štvrtok 13. marca 2014

You wouldn't dare (26. kapitola)

Neodvážil by si sa

Originál 

Pohľad London

Stonajúc, som zo seba stiahla dolu prikrývku a na chvíľu som si sadla na kraj postele, predtým ako som šla do kúpeľne.

Zapla som svetlo, šla som k umývadlu a začala som si umývať zuby. Keď som bola hotová, vzala som si pohár a vypláchla som si ústa od pasty. Potom som si rýchlo umyla tvár a skočila do sprchy.

Bola som vďačná, že ma teplá voda zo sprchy prebudila o trochu viac.


Vypla som vodu, vzala som si osušku, obmotala som si ju okolo tela a vyšla som z kúpeľne.

Pozerajúc sa do šatníka som si vyprala prúžkovaný crop top a svetlo sivé šortky s vysokým pásom.

Keď som sa obliekla, rozhodla som sa, že si obujem pár bielych vans.

Vlasy som nechala rozpustené vo voľných vlnách.

Otvorila som šuflík s líčidlami. Na riasy som si naniesla mascaru a na pery som si dala jemný rúž.

Bol to celkom prirodzený look.

Kráčajúc ku komode som si vzala telový sprej s vôňou Warm Vanilla z Bath and Body works a nasprejovala som si ním celé telo. Som závislá na telových sprejoch, v komode ich mám aspoň 20. Mám aj parfumy ale proste preferujem spreje pretože sú vo všetkých tých rôznych vôňach.

Vošli ste niekedy do nákupného centra do Bath and Body Works a oni mali zľavu '3 za 10 dolárov' ?

Áno, tie dni patria medzi najlepšie v mojom živote.

Zodvihla som si tašku a vzala som si knihy, predtým ako som šla ku dverám a zavrela ich za sebou.

Zbehla som dolu schodmi do kuchyne, kde sedeli obaja moji rodičia.

''Čau oci!'' povedala som zatiaľ čo som ku nemu kráčala a objala som ho zozadu.

''Ahoj, srdiečko'' povedal a dal mi na líce jemnú pusu.

''Kde je mama?'' opýtala som sa sadajúc si vedľa neho pri stole a naberajúc si cereálie.

Položil si šálku kávu dolu na stôl a odpovedal mi.

''Myslím, že je v obývačke, ak sa nemýlim''

''Oh, okej'' povedala som zatiaľ čo som jedla cereálie.

Po asi pätnástich minútach som dojedla.

Vstávajúc zo stoličky som som prešla ku drezu a dala som do neho riad.

Pozrela som sa na hodinky a mala som ešte asi 10 minút pred odchodom do školy.

Pridala som sa ku mojej matka v obývačke a sadla som si na gauč vedľa nej, nohy som si vyložila na stôl.

''Ahoj mami'' povedala som sa načahujúc sa k nej aby som ju objala z boku.

''Ahoj Lonnie, dneska ale vyzeráš dobre'' povedala žmurkajúc na mňa.

''Snažíš sa tým povedať, že inokedy dobre nevyzerám?'' opýtala som sa s hravým pohľadom.

''Áno, v skutočnosti sa snažím'' povedala krčiac plecami.

''Mami!'' povedala som štuchajúc do nej s podráždeným výrazom.

''Sorry not sorry'' povedala vstávajúc z gauča a kráčajúc smerom ku kuchyni.

Ako sa opovažuje moja mam použiť ''sorry not sorry'' proti mne?

Vo vrecku mi zavibroval mobil a ja som sa po neho natiahla a zobrala som si ho.

Od : Harry

Dobré ránko láska, dúfam, že si sa dobre vyspala ;)

Pre : Harry

Dobre? Vyspala som sa úžasne, celú noc som bola hore a rozprávala som s Jakom xx

Od: Harry

Kto je dopekla Jake?

Pre : Harry

Jake zo statefarm

Musela som sa zasmiať, keď som videla, že bola správa poslaná. Je vtipné zahrávať sa s ním. 

(v prípade, že netušíte čo je statefarm - ako ja, a nechápete vtipu, pozrite si toto video a pochopíte KLIK :D)

Od: Harry

Malo mi to dojsť -.-

Pre : Harry

Hej malo ale je to okej x

Od: Harry

Som pred tvojim domom, zober si veci

Pre : Harry

Prečo si myslíš, že som doma?

Od : Harry

Pretože je tvoje auto na príjazdovej ceste?

Pre: Harry

Len preto, že je moje auto na príjazdovej ceste neznamená, že som doma lol

Od : Harry

Ale trocha to znamená

Pre : Harry

Ok, do školy ma dneska odviezla mama a ja už som teraz tu, takže si išiel ku mne domov zbytočne

Od : Harry

London, výjdi von predtým ako začnem trúbiť ako šialenec

Pre : Harry

Neodvážil by si sa

Od: Harry

Myslím, že by som sa odvážil, spomínaš keď si to povedala minule? ;)

Myseľ mi zaplavili spomienky na to ako som chcela žiletku a Harry sa vyhrážal, že si dá dolu osušku ak nepriznám, že som na neho čumela.

Pre : Harry

Dobre! Bože, už idem

Od :Harry

To som si myslel

Zodvihla som tašku a knihy a šla som smerom ku dverám.

''Idem sa nechať zviesť! Čaute mami a oci!'' zvolala som zatiaľ čo som za sebou potichu zavrela dvere.

Kráčala som dolu chodmi a po chodníku smerom k jeho autu.

Otvorila som dvere a sadla som si.

''Čau'' povedala som a dala som mu na ústa rýchlu pusu.

Jeho vlasy boli perfektne učesané dozadu a jeho biele tričko bolo priľnuté k jeho hrudi, čo spôsobovalo, že mu bolo vidno svaly a aj tetovania.

Ó Bože.

''Čau bejby'' povedal pozerajúc na moje telo.

''Vyzeráš sexi'' povedal zatiaľ čo si kusol do pery a jeho oči sa stretli s mojimi.

''Dievča sa môže len snažiť'' povedala som a hravo som zagúľala očami.

Zachichotal sa a vyštartoval.

(dnes trocha kratšia kapitola :D ja už mám po všetkom, takže by som mala pridávať častejšie budem sa snažiť každý druhý deň aspoň :) a pre tých, ktorí čakajú na drámu – nebojte sa už nebudete čakať dlho až tak :D viem, že autorka opisuje príliš veľa úkonov typu sprchovanie alebo umývanie zubov a je to trocha nudné ale vyčkajte bude to ešte lepšie ako je to teraz :D )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára