pondelok 10. marca 2014

Because, you're not cute (25. kapitola)

Pretože ty nie si zlatá

Originál

Po tom ako som vyhrala hru medzi babami a mnou, sme sa zabávali okolo bazénu a potom sme šli dnu. Nechcela som si od nich peniaze vziať, ale po tom ako Louis, Niall a Liam hovorili, že ich spália ak si ich nevezmem, som nemala šancu si vybrať. Harry bol z nich najhorší a dokonca povedal, že peňazí budú mať ešte oveľa viac. Jeho výber slov ma nútil rozmýšľať, či to bola dobrá alebo zlá vec.


Stále zdôrazňovali, že stávka je stávka a že som férovo vyhrala a bodka. Aj keď som použila stratégiu na to aby som porazila Eleanor. Je veľmi naivná a to je zlaté, až pokiaľ nestratí svoju niť myšlienok. Chápete, bolo dosť samozrejmé, že sme sa nerozišli, keď som mu práve vtedy sedela na ramenách.

Teraz s peniazmi... Netuším, čo by som s nimi mala spraviť. Mohla by som ich použiť keby sme išli s babami na nákupy, pretože sme na to ešte doteraz nemali šancu a bola by to skvelá možnosť aby sme sa poskladali a mali viac peňazí, alebo by som si ich odložila. V prípade, že by som musela kúpiť nejaké darčeky alebo niečo, ak by neskôr bolo treba.

''Takže, čo máme dnes na večeru?'' opýtal sa Niall. Vošiel do obývačky zatiaľ čo si uterákom sušil vlasy.

''Čínu, mala by tu byť asi o desať minút'' povedal Harry zatiaľ čo sa naklonil ku mne a podal mi suchý biely uterák.

Poďakovala som mu a dala som si uterák na plecia. Moje telo bolo stále vlhké ale väčšina už bola suchá.

Pozrela som sa na hodinky a uvidela som, že bolo po ôsmej, čo znamená, že mám byť čoskoro doma.

Aj keď som veľmi chcela ostať, vedela som, že nastal čas ísť domov. Nie len to, ale pravdepodobne som chýbala rodičom, teda myslím si to. Nebude to trvať dlho a zas budú musieť odísť na týždne, kvôli práci môjho otca.

Moje telo smrdelo chlórom a smrad bol celkom nepríjemný, to sa vám stane ak ste celý deň v bazéne.

''Hej, idem hore a dám si rýchlu sprchu! Hneď som späť'' oznámila som zatiaľ čo som kráčala ku schodom.

V momente som vyšla hore schodmi a vošla som do prvej kúpeľne vpravo.

Zapla som svetlo a rýchlo som použila záchod predtým ako som sa vydala do Harryho izby.

Keď som prišla ku dverám, boli jemne otvorené a bolo zhasnuté. Som si istá, že keď som odchádzala, tak boli dvere zavreté.

Otvorila som dvere a pustila som uterák zatiaľ čo som šla ku posteli, aby som si zobrala veci, ktoré mi požičala Eleanor.

Kráčala ku kúpeľňovým dverám a natiahla som sa ku kľučke, ale dvere sa otvorili predtým ako som sa jej stihla dotknúť.

V kúpeľni bola tma ako vo vreci ale pomaly sa tam objavila postava.

Nemusela som dvakrát rozmýšľať a vedela som, že kto to bol, pretože to prezradili jeho divoké kučery.

Pozrela som sa neho, potom do kúpeľne a potom späť na neho.

V momente som bola na posteli a on balansoval nado mnou.

''Spomínaš na to, keď som povedal, že zaplatíš za to, čo si urobila?'' povedal Harry. Jeho oči cestovali dolu mojim telom, predtým ako sa odtieň jeho očí zmenil na tmavší a vzal si lip ring medzi pery.

Prikývla som hlavou v spomienke.

''Dobre'' povedal čumiac na mňa, predtým ako hladne vrazil svoje pery na moje.

Najprv som bola zaskočená ale potom som ho bozkala späť rovnakou silou. Harryho jazyk skĺzol po mojej spodnej pere a ja som pery otvorila, dávajúc mu prístup, ktorý chcel. Jeho jazyk preskúmal každý záhyb mojich úst zatiaľ čo môj robil to isté. Prerušili sme bozk a môj hrudník prudko stúpal a klesal.

Dal mi hlavu na bok a začal mi drsne bozkávať krk, čo spôsobilo, že som ticho zastonala. Jeho vlasy ma občasne šteklili, keď pohyboval svojou hlavou.

***
Po tom ako som sa osprchovala a osviežila, sme spolu s Harrym šli dolu a pridali sme sa ku ostatným v kuchyni.

Jedlo už prišlo a oni sa ním už napchávali, zatiaľ čo sa medzi sebou rozprávali.

''Idem si po nejaké jedlo'' povedala som Harrymu zatiaľ čo som pustila jeho ruku.

Šla som k linke , vzala som si tanier a naložila som si naň rozličné jedlo. Na číne je proste niečo, čo ju robí takou úžasne chutnou. Ak by som mala tú možnosť, tak by som ju jedla každý deň.

Otočila som sa a uvidela som, že už tam nie je žiadne voľné miesto, kde by som si mohla sadnúť.

Harry sa na mňa pozrel a ukázal na svoj klín a ja som šla k nemu aby som si sadla.

Položila som si jedlo na stôl a začala som jesť ryžu.

''Nemôžem uveriť tomu, že máme zajtra školu'' zahlásil Louis zatiaľ čo pohoršene vyhadzoval ruky do vzduchu.

''Viem, brácho, ale je to náš posledný rok v tej riti'' povedal Liam predtým ako si odpil z pohára.

''Nemôžem uveriť tomu, že doteraz ešte nikto z nás neodišiel'' povedal Niall s chichotom.

''Viem, tento rok som to mal chuť spraviť, ale rozhodol som sa, že to neurobím'' prehovoril Harry spoza mňa.

''Prečo si sa rozhodol, že to neurobíš?'' opýtala som sa odpíjajúc si z vody.

''Pretože som uvidel teba'' povedal zatiaľ čo mi dal pusu na líce.

''Awwwwwww'' povedali obe Dani aj El.

''Louis, prečo mi nemôžeš hovoriť takéto zlaté veci?'' opýtala sa El.

''Pretože ty nie si zlatá'' povedal Louis a pokrčil plecami.

Eleanor vyzerala byť urazená.

Nevedela som či si robil srandu alebo to hovoril vážne.

Louis sa pozrel na všetkých nás pri stole a potom sa na jeho tváre zjavil šialený úsmev.

''Robím si srandu El! Ty si to najkrajšie dievča, na ktoré som sa kedy pozrel za celý môj život'' povedal Louis zatiaľ čo sa na ňu usmieval.

Eline oči sa rozžiarili a usmiala sa na neho úplne najväčším úsmevom, predtým ako ho silno objala.

Teraz bol čas pre mňa a Dani aby sme urobili naše 'Awwww', čo spôsobilo, že mala Eleanor líca červené ako paradajky.

Večera bola celkom fajn a ja som bola smutná, že už musím odísť. Bola som tu len tri dni a už som sa tu cítila ako doma.

Dani a El ma objali v skupinovom objatí.

''Bolo úžasné, že si tu bola tieto tri dni'' povedala Dani.

''Nebojte sa baby, veď neodchádzam nadobro'' povedala som s jemným smiechom.

''No a čo? Budeš nám chýbať aj keď ťa uvidíme zajtra'' povedala El.

''Zajtra? Vy chodíte na Brookendalskú strednú?'' povedala som trocha príliš vzrušene.

''Samozrejme'' povedala Dani a vtipne zagúľala očami.

''Teraz vás milujem ešte viac!'' povedala som s rehotom.

Každého z chalanov som objala a šla som ku Harrymu, ktorý stál vedľa dverí.

Zamávala som im na rozlúčku a Harry za nami zavrel dvere.

***
Pozrela som sa von z okna aby som si bola istá, že sme pred našim domom.

Niektoré svetlá boli ešte stále rozsvietené. 

''Mám ťa odprevadiť ku dverám?'' opýtal sa, pozerajúc sa na mňa Harry.

''Bola by som veľmi rada, ale nemyslím si, že je to dobrý nápad'' povedala som pozerajúc sa na dvere domu.

''Ako to?''

''Jednoducho, pretože neviem, že kto otvorí dvere. Ak ma uvidia spolu s tebou, začnú ma bombardovať otázkami a na to nemá nikto čas'' povedala som chichotajúc sa nad svojou voľbou slov.

''Hej, je skoro jedenásť a už by si mala spať'' povedal zatiaľ čo sa pozeral na hodinky v autorádiu.

''Doriti'' povedala som a rýchlo som si odopla pás.

''Čo je?'' povedal Harry zatiaľ čo sa horúčkovito obzeral.

''Povedala som mame, že budem doma pred jedenástou a je 10:57!''

Nahla som sa vez operadlo a jemne som bo pobozkala, predtým ako som otvorila dvere na aute.

Zazvonila som na zvonček a čakala kým sa otvoria dvere.

Po nejakom čase sa dvere konečne otvorili a stála v nich moja mama.

Povedala som Harrymu 'dobrú noc' a zavrela som za sebou dvere.

''Hej zlatko, veľmi si mi chýbala!'' povedala mama zatiaľ čo ma silno objímala.

''Aj ty si mi chýbala mami... je super byť zas doma'' povedala som a pomaly som končila objatie.

''Takže, ako bolo na párty?''

''Aká párty?'' povedala som s evidentým zmätkom v hlase.

''Veď vieš, tá o ktorej si mi hovorila do telefónu..'' povedala zatiaľ čo dvihla svoje pravé obočie.

''Ohh! Bolo tam super, spoznala som veľa nových ľudí! Vďaka, že si mi dovolila tam ostať!'' povedala som snažiac sa znieť úprimne.

''Som rada, že si sa bavila, miláčik''

''Aj ja'' povedala som usmievajúc sa na ňu.

''Oh, a mimochodom, jeden z tvojich kamarátov sa tu zastavil a doniesol tvoju tašku. Povedal, že si si ju nechala v šatni a nemohol ťa nájsť, tak prišiel tu. Nechala som ti ju na posteli''

''Aw, vďaka mami''

''Nie je začo zlatko''

''Už je po jedenástej a ty máš zajtra školu takže sa choď pripraviť do postele''

''Máš pravdu, idem si ľahnúť hneď teraz''

Prišla som ku mame, dala som jej pusu na líce a zaželala som jej dobrú noc.

Vybehla som hore schodmi a vošla som do mojej izby.

Na posteli bola naozaj moja taška a aj knihy. Vzala som knihy a položila som ich na stôl predtým ako som položila tašku hneď vedľa.

Vyzliekla som sa zo šiat a hodila som ich do koša na prádlo.

Dala som si obyčajné tielko a šortky a vlasy som si dala do voľného drdolu.

Šla som ku skrini a hrabala som sa v taške pokiaľ som nenašla mobil a potom som zhasla svetlá.

Odtiahla som prikrývku a ľahla som si do postele.

Môj mobil mi zavibroval v ruke. Pozrela som sa naňho a uvidela som, že mám novú správu.

Odblokovala som telefón a otvorila som spŕavu.

Od : Neznámy

Dobrú noc a sladké sny láska. Xx – Harry

Zaspala som s úsmevom na tvári.

(dúfam, že ste tých pár dní prečkali v pohode :D ďalšia časť bude až asi v stredu alebo štvrtok :D ak niekto píšete v stredu monitor ako ja, tak veľa šťastia :D
... áa autorka má otázky odpovedzte ak chcete :D
1. obľúbená časť zo všetkých?
2. Kto je vaša obľubená postava?
3. Ak chcete follownite si ju na twitteri @ZarrySupreme)

2 komentáre:

  1. Mňa skôr zaujíma, že kedy sa tam začne niečo diať. Vieš ako myslím nejaké napätie :D alebo ja neviem. inak je to skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno chápem ťa :D ale neboj sa,ono tam bude aj nejaká dráma čoskoro :D nové udalosti, noví ľudia a tak :D nechcem spoilerovať :D

      Odstrániť