nedeľa 2. marca 2014

We promise (22. kapitola)

Sľubujeme

Originál

Čašníčka položila na stôl naše jedlá a popriala nám dobrú chuť.

Pozrela som dolu na tanier a vyzeralo to veľmi pôsobivo, ale zas, veď sme pravdepodobne v nejakej 5 hviezdičkovej reštaurácií.

Zobrala som vidličku a nabrala som s na ňu zopár cestovín. Otvorila som ústa a dala som si do nich plnú vidličku.


Chuť jedla mi priniesla späť spomienky z časov keď som bola malá. Stále som chodila na víkend domov k starým rodičom a moja stará mama mi stále uvarila jedlo, aké som chcela. Keď sme prišli v Nedeľu ráno, dom stále voňal pečenými keksíkmi s čokoládovými kúskami, a preto som vždy tak veľmi rada chodila na návštevy, lebo som mohla zjesť všetky keksíky, ktoré som chcela. Moja mama stále vinila moju starkú, že som mala príliš veľa keksíkov ale ona stále povedala, že ma má nechať. Okrem keksíkov nám stále, keď sme prišli na návštevu, urobila nejaké špeciálne jedlo a Kuracia Marsala bude vždy moja najobľúbenejšia. Preto to, že ju teraz jem, mi prináša späť spomienky, ktoré budem vždy milovať.

Zdvihla som pohľad z môjho taniera a uvidela som Harryho ako prakticky hlce svoje jedlo. Vyzeral ako typické prasiatko aj keď vyzeral roztomilo, pretože keď jedol tak sa mu hýbali kučery.

''Mal by si mi niečo nechať'' povedala som ukazujúc na neho výhražným gestom.

Dvihol ruky hore na znak obrany, zatiaľ čo mu z úst vypadlo trocha jedla.

''Si šialený'' povedala som zatiaľ čo som si odpila z čaju a zaškerila som sa na neho.

Dojedol svoje cestoviny a utrel si ústa.

''Nikdy sme nedokončili našich 21 otázok'' povedal keď si odpil z vody.

''Nie, nedokončili'' povedala som zatiaľ čo som zjedla kúsok kurčaťa z taniera.

''Nie, pretože si zaspala'' povedal chichotajúc sa.

''To nie je moja chyba! Bola som unavená! Mimochodom, pri koľkej otázke sme skončili?''

''Neviem, asi pri jedenástej? Ja začnem''

''Dobre'' povedala som a odpila som si.

''Aký je tvoj najväčší sen?''

''Um, zmaturovať a získať magisterský titul''

''Koľko si mal dievčat?''

''Asi 5 ale nebolo to nič vážne'' povedal zatiaľ čo pokrčil plecami.

''Bola si niekedy zamilovaná?''

''Nie, do žiadneho človeka. Ešte som nemala príležitosť na to aby mi na niekom záležalo až tak aby som ho milovala'' povedala som, keď som dojedla.

''Bol si niekedy zamilovaný?''

Vyzeral ako keby uvažoval nad tým čo povie.

''Áno'' povedal zatiaľ čo sa vyhýbal očnému kontaktu a jedol.

''Kto je tvojim vzorom?''

''Pravdepodobne moja mama, bola mi veľkou oporou počas celého života'' povedala som s úsmevom.

''Hmm, čo ti najviac chýba?''

''Moja mama a sestra, nevidel som ich a ani som sa s nimi nerozprával odkedy som ich opustil''

Chcela som sa ho opýtať prečo ich opustil ale nevyzeralo to tu na dobré miesto a čas na túto otázku, možno neskôr.

''Čo chceš navštíviť?''

''Chcem ísť do Paríža a navštíviť Eiffelovku, viem, že je to klišé'' povedala som so smiechom.

''Nie je to klišé a umm najobľúbenejšia vec na tebe?''

''Mám rada môj úsmev''

''Čo rád robíš?''

''Keď sa nudím, tak píšem piesne alebo premýšľam, toto nikto nevie ale tebe to poviem'' povedal a žmurkol na mňa.

''Aw, cítim sa poctená'' povedala som a zveličujúco som si dala ruku na hruď.

***

Keď bolo asi štvrť na tri, zabalili sme naše rande a vyrazili sme domov.

V dome bolo prekvapujúce ticho a to bolo vzácne.

''Hey, kde sú Dani a El?'' opýtala som sa Liama a Louisa zatiaľ čo som ku nim kráčala.

''Sú hore a robia bohviečo'' povedal Louis a zagúľal očami.

Šla som ku schodom a povedala som Harrymu, že budem hneď dole. Prikývol hlavou a sadol si na gauč vedľa Liama a Louisa.

Vybehla som hore schodmi a prišla som k Elinej izbe a zaklopala som.

