nedeľa 6. apríla 2014

Make you his (36. kapitola)

Urobiť ťa svojou

Originál

Pohľad London

''Myslím, že by som sa mala ísť osprchovať'' zamrmlala som ho Harryho hrude, zatiaľ čo som sa zasmiala, spomínajúc na to, čo sa stalo pred pár minútami. To, že som v jeho rukách, je to najlepšie miesto naa svete, kde sa cítim bezpečne a spokojne.

''Oh, hej'' povedal, dávajúc ruky preč z môjho boku a nechávajúc moje telo bez námahy skĺznuť dolu.

''Myslela som si, že ma nikdy nenecháš odísť, tak trocha si ma tam držal ako v smrteľnom objatí'' zavtipkovala som zatiaľ čo som sa presúvala na bok postele, predtým ako som sa postavila.


Harry sa na mňa pozrel a vtipne nado mnou zagúľal očami.

''Nebuď tam príliš dlho, aby mi nezačala byť zima'' zvolal na mňa Harry z postele.

''To mi pripomína, že sa musím oholiť oops'' povedal som mu s úsmevom na tvári, keď som zavrela kúpeľňové dvere. Hlúpy chalan, nebude mi hovoriť, čo mám robiť.

Šla som k umývadlu a rýchlo som si umyla zuby so kefkou, ktorú som tu použila minule. Potom som skočila do sprchy a rýchlo som sa oholila a tiež som si umyla vlasy. Uistila som sa, že som si vymyla z vlasov všetok šampón, predtým ako som vypla sprchu. Odťahujúc záves som vzala pár uterákov a obmotala som ich okolo svojho tela a vlasov.

''Pozrime sa kto je konečne hotový'' povedala som kráčajúc von z kúpeľne, z dverí postupne unikala para. Myslím, že som nechala horúcu vodu zapnutú príliš dlho.

''Môžeš si požičať nejaké oblečenie z mojej skrine'' oznámil Harry zatiaľ čo vstával z postele a šiel do kúpeľne. Prikývla som, predtým ako za sebou zavrel dvere.

Prešla som ku jeho skrini a hrabala som sa v nej, predtým ako som sa rozhodla, že si oblečiem veľké tričko Beatles a boxerky. Obliekla som si to a vzala som fľašku telového mlieka z Harryho skrine.

Sprcha sa vypla a pár sekúnd neskôr vyletel z kúpeľne Harry s uterákom zaveseným nízko okolo pásu. Aj keď som ho videla bez trička viac ako raz, stále sa nemôžem vynadívať na jeho telo a tetovania. Jeho v line bola tá najsexi časť a cítila som ako mi líca horia z toho ako na neho bez jeho vedomia čumím.

''Takže, koľko je teraz hodín?'' opýtal sa Harry a ja som rýchlo odvrátila zrak z jeho tela, dúfajúc, že ma neprichytí ako na neho čumím.

''Trocha po jedenástej'' povedala som nánášajúc si zvyšok telového mlieka na nohy, predtým ako som sa postavila z postele, prešla okolo Harryho a vošla zas do kúpeľne. Dala som si z hlavy dolu uterák a nechala som moje vlasy voľne padnúť.

''Si pripravená ísť do postele?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo si obliekal čierne basketbalové šortky, ktoré mu viseli nízko na páse. Nenamietam.

''Hej, o pár minút. Idem dolu dať si pohár vody, predtým ako pôjdem spať, mám trocha sucho v hrdle'' informovala som ho.

''Pravdepodobne od všetkého toho stonania'' uškrnul sa. Otočila som sa mu a zavrela som za sebou dvere, čo spôsobilo, že Harryho rehot nebol až taký hlasný.

Vliekla som sa dolu schodmi a vošla som do kuchyne.

''Zasa sa stretávame'' poznamenala som, keď som prešla okolo Nialla pri stole. Šla som ku drezu, vzala som si pohár zo stojanu a naplnila som ho do polovice studenou vodou.

''Chceš?'' opýtal sa Niall od stola. Pozrela som sa na hranolky ny jeho tanieri a vyzerali dosť chutne.

''Nie, vďaka'' povedala som s úsmevom, keď som si dala k ústam pohár a napila som sa. Nič nie je osviežujúce viac ako pohár vody.

''Si si istá?'' opýtal sa so zdvihnutým obočím, keď držal jednu hranolku v ruke, ''Sú fakt dobré''

Podľahla som, ''Myslím, že jedna neuškodí'' povedala som kráčajúc k nemu a sadla som si vedľa neho, ukladajúc pohár na stôl.

Jednu som si dala do úst a samozrejme boli úplne úžasné.

''Nikdy som nestretol dievča, ktoré miluje jedlo tak veľmi ako ty'' povedal s chichotom Niall, keď si odpil z piva.

Vzala som si ďalšiu hranolku a so smiechom som si ju ponorila do kečupu, ''Už mi to povedali veľa krát. Asi som špeciálna''

''Hej si, v porovnaní s inými dievčatami, ktoré jedia šalát namiesto jedla'' povedal a zagúľal očami.

''Pravda'' povedala som, zjedla som ďalšiu hranolku a potom som sa napila vody aby som ich spláchla dolu.

''Proste si myslím, že dievča ako ty, môže jesť koľko chce a je stále totálne sexi'' priznal sa predtým ako si zas odpil z piva.

Priznal sa práve, že si myslí, že som sexi? Pretože ak áno, tak sa teraz cítim nepríjemne.

''Ku*va, to pravdepodobne znelo inak ako to malo'' povedal Niall s veľkými očami.

''Hej, myslim, že hej''

''Prepáč''

''V pohode'' povedala som s úsmevom, ''Dobre, tak ja už idem hore takže sa vidíme zajtra Niall''

Šla som k umývadlu a dala som do vnútra použitý pohár.

''Dobrú Niall'' povedala som keď som ho zboku objala a on to akceptoval.

''Dobrú London''

Vybehla som hore schodmi a otvorila som dvere spálne. Harry sa opieral o čelo postele, zatiaľ čo prepínal kanály, keď som za sebou zavrela dvere.
''To bol dlhý výlet dolu po vodu'' poznamenal.

''Hej, s Niallom sme sa rozprávali o jedle a aj sme jedli'' povedala som so smiechom, Odkryla som prikrývku a vplazila som sa do postele.

''Prisahám, že vy dvaja ste ako stratení súrodenci a takmer ma to desí'' povedal Harry s pokývnutím hlavy, čo spôsobilo, že mu kučery skákali naokolo a ja som sa usmiala.

''Znie to ako keby bol niekto trošičku žiarlivý'' podrýpla som a zagúľala som očami.

''Na koho? Na Nialla?'' povedal zatiaľ čo sa na mňa pozeral s pobaveným výrazom, ''To je absurdné, ver mi''

''Ako presne to je absurdné?'' opýtala som sa so zdvihnutým obočím.

''Pretože on ťa nemôže takto pobozkať'' povedal zatiaľ čo sa v momente skláňal nado mnou a zasiahol moje peri svojimi, jeho pery sa jemne kĺzali oproti mojim, keď som svoje ruky obtočila okolo jeho krku, v pokuse priblížiť si ho. Z jeho tela vyžarovala opojná vôňa Axe a ja som vzdychla spokojnosťou. Bozk mi doslova vyslal motýle nie len do brucha ale do celého tela.

''Nebudeš kvôli nemu takto stonať'' zašepkal zatiaľ čo vnáral hlavu do záhybu na mojom krku, a pobozkal povrch mojej pokožky zatiaľ čo jemne cucal a hrýzol jemnú pokožku, spôsobujúc aby som zastonala, keď na zčervenalú pokožku dýchol studený vzduch.

''Nemôže sa ťa takto dotknúť'' povedal zatiaľ čo prechádzal rukami z mojich nôh mučivo pomaly na vnútornú stranu mojich stehien. Jeho ruky balansovali nad mojim bruchom a zastavili sa pri košíkoch mojej podprsenky, jemne ich stisol, čo spôsobilo, že som zakvičala.

''A najdôležitejšie'' povedal zatiaľ čo dával pery bližšie ku môjmu uchu, až tak aby som mohla cítiť ako sa o neho obtierajú, ''nemôže si ťa urobiť svojou''

(Kto to číta, prosím koment stačí ahoj alebo niečo také :D len chcem vedieť, či to niekto číta vďaka lol x hej a chcela som túto časť uploadnuť včera a niečo som podrbkala a som si to nevšimla tak až dnes sorry )

7 komentárov:

  1. Je to super...,uz aby bol dalsi diel... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D ja fakt už neviem čo mám k tomu komentovať. vieš že je to super a dalšia vec je tá, že ked už neviem čo ti mám k tomu napísať, tak píšem, že moc dakujem za preklad. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle dil.. O muj bozee :3 miluju takoveho Harryho :3 je to uzasne dekuju za preklad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. okololo :DD Užasne :3

    OdpovedaťOdstrániť