utorok 8. apríla 2014

Carter (37. kapitola)

Carter

Originál

Pohľad London

''Urobiť Ťa svojou'' tieto slová mu vyleteli z úst a zaryli sa mi do uší. Ten spôsob, akým tieto slová opustili jeho ústa mi spôsobil zimomriavky. Nevyhnutnosť, ktorú jeho slová obsahovali, spôsobila, že som si uvedomila, že bol k tejto situácií naozaj úprimný.

''Takže, na čo presne by som mal žiarliť?'' prehovoril, dávajúc svoje čelo oproti môjmu, jeho kučery sa dotýkali mojej tváre.

''Asi na nič'' na mojich perách bol jemný úškrn.


''Dobre bejby, asi máš pravdu'' zas a znova medzi nami zničil vzdialenosť.

Bozk bol viac sladší ale stále bol dych berúci.

''Myslím, že je čas ísť spať'' povedala som. Rýchlo som sa pozrela na hodinky a bola už skoro polnoc.

Harry prikývol, predtým ako dal svoje telo dolu z môjho, zobral ovládač a vypol telku. Keď vypol telku, celú izbu pokryla tma. Mojim očiam chvíľu trvalo ale nakoniec sa prispôsobili.

Pritúlila som sa s Harryho bok u a položila som hlavu na jeho odhalený hrudník, ''Dobrú'' zamrmlala som a zanechala som mu na hrudi mokrú pusu.

''Sladké sny, bejby'' povedal, jeho ruky si našli cestu k môjmu pásu a pritiahli ma bližšie k nemu, nechávajúc mi pusu na čele.

A presne takto som zaspala.

***

Z môjho pokojného spánku ma prebudil Harryho budík, strhla som sa. Ten zvuk bol taký nepríjemný, že som si zobrala vankúš a dala som si ho cez hlavu, dúfajúc, že to aspoň trocha stlmí ten hluk.

''Vypni to'' zvrieskla som z pod vankúša, aj keď to bolo pravdepodobne ztlmené.

Harry vedľa mňa zastonal a po pár sekundách sa zvuk konečne zastavil.

Zdvihla som si vankúš z hlavy a položila som ho vedľa seba. Snažila som sa otvoriť oči ale izba bola taká slnečná, že som si na oči musela dať ruky, aby som ich mohla otvoriť.

''Oh, zatracene'' zaškrekotal Harry, '' Je tak strašne skoro.'' Jeho ranný hlas bol viac ako sexi, želám si aby som ho mohla počúvať celý deň.

''Zatracene?'' opýtala som sa s chichotom.

''To hovoria Briti''

''Oh''

''Hej, idem do kúpeľne'' cítila som ako sa posteľ odľahčila, keď sa postavil.

''Okej'' zvolala som zatiaľ čo som som sa roztiahla po posteli a natiahla si celé telo, pravdepodobne som vyzerala ako morská hviezdica.

Pozrela som sa cez dvere na Harryho balkóne, dnes to vonku vyzeralo pekne, deň pre šortky. Vďaka Bohu, že som si včera oholila nohy.

Harry vyšiel von z kúpeľne utierajúc si tvár s uterákom. Bol sexi dokonca už aj ráno.

Vyliezla som z postele a vliekla som sa ku kúpeľňovým dverám, Harry sa rehotal. Zavrela som za sebou dvere a šla som k umývadlu. Zapla som vodu a začala som si umývať zuby. Po asi minúte som bola hotová a umyla som si tvár.

Opustila som kúpeľňu a zamierila som dolu chodbou do Daninho šatníka, keďže som nemala žiadne oblečenie. Na moje šťastie bol trocha otvorený.

Jemne som dverami posunula a tam bola Dani, ktorá sa hrabala v oblečení, predtým ako sa pozrela na mňa.

''Ahoj London'' usmiala sa. Vyzerala roztomilo, jej kučeravé vlasy boli rozcuchané v drdole.

''Dobré ráno Dani'' povedala som, tiež s úsmevom. Šla som k jej poličke so šortkami a vybrala som si jedny vo farbe kaki. Spárovala som ich s obyčajným bielym tričkom. Celý outfit mi celkom sadol.

Pozrela som sa na Dani a videla som, že sa prezlieka a tak som pokrčila plecami a prezliekla som sa tiež. Obliekla som sa do jej vecí a bola som šťastná, že mi perfektne sadli. Zobrala som pár obyčajných tenisiek a obula som si ich. Na to by som si mohla zvyknúť.

''Vyzeráš úžasne'' povedala som, keď som si prezrela Dani od hlavy po päty. Mala na sebe maxi šaty korálovej farby, ktoré jej zdôraznili krivky na správnych miestach.

''Aw, ďakujem'' povedala so smiechom.

''Ty vyzeráš nádherne ako vždy'' povedala a žmurkla.

''Ďakujem, zlato''

Obe sme sa otočili ku dverám a tie sa otvorili. Vošala El, ktorá vyzerala roztomilo. Mala oblečenú rifľovú košeľu a skinny džínsy gaštanovej farby, spolu s párom trblietavých zlatých toms. Zakývala som jej a ona mi veselo odkývala späť.

Myslím, že obe sú modelky v utajení.

''Oh, že to nie je jedinečná El, ktorá tu prišla úplne nevinne, ako keby som nevedela, že plánuje použiť môj makeup'' povedala Dani.

''Oh Dani ty ma poznáš tak dobre'' povedala bez problémov El s úškrnom.

''A okrem toho ma miluješ'' povedala kráčajúc ku stolíku s makeupom.

Prešla som na miesto kde bola El, vzala som do ruky riasenku a dala som si ju na oči. Pozerala som sa na jej kolekciu rúžov a vybrala som si jeden s názvom 'cherry' a použila som ho. Pozrela som sa na seba v zrkadle a usmiala som sa.

''Idem si upraviť vlasy do Harryho kúpeľne'' povedala som a zavrela som za sebou dvere.

Prebehla som cez chodbu do jeho spálne a potom do kúpeľne. Vzala som z poličky kefu, rozčesala som si vlasy a vzala som si gumičku. Zohla som sa a vlasy som si vyčesala do vysokého copu.

''Čaute'' povedala som, kráčajúc s úsmevom do kuchyne. Všetci sedeli pri stole, kecali a jedli raňajky.

''Dobré ráno'' všetci odpovedali a vrátili sa späť do konverzácie.

Vzala som si z linky misku a naliala som si do nej mlieko. Vzala som krabicu Capitain Crunch, položila som ju na stôl a sadla som si vedľa Harryho.

''Vyzeráš nádherne'' povedal a dal mi pusu na líce. Začervenala som sa.

''Ďakujem''

Nasypala som si do misky cereálie a začala som jesť.

''Takže, dnes prídu tvoji rodičia'' povedal Harry, začínajúc konverzáciu.

''Hej, niekedy poobede'' povedala som s úsmevom.

''Kedy si myslíš, že by sme im mali o nás povedať?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo ukazoval na nás dvoch.

Najprv som pregĺgla a potom som odpovedala, ''Najlepšie bude asi dnes, keď s nimi budem keď prídem domov, pokiaľ nebudú príliš 'unavení''' povedala som a zagúľala som očami, on sa zachichotal.

''Stále cestujú z jedného miesta na druhé?'' opýtal sa.

''Hej, a niekedy je to dosť blbé. Je na prd byť doma sama, je to nudné''

''Môžeš stále prísť tu a ostať, keď sú preč'' navrhol Harry s úsmevom.

''Si taký roztomilý'' povedala som. Nahla som sa ku nemu a uštipla som ho do líc.

***

Harryho pohľad

''Poď bejby, je čas ísť'' zavolal som na London, keď som šiel ku predným dverám a otvoril som ich.

''Počkaj! Musím si vziať tašku'' zakričala z obývačky.

Prešlo pár minút a konečne som ju uvidel s taškou cez plece.


''Myslela som si, že ma tu necháš'' povedala a začala sa rehotať.

''Plánoval som to, ale rozhodol som sa, že to nespravím''

Uprene sa na mňa pozrela a ja som sa drzo usmial, predtým ako som ju chytil za bok a zavrel predné dvere.

Viedol som nás ku môjmu Range roveru a otvoril som jej dvere, predtým ako som otvoril svoje a vošiel dnu.

Dal som kľúč do zapaľovania a naštartoval som.

London sa natiahla a zvýšila hlasitosť rádia. Pesnička, ktorá hrala mi bola neznáma a tak som pozornosť upriamil späť na cestu.

Sem-tam som sa na ňu pozrel a ona kývala s hlavou a spievala si. Bola roztomilá.

Vošiel som na školské parkovisko a zaparkoval som na voľné miesto. Vypol som motor.

Vyšiel som von a na druhej strane som sa stretol s London. Obtočil som ruku okolo je pásu, keď sme kráčali ku vchodu. Keď sme kráčali, oprela svoju hlavu o moju ruku.

Boli sme už takmer pri dverách, keď zrazu niekto zavolal na London a my sme zastavili.

Otočil som nás a videli sme chlapca, ktorý kráčal s úškrnom smerom ku London.

Čo to ku*va?

''Carter!'' zvrieskla London, vymanila sa z môjho držania a bežala smerom ku nemu, nechávajúc ma tu stáť.

Čumel som na neho, keď ju zodvihol do vzduchu a krútil ju okolo, predtým ako ju položil da zem.

Smiala sa.

Prečo sa do pi*e smiala?

Kráčali vedľa seba a prišli ku mne.

Nemohol som si pomôcť a zamračil som sa, keď sa blížili ku mne.

Prečo bola taká šťastná?

''Harry toto je Carter, môj najbližší kamoš z New Yorku a Carter toto je Harry, môj frajer'' povedala ukazujúc medzi nás dvoch.

Keď povedala frajer, uvidel som šok v jeho tvári ale rýchlo sa pozbieral. Uškrnul som sa.

''Som Carter, rád ťa konečne spoznávam'' povedal, zatiaľ čo ku mne natiahol ruku.

''Čo myslíš tým konečne?'' opýtal som sa zatiaľ čo som zmätene zvraštil obočie, pozerajúc priamo na neho s London.

Stiahol ruku späť a pozeral sa na mňa ako keby stratil reč, ''Oh, to som nechcel povedať'' povedal zatiaľ čo si pod nosom zamrmlal 'do riti' predtým ako sa opäť pozrel hore.

Pozorne som si ho prezrel, keď sa na mňa pozeral aj on. Viem, že som jeho tvár už niekde videl ale nevedel som ju presne zaradiť.

Kútikom úst sa krivo zaškeril a jeho oči ztmavli, no žmurknutím oka to bolo preč.

(Kto si myslíte, že Carter môže byť? Komentujte ak chcete :D a vďaka za komentáre k minulej kapitole lol :D xx)

1 komentár: