za prípadné dlhšie čakanie a aj za prípadné chyby ale nemám čas tento týždeň veľmi prepáčte xx)

1 komentár:

  1. uuuuh :D som nadšená :D neviem či to je iba mnou alebo čo ale už by si to aj rozdať mohli :D :) super

    OdpovedaťOdstrániť