utorok 4. marca 2014

Are you done yet? (23. kapitola)

Už si hotová?

Originál

Louisov pohľad

Po tom ako som videl ako sa Harry a London vrátili, uvidel som, že aký by boli skvelý pár. Teraz už viem, prečo do mňa posledných pár dní Eleanor podpichovala.

Ach, to dievča je otravné ale milujem ju až veľmi na to aby som ju nenávidel.

Predtým ako prišla London, som nevidel aby bol Harry takto fascinovaný dievčaťom. Väčšina vzťahov, ktoré mal predtým boli len 'rýchlovky' a on k tým dievčatám nič necítil. Jeden deň to bolo jedno dievča a ďalší deň už iné, ale robil to len kvôli pocitu samoty.
Ale, jeho záujem o London vyzerá byť nejako silnejší a ja dúfam, že ona by mohla byť tá zmena, po ktorej túžil odkedy odišla Jen. Cítim, že nastal čas na to aby sa pohol ďalej a aby sa prestal viniť za to, čo sa stalo.

London sa šla hore porozprávať s babami a tu sme boli len Liam, Harry a ja a sedeli sme na gauči.

''Takže, čo je medzi tebou a London?'' povedal som, konečne prerušujúc ticho medzi nami.

''Hej, nechcem vyzvedať alebo čo, ale ste spolu alebo niečo také?'' povedal Liam zatiaľ čo sa otočil na gauči smerom k Harrymu a chrbtom k televízoru, ktorý bol na stene.

''Um..'' povedal Harry zatiaľ čo si škrabal zadnú časť krku, ''Teraz sme už pár'' povedal škeriac sa na nás.

Keď Eleanor začuje túto správu, tak pravdepodobne omdlie a som prekvapený, že som ešte nepočul žiadne výkriky ani od nej ani od Dani.

Cítil som ako sa mi na ústach zjavil úsmev, po tom, čo som počul úžasné správy, ktoré nám práve Harry povedal.

''Brácho, to sú super správy'' povedal som zatiaľ čo som ho poklepal po ramene.

''Hej, prajem vám to'' povedal Liam šťuchajúc do neho.

Harry sa zachichotal, ''Vy dvaja zniete ako kôpka dievčat, ale vďaka''

Kývol som hlavou, že nie je problém a otočil som sa späť k telke.

Počuli sme kroky kráčajúce dolu schodmi, tak sme všetci otočili hlavy a uvideli sme Nialla v plavkách.

''Kam si myslíš, že ideš?'' opýtal sa Liam odvedľa mňa.

''Oh, neviem, asi do parku'' povedal Niall so sarkazmom v hlase.

''Ako to dopekla vyzerá; mám oblečené plavky, lebo idem plávať. Plávať do po*ebaného bazénu, ktorý máme von Liam'' povedal Niall zatiaľ čo sa pozeral na Liama ako keby bol retardovaný.

Nemohol som si pomôcť a začal som sa rehotať.

''Niall, nemáš dôvod byť mrzutý. Čoskoro budeme objednávať nejaké jedlo'' povedal som mu rehotajúc sa.

Je to dokázaný fakt, že vždy keď je Niall mrzutý, je to preto, že je hladný.

''Naozaj?'' povedal zazerajúc na mňa.

''Jo''

''Ľúbim vás chalani'' povedal miznúc z dohľadu.

''Chudák chalan, je stále hladný'' povedal Harry s rehotom.

''Nechcete ísť aj vy plávať? Veď je predsa len pekný deň'' opýtal som sa dvíhajúc sa z gauča.

Oni sa tiež postavili a myslím, že to znamenalo áno.

Pohľad London

Po kráčaní po chodbe sme konečne došli ku dverám, ktoré boli úplne nakonci.

''Takže, toto je tvoja a Liamova izba?'' opýtala som sa kráčajúc do izby spolu s nimi.

''Nie'' povedala Dani zapínajúc svetlá.

Svetlá v izbe ma najprv oslepili ale potom sa moje oči prispôsobili svetlu.

''Preboha'' bolo všetko čo som mohla povedať keď som sa v bázni rozhliadala po izbe. Boli tam poličky a poličky oblečenia od výmyslu sveta. Myslela som si, že šatník Eleanor bol veľký ale tento bol obrovský. Myslím, že ona naozaj neklamala. Dokonca tu bola aj kabínka na prezliekanie, gauč, malý stolík a veľké zrkadlo na stene, ktoré skompletizovalo snehobiely výzor izby.

Myslím, že Dani predvádza jej nové oblečenie Liamovi, ak viete čo myslím. * žmurk *

Ale seriózne, všetko oblečenie bolo zoradené podľa farby. Dokonca aj topánky. Ona nikdy nemohla povedať, že si nemá čo obliecť, pretože by to bola najväčšia lož.

Otočila som sa a uvidela som Dani a El, obe s úškrnom na tvári a nevyzeralo to ako pekný úškrn.

''Prečo sa takto škeríte?'' opýtala som sa čumiac na ne.

''Ako?'' povedala Eleanor nevinne aj keď vedela, že jej to neuverím.

''Takto'' povedala som zatiaľ čo som sa snažila napodobniť úškrny, ktoré mali na tvárach.

Dvihla som na nich obočie.

''Našli sme tieto naozaj pekné bikini, ktoré by si si mala obliecť'' povedala Dani škeriac sa na mňa.

''Bude lepšie, ak to nebude nič gýčové'' povedala som pozerajúc na ne.

''Nie je'' povedala El s chichotom.

''Baby, ja naozaj neviem..''

''Prosím, len si ich vyskúšaj'' prosili Dani a El.

Zazrela som na nich a vzdychla som.

Nemohla som sa na nich uraziť, boli príliš zlaté.

''Dobre'' povedala som kráčajúc ku nim.

Obe zhíkli predtým ako mi Dani podala plavky.

''Len choď a prezleč sa, my budeme čakať vonku'' povedala usmievajúc sa na mňa.

Prišla som ku dverám, vošla som dnu a zavrela som ich za sebou.

Vyzliekla som sa z môjho oblečenia a dala som si plavky.

Vrch bol bez ramienok, bol v tvare mašle a bol biely a myslím, že to pekne ladilo s čiernym spodkom. Celé bikini mi vyzdvihli moje krivky a to bolo fajn.

Myslím, že mali pravdu, keď povedali, že sú pekné.

''Už si hotová?'' opýtala sa Eleanor z vonku.

Zdvihla som oblečenie zo zeme a poskladala som si ho v rukách, ''Áno, daj mi ešte chvíľočku''

Ešte raz som sa pozrela do zrkadla a otvorila som dvere.

Trápne som vyšla z dverí a zastavila som pri nich.

''Ó môj bože, vyzeráš nádherne'' zhíkla Dani.

''Ďakujem ti Dani'' povedala som usmievajúc sa na ňu.

''Bože London si brutálne sexi, myslím, že kvôli tebe možno opustím Louisa'' povedala El zatiaľ čo si rukou ovievala tvár.

''Hej hej Eleanor, ale ďakujem!'' povedala som zatiaľ čo som sa rehotala.

''Nie, ale naozaj, vyzeráš naozaj úžasne''

''Ďakujem vám veľmi pekne! Vy ste tiež nádherné! Teraz keď sme prezlečené, môžme ísť plávať''

Harryho pohľad

Chalani a ja sme robili hovadiny pri bazéne zatiaľ čo Louis vrieskal ako malé dievča, keď skákal do vody s noodle.

To nikdy neomrzí.

''Nemali by sme povedať babám, že sme pri bazéne?'' opýtal sa Liam plávajúc ku mne a Niallovi.

''Myslím, že máš pravdu, ony-'' začal som hovoriť ale prerušilo ma otvorenie dverí.
Vyšli z nich Dani a El v plavkách a s fľaškou opaľovacieho krému.

Kde asi môže byť London.

Na rýchlo som sa otočil a uvidel som ako Liam prevrátil Nialla z jeho nafukovačky.

Otočil som sa späť ku dverám a došlo mi to.

Z dverí kráčala London s mojimi okuliarmi a v po*ebaných bikinách. Mala telo bohyne.

Vlasy mala vo vysokom drdole a ja som miloval keď ich mala tak.

Ježiši, ona sa ma snaží zabiť?

Uvidel som ako kráčala ku okraju bazénu a namočila si nohy do vody.

Priplával som ku nej zatiaľ čo ona kývala nohami pod vodou.

''Ahoj láska'' povedal som plávajúc bližšie k jej nohám.

''Neopováž sa ma zmočiť'' povedala zatiaľ čo na mňa dvíhala ruku.

Prestal som plávať a postavil som sa, ''Čo sa stane ak sa opovážim?''

''Ja.. umm.. ja..'' povedala koktajúc na vlastných slovách.

''Ty čo?'' povedal som s úškrnom a pohybujúc sa medzi jej nohy na okraji bazéna.

''Nebudem s tebou rozprávať celý týždeň'' povedala snažiac sa znieť sebavedomo.

''Oh naozaj?'' povedal som zatiaľ čo som priblížil moju tvár k jej, takže sme boli od seba len pár centimetrov.

''Áno-o'' povedala zatiaľ čo mi jej dych ovanul pery.

''Dobre, ale ja si to nemyslím'' povedal som a odstránil som vzdialenosť medzi nami.

Naše pery sa hýbali v perfektnom súlade predtým ako som obtočil ruky okolo jej pásu.

Myslím, že nevedela, že mám plán, pretože si nevšimla, že som ju dvihol z okraja bazénu.

Prerušil som bozk a zaškeril som sa na ňu.

''Budeš ma nenávidieť''

''Čo? Čo to ro-''

''Harry okamžite ma daj dolu!'' vrieskala zatiaľ čo sa držala okraju ale potom som jej z neho dal ruky dolu.

''Si si istá, že chceš aby som ťa dal dolu?'' povedal som s chichotom.

''Áno!''

''Ako myslíš, bejby'' povedal som púšťajúc ju z rúk. 

(nová kapitola :D kto by to bol povedal :D čítajte, komentujte, odporučte ďalej ak môžte :) btw.. dnes som napísala Katie DM na twitteri, že sa vám poviedka moc páči, tak vám potom dám vedieť, že čo odpísala :D ok toť vsjo xx )

2 komentáre:

  1. omg......úžasná časť.......:DD to je ten najlepší príbeh aký som kedy čítala......o.O

    OdpovedaťOdstrániť