štvrtok 6. marca 2014

That's my girl (24. kapitola)

To je moje dievča

Originál

Pohľad London


''Zabiješ ma'' povedal Harry keď sa odtiahol.

Zabijem ho? Za čo?

''Huh? Čo to ro-''

A vtedy mi konečne došlo, čo tým myslel a tiež som si všimla, že už som nebola na rovnom povrchu ale nad vodou.


''Harry, daj ma okamžite dolu!'' vrieskala som zatiaľ čo som sa snažila držať sa okraju bazénu ale Harryho ruka mi z neho dala ruky dolu.

''Si si istá, že chceš aby som ťa dal dolu?'' opýtal sa zatiaľ čo sa na mňa pozeral so stupídnym úškrnom.

''Áno!'' zvrieskla som na neho ako keby to bola najsamozrejmejšia vec na svete.

''Ako povieš bejby''

A vtedy som pocítila ako moje telo v momente vykĺzlo z jeho rúk.

''NIE!'' bolo všetko čo som mohla povedať predtým ako som bola ponorená pod vodu.

To preto som nechcela ísť do vody. Lebo bola ľadová.

Trvá mi aspoň 10 minút, kým si moje telo zvykne na teplotu vody a ja som tam nebola ešte ani 5!

Pozrela som sa do vody a začala som plávať ku hladine.

Nabrala som si ústa plné vody a nechala som ju tam.

Keď som sa konečne dostala na hladinu, otočila som sa chrbtom ku Harrymu a prekrížila som si ruky na hrudi aby mi uveril, že som na neho naštvaná.

''London'' zamrmlal, keď som počula ako sa ku mne zozadu pomaly blíži a ja som sa pre seba usmiala.

Vedela som, že príde a že bude môj plán fungovať.

''Teraz ma budeš ignorovať?'' povedal dotýkajúc sa môjho ramena.

Len som bola ticho.

''Lond-'' povedal, keď ma otočil a vtedy som všetku tú vodu vypľuvla do jeho tváre a našpliechala som mu do úst.

''Čo to do pekla?'' vykríkol zatiaľ čo vykašliaval vodu a zatváral oči.

Nemohla som si pomôcť a musela som sa rehotať.
''London, zachráň sa! Umrieš!'' zvrieskol Niall zatiaľ čo okolo mňa plával a rehotal sa.

Rýchlo som sa ponorila pod vodu a začala som plávať čo najďalej od Harryho ako sa dalo.

Keď som plávala, tak som si všimla, že idem do hĺbšej časti bazéna. Teraz som bola asi 3 metre pod hladinou a začínala som rozmýšľať, že aký je bazén vlastne hlboký.

Vyplávala som späť na hladinu aby som bola na vzduchu a aby som trocha upravila moje dýchanie.

Toto bolo asi najväčšie cvičenie aké som kedy robila, okrem behu.

Som na seba celkom hrdá.

Poobzerala som sa a uvidela som El a Loui, ktorí sa rozprávali na jedno z gaučov zatiaľ čo Dani, Liam a Niall sa na niekom smiali.

Niečo sa mi na tom pohľade nezdalo.

Harry!

Horúčkovite som sa začala obzerať okolo seba a nevidela som žiadne náznaky Harryho, až pokým som neuvidela telo, plávajúce pod vodou asi meter a pol odo mňa.

Rýchlo som sa pozbierala a zhlboka som sa nadýchla predtým ako som začala plávať preč.

Neprešlo ani pol minúty a zacítila som ako ma niečo potiahlo za nohu.

Ako som bola stiahnutá dolu, cítila som tlak vody v mojej hlave.

Konečne sa predo mnou zjavila Harryho tvár, jeho vlasy pod vodou odstávali do rôznych smerov.

Ja som pravdepodobne vyzerala horšie.

Pokračovala som v plávaní na hor a Harry si to musel všimnúť, pretože ukázal na svoj pás a myslím, že to znamenalo, že tam mám dať moje nohy a to som aj urobila.

''Prepáč'' naznačil ústami, keďže pod vodou nemohol rozprávať.

Chcela som povedať '' prepáč, ťa z tohto nedostane'' ale on ma zaskočil a dal mi jeden z tých bozkov pod vodou.

Bolo to roztomilé ale zároveň aj čudné, keďže sa mi do úst dostala chlórová voda.

Začal plávať smerom ku hladine a bola som prekvapená, že dokázal plávať aj keď mal okolo seba stále moje nohy.

Po dvadsiatich sekundách sme sa konečne vynorili a ja som bola konečne privítaná vzduchom. Takmer som tam dole umrela.

Lenivo som doplávala ku okraju, dvihla som sa a sadla som si tam.

Sedela som tam snažiac sa lapiť dych, zatiaľ čo ku mne doplával Harry a položil si ruky na moje stehná.

''Stále si na mňa naštvaná?'' opýtal sa pozerajúc sa na mňa s kvapkami vody na jeho tvári.

''Nie, prečo?'' povedala som naťahujúc sa dolu a prehrabujúc rukou cez jeho mokré vlasy.

''Vypľula si mi vodu do tváre a potom si odo mňa plávala preč.'' povedal s rehotom.

''Ak by som bola naštvaná, tak by som s tebou nerozprávala, spomínaš?'' povedala som dvíhajúc obočie.

''Pravda'' povedal pokyvujúc hlavou.

''London!'' Eleanor zvrieskla z opačného konca bazénu.

Bolo to vtipné, pretože Louis, Liam a Niall si všetci zakryli uši, kvôli jej hlasitosti.

''Áno?'' povedala som rovnako hlasno ako ona aby ma počula.

''Zahrajme si Chicken!'' vrieskala smerom ku nám.

Pozrela som sa dolu na Harryho, ''Chceš si zahrať Chicken?''

''Jasné'' povedal pokrčiac plecami.

''Okej, my budeme hrať!''

Harry a ja sme obaja vyšli z bazénu a šli k tej polovičke, ktorá bola hlboká meter a pol, kde boli všetci ostatní.

Vhupla som do bazénu a Harry tiež, hneď za mnou.

''Okej, takže kto súperí s kým?'' opýtal sa Liam.

''V čom je háčik?'' povedal Harry škeriac sa na neho.

''Stavíme si na to, že kto vyhrá'' povedal Louis šúchajúc rukami.

''Víťaz vyhrá všetky peniaze''

''Dobre, fajn'' povedali Liam a Harry, uprene pozerajúc na Louisa.

''600 dolárov, že vyhrá El'' stavil Louis.

''1000 dolárov, že vyhrá Dani'' stavil Liam.

''1500, že vyhrá London'' povedal Harry zatiaľ čo mi položil ruku na rameno a pritisol ma k sebe.

Majú len tak peniaze na rozhadzovanie?

''Víťaz vyhrá 3100, dobre, uzavreté'' povedal Louis usmievajúc sa na nás.

''Čakaj!'' zvolal Niall.

''Čo?'' povedal otáčajúc sa Louis.

''Chcem si staviť'' povedal Niall.

''Okej''

''Um, stavím 500 dolárov, že vyhrá London, pretože ma akceptuje ako milovníka jedla, ktorým som'' povedal Niall zatiaľ čo sa na mňa usmial a ja som mu úsmev šťastne opätovala.

''Okej, takže je to 3600, začnime'' povedal Louis.

Harry sa zohol aby som mu mohla sadnúť na plecia.

Začal sa hýbať a ja som sa musela chytiť jeho hlavy aby som nespadla.

Všetci sme boli v rovnakej výške.

''Okej, začneme, keď napočítam do jedna'' povedal Louis zatiaľ čo mu El balancovala na pleciach.

Všetci sme prikývli.

''5''

''4''

''3''

Harry ma chytil pevnejšie za stehná.

''2''

''1''

Dani a El sa na seba vrhli zatiaľ čo ja som len stála obďaleč a pozerala som na nich.

Pridala som sa na stranu El, ale iba preto, že Dani vyzerala byť ako najsúťaživejší typ z nás všetkých.

''Pôjdeš k zemi ty štetka'' zvrieskla El zatiaľ čo do nej strkala.

Natiahla som si ruky a začala som sácať do Dani zatiaľ čo jej El strkala do ramien.

Konečne stratila rovnováhu a spadla Liamovi z pliec.

Spadla za neho a začuli sme len veľký šplech.

Okej, takže ostávala už len Eleanor a ja som presne vedela, ako ju rozptýliť.

''London, mám ťa rada ale budeš musieť prehrať, kvôli mne'' povedala El zatiaľ čo ma sácala do pliec.

Takmer som stratila rovnováhu ale rýchlo som sa spamätala a otočila som sa jej chrbtom.

''Prečo?'' povedala som zatiaľ čo som sa snažila vypáčiť sa z jej zovretia ale bolo príliš silné. Možno som nemala pravdu, keď som povedala, že Dani je súťaživá.

''Aby, by som mohla ísť nakupovať'' povedala sácajúc ma späť.

''Myslím, že už nemôžme spolu chodiť nakupovať'' povedala som zatiaľ čo som sa snažila znieť čo najsmutnejšie.

''Čo tým myslíš?'' povedala zatiaľ čo povolila stisk.

''S Harrym sme sa rozišli''

''ČO?!'' povedala zatiaľ čo nechala svoje ruky padnúť dolu k svojmu telu, dole z mojich pliec.

''KLAMEŠ!''

Využila som príležitosť a použila som všetku moju silu na to aby som ju drílila z Louisovich pliec.

Na moje šťastie, spadla a zobrala so sebou dolu aj Louisa.

Ten pád bol taký silný, že ma ošpliechali aj tu hore.

''Yay, vyhrala som!'' povedala som s rehotom a vyhadzovala som rukami do vzduchu.

Harry ma dvihol zo svojich ramien a vzal ma k svojej tvári aby mi dal jemnú sladkú pusu.

''To je moje dievča'' povedal vyhadzujúc ma do vzduchu.

(do konca týždňa sa idem 'lyžovať' a pondelok utorok sa budem trocha koncentrovať na stredajší monitoris takže asi nebudem mať veľa času na preklad.. možno sa mi podarí niečo pridať v nedeľu večer ale nesľubujem, no od štvrtka som späť v plnej sile:D dúfam, že to prečkáte :D dosť bolo o mne :D dúfam, že sa kapitola páčila..:) Katie mi ešte neodpísala na DM ale keď odpíše tak vám predám jej posolstvo :D xx)

1 komentár: