sobota 1. marca 2014

Who is this beauty? (21. kapitola)

Kto je táto kráska?

Originál

Vietor nám obom prefukoval cez vlasy. Počasie bolo pekné a ja som za to bola vďačná. Slnečné lúče žiarili a celé mesto vyzeralo akoby ožilo. Kvety začínali kvitnúť a obloha bola v nádhernom odtieni azúrovej modrej.

''Takže, kam ideme jesť?'' opýtala som sa pozerajúc sa vpravo na Harryho.

Ak by ste povedali, že nevyzerá ako model, klamali by ste.


Vyzerá ako jeden z tých modelov, ktorým fúka vietor do vlasov zatiaľ čo fotograf kričí,''Áno zlatko! Ukáž mi viac krku! Áno tam je to správne! Umieram tu z tvojej dokonalosti! Si sladký a sexy!'' Ale v tomto prípade nevyzeral sladko ale skôr sexy.

Závidím mu jeho krásu a myslím si, že ak budem pri ňom, môže sa nejaká nalepiť aj na mňa.

To sa stáva, že?

Že?!

''Ideme do Porta Via'' povedal usmievajúc sa na mňa.

''Yay! Milujem talianske jedlo!'' povedala som tlieskajúc rukami.

''Som si tým istý'' povedal s úškrnom.

''Takže, už sme takmer tu?'' povedala som pozerajúc sa po obchodoch okolo ktorých sme prechádzali.

Keď som sa pozerala na obchody, dospela som k záveru, že potrebujem prácu. Ak je tu niečo, čo milujem, tak je to nakupovanie a jedenie. Musím si zarobiť nejaké peniaze aby som si mohla kúpiť nejaké oblečenie, nechcem tým zaťažovať rodičov, aj keď viem, že im nevadí, že mi dávajú peniaze.
Čoskoro už pôjdem na vysokú a potrebujem sa stať samostatnou ženou, ktorá nepotrebuje muža.

Ale komu to klamem, nechcem byť navždy sama

''Hej, mali by sme tam byť asi o 5 minút''

''Okej''

Prešlo pár minút a uvidela som ako Harry vošiel na parkovisko.

Reštaurácia vyzerala chutne už zvonku, takže to znamená, že jedlo tam bude chutiť úžasne.

Že mám pravdu?

Harry zaparkoval auto na voľné miesto, predtým ako ho vypol a vyšiel von.

Odopla som si pás, dala som si dolu okuliare, a chystala som sa výjsť von, keď som zistila, že dvere mi už otvoril Harry.

''Vďaka'' povedala som zatiaľ čo som vychádzala z auta a dala som mu pusu na líce.

Zavrel dvere na aute a preplietol svoju ruku s mojou.
Kráčali sme ruka v ruke smerom k dverám predtým ako sme vošli dnu.

Harry kráčal smerom ku platforme a ja som ho nasledovala.

Osoba za pultom sa pozerala dolu predtým ako pomaly dvihla ruku.

Keď dvihol zrak, jeho tvár sa okamžite rozžiarila.

''Harry, nevidel som ťa veky! Ako si sa mal?'' povedal radostným hlasom.

Vyzeral, že má niečo po päťdesiatke ale vyzeral dobre na svoj vek.

''Mal som sa dobre, vďaka. Ako sa má rodina?'' povedal Harry usmievajúc sa na neho.

''Vyzerá to tak, že máš nové tetovania'' povedal škeriac sa na Harryho.

''Len zopár'' zachichotal sa Harry.

''Takže, kto je táto kráska, ktorá stojí vedľa teba?'' povedal pozerajúc sa na mňa.

Harry ma pritiahol bližšie k sebe predtým ako sa na mňa usmial.

''Táto kráska vedľa mňa je London'' povedal zatiaľ čo mi stisol bok.

''Ahoj'' povedala som mávajúc rukou.

''Rád ťa spoznávam, London. Som Paul, jeden z Harryho strýcov'' povedal zatiaľ čo naťahoval ruku ku mne.

''Tiež vás rada spoznávam, Paul'' povedala som zatiaľ čo som si s ním potriasla rukou a usmiala som sa.

Paul sa na nás pozrel a potom sa usmial.

'Vyzerá ako milé dievča, nenechaj ju odísť. '' povedal žmurkajúc na Harryho.

''Viem'' povedal Harry a žmurkol späť.

''Takže stôl pre dvoch? Dnu alebo von?''

''Áno a nie som si istý, kam chceš ísť ty London?'' opýtal sa Harry pozerajúc sa na mňa.

''Umm, myslím, že vonku to bude fajn'' povedala som s úsmevom.

''Okej, poďte za mnou'' povedal Paul zatiaľ čo vzal z pultu dve menu.

Vyviedol nás cez reštaurácie a vtedy sa mi naskytla chvíľa obzrieť si sedenie vonku.

Stoly vonku boli nádherne dekorované s bielymi obrusmi a veľkou sviečkou v strede spolu s kvetmi.

Bolo to celkom jednoduché ale mámivé.

Paul nás priviedol k prázdnemu stolu a položil tam naše menu.

Sadla som si oproti Harrymu.

''Váš čašník by tu mal byť čoskoro'' povedal usmievajúc sa na nás a kráčajúc preč.

Kývli sme hlavami a ja som si zobrala menu.

Všetko v menu vyzeralo dobre ale do očí mi udrela Kuracia Marsala. Nejedla som ju večnosť takže si ju teraz dám.

''Už si si vybrala jedlo?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo položil svoje menu späť na stôl.

Na očiach už nemal okuliare a musím povedať, že jeho oči mali najkrajší odtieň smaragdu aký som kedy videla.

Dnes vyzerali byť nejako svetlejšie.

''Plánujem si objednať Kuraciu Marsalu a ty?'' opýtala som sa odkladajúc menu.

''Už som ju tu mal a chutí úžasne ale nie až tak dobre ako Kuriacie Caprese''

''Dobre, takže keď ti to donesú, tak ochutnám či to chutí lepšie pretože tvoj názor môže byť nesprávny''

''Dobre, ale nenaštvi sa ak ťa presvedčím o opaku'' povedal škeriac sa na mňa.

''Nedbám'' povedala som a vtipkujúc som zagúľala očami.

''Ahoj, som Christie a dnes budem vaša čašníčka'' povedala zatiaľ čo sa na nás milo usmievala.

''Takže, akým drinkom to začneme?'' povedala pozerajúc sa na nás.

''Dám si malinovú limonádu'' povedala som usmievajúc sa na ňu.

''Voda by bola fajn''

Napísala si to do svojho notesu predtým ako dvihla zrak, ''Je tu ešte niečo, čím by ste chceli začať?''

''Môžem si objednať Záhradný šalát s Cézar dresingom?''

''Jasné zlatko'' povedala zatiaľ čo si to zapisovala.

''Vďaka''

''A pre vás mladý pán?''

''Um, dám si to isté''

''Je tu šanca, že máte predstavu o tom, aké si dáte hlavné jedlo?'' povedala pozerajúc sa na nás.

''Ona si dá Kuraciu Marsalu a ja si dám Kuracie Caprese'' povedal Harry s úsmevom zatiaľ čo jej podával naše menu.

''Dobre, vaše drinky a predjedlá by tu mali byť čoskoro'' povedala otáčajúc sa a kráčajúc preč.

Prešlo asi 5 minút a vrátila sa späť k nášmu stolu s drinkami a šalátmi.

Šalát vyzeral úžasne a ja som sa nemohla dočkať až ho ochutnám.

Odpila som si z môjho drinku a pozrela som sa na Harryho.

''Takže, dnes budem musieť odísť domov povedala som zatiaľ čo som sa hrala so slamkou ako keby som bola päťročné decko.

''Naozaj? Nemusíš ak nechceš'' povedal Harry po tom ako si odpil z vody.

''Harry, ja musím'' povedala som chichotajúc sa, '' Zajtra je škola a moji rodičia ma chcú mať dnes doma predtým ako ma zabijú''

''O koľkej ťa chcú mať doma?'' povedal zatiaľ čo si nalieval dressing na šalát a potom si ho nabral plnú vidličku.

''Um, pred jedenástou by to malo byť v pohode'' povedala som a odjedla som si zo šalátu.

Prikývol predtým ako si nabral ďalšiu plnú vidličku.

''Čo si myslíš, že by si o mne mysleli tvoji rodičia?'' opýtal sa pozerajúc sa na mňa.

Odpila som si z mojej limonády predtým ako som odpovedala, ''Um.. najprv môžu byť zaskočený z tvojho vzhľadu, chápeš.. všetky tvoje tetovania a piercingy ale časom sa ukľudnia, keď ťa spoznajú lepšie''

''Vieš o tom, že si môj prvý chlapec, že?'' povedala som pozerajúc sa na neho.

Harry takmer vypľul vodu z úst.

Aha?

''Seriózne?'' povedal v šoku.

''Áno'' začala som sa cítiť nepríjemne, keď na mňa takto čumel.

''Je ťažké tomu uveriť'' povedal zatiaľ čo neveriacky krútil hlavou.

''Chalan by musel byť šialený ak by s tebou nechcel ísť na rande. Veď si úplne úžasná! Dokelu, ako to?!''

''Aw, si zlatý ale asi taká skvelá nie som, keďže som bola celý život sama ako kôl v plote'' povedala som s chichotom.

''Takže to znamená, že tvoj prvý bozk bol so mnou?''

''Jo''

''Klameš!'' zvrieskol zatiaľ čo na mňa ukazoval rukou.

Ľudia začali otáčať hlavy keď začuli jeho hlasný výbuch.

''Neklamem! Omg!'' povedala som s rehotom.

''Áno, klameš! Nie je možné aby dievča, ktoré predtým nikoho nepobozkalo vedelo bozkávať tak dobre.'' povedal zatiaľ čo sa na mňa skepticky pozrel.

''Um.. myslím, že môžem povedať, že som sa to naučila z čítania... fanfiction'' povedala som tichým hlasom.

''Fan čo?'' povedal Harry zatiaľ čo dal ruku k uchu aby ma počul lepšie.

''Ó pozri sa! Už nám nesú jedlo'' povedala som ukazujúc na našu čašníčku.

Harryho hlava sa otočila jej smerom.

Chválabohu

(čítajte komentujte a hocičo robte ďakujem všetkým čo to zatiaľ čítate, že sa vám chce čakať na nové časti stále :D )

1 komentár:

  1. nádherná časť,,,,,,,a tá ich mini "hádka" bola sladká........

    OdpovedaťOdstrániť