''Poóóď dnu'' zaznel hlas a ja som otvorila dvere.

Vošla som dnu a ich hlavy sa otočili mojim smerom.

''London! Si tu! Vďakabohu, práve sme o tebe rozprávali'' povedala Dani zatiaľ čo ukazovala na El.

''V dobrom alebo v zlom?'' povedala som dvíhajúc obočie.

''V dobrom ty trúbka, teraz poď sem'' povedala zatiaľ čo ukazovala na miesto vedľa nej na posteli.

Prišla som ku posteli, dala som si dolu topánky a ľahla som si na posteľ.

Boli sme na posteli ako keby v trojuholníku.

''Takže, ako dopadlo rande? Mimochodom, v tých šatách vyzeráš absolútne úžasne! Mala by si si ho nechať, pretože na tebe vyzerá lepšie ako na mne!'' povedala radostne El.

Ona je taká zlatá.

''Dopadlo celkom dobre a ó bože naozaj? To je od teba zlaté!'' povedala som zatiaľ čo som sa postavila a objala som ju.

''Bez problému, zlato'' povedala a obe sme si ľahli späť.

''Takže, čo sa deje medzi tebou a Harrym?'' opýtala sa Dani pozerajúc sa na mňa.

''Poviem vám to ale musíte mi sľúbiť, že nebudete preháňať'' povedala som a ukázala som na nich prstom.

''Sľubujeme!'' povedali obe naraz.

''Spýtal sa ma, či budem jeho dievča'' povedala som zatiaľ čo som zavrela oči a potom som ich jemne pootvorila aby som uvidela ich reakciu.

Eleanor vyskočila z postele a Dani urobila to isté.

''ČO TI POVEDAL?!! Ó BOŽE VEDELA SOM, ŽE SA TO STANE!!!' zvrieskla Eleanor.

''VIEM, ONI BUDÚ STRAŠNE ZLATÝ PÁR OMFG!!'' Dani taktiež zvrieskla.

''TO JE PERFEKTNÉ A DANI, VIEŠ ČO TO ZNAMENÁ?!''

''ŽE MôŽME CHODIŤ NA TROJITÉ RANDE?!''

''NIIE, ALE TO JE TIEŽ DOBRÝ NÁPAD! ALE TERAZ MôŽME CHODIŤ VŠETKY SPOLU NAKUPOVAŤ! BUDEME AKO TRIO! Ó BOŽE TO JE PERFEKTNÉ!'' Eleanor vykríkla šťastím.

''Um, baby?'' opýtala som sa pozerajúc sa na ne.

''Áno?!''

''Sľúbili ste mi, že nebudete preháňať'' povedala som s rehotom.

''Viem! Je to ako keby sme mali novú sestru a ja neviem, čo mám na to povedať'' povedala Dani zatiaľ čo si ľahla späť rovnako ako Eleanor.

''Takže, kedy sa ťa to opýtal?'' opýtala sa El.

''Nebolo to úplne tak, že prišiel a opýtal sa ale vedela som, že ako to myslel'' povedala som spomínajúc na to, čo sa udialo minulú noc a na tvári sa mi zjavil úsmev.

''Tak čo potom povedal?'' opýtala sa Dani.

''Povedal, že '' oh nikdy by si nechcela chlapca ako som ja'' ''nie som pre teba dobrý'' ''a myslel som si, že by som u teba mohol mať šancu'' a tak ďalej a ja som ku nemu len pribehla a v polovici jeho monológu som ho pobozkala. A potom som povedala, že ''Ak bol toto tvoj spôsob akým si sa ma opýtal, či budem tvoje dievča, tak potom vravím áno '' povedala som a začala som sa červenať.

''Awwwwwww'' povedali obe.

''Veľmi vám to prajem'' povedala Dani a usmiala sa na mňa.

''Ďakujem'' povedala som s chichotom.

''Ja tiež'' povedala El a zakrývala si ústa rukou ako keby išla plakať.

''Haha, ďakujem El a prosím neplač'' povedala som a poklepala som ju po pleci.

''Čo keby sme si išli von zaplávať? Vonku je celkom pekne'' povedala Dani pozerajúc sa na nás.

''Áno, je úžasné počasie na plávanie! Že London?'' povedala El sadajúc si.

''Hej, ale nemám žiadne plavky, ktoré by som si dala?''

''O to sa neboj boo, my sa o teba postaráme! Už si videla Elin šatník, počkaj až uvidíš môj'' zasmiala sa Dani zatiaľ čo ma viedla dolu chodbou.

(Hi :D koľko ľudí to tu číta? Ak sa každý, kto to tu číta podpíše do komentára, dostane odo mňa imaginárny kúsok pizze :D jo jo viem som trápna :D )

3 komentáre: