piatok 21. marca 2014

You think this is funny? (30. kapitola)

Myslíš si, že je to vtipné?

Originál

Pohľad London

Keby som povedala, že som nebola ohromená tým čo urobil, bolo by to slabé slovo pretože som vtedy naozaj bola. Ten spôsob, akým mi priadol do ucha, na mňa zoslal zimomriavky. Jeho nie až taký jemný útok na moje pery, počas ktorého opustil môj krk, vo mne zanechal senzáciu.

Jeho rýchla akcia toho ako ma tam položil, spôsob akým jeho zelené oči hľadeli do mojich, spôsobil, že som sa istým spôsobom cítila odhalená. Cítila som sa ako keby sa pozeral priamo cezo mňa. Bola som v jeho rukách.

Bola som schopná zahliadnuť, ako namáča ruky do cesta, predtým ako som bola vrátená späť do reality.


Jeho pery treskli o moje a cítila som ako sa moje celé telo z tlaku jemne pohlo dozadu. Dala som moje ruky na jeho bradu a priblížila som jeho tvár bližšie ku mojej. Jeho jazyk skĺzol po mojej spodnej pere, žiadajúc prístup, ale ja som ho zamietla, s úškrnom na mojich perách. Naše pery boli hebké, pohybovali sa naraz, vo vzájomnom priamom kontakte. Jeho ruky uchopili môj pás a dvihol ma z povrchu linky, bez prerušenia bozku. Sadajúc si na gauč v obývačke, roztiahla som mu nohy od seba, zatiaľ čo jeho ruky ostali nízko na mojom páse. Ako na zavolanie, skĺzol jazykom na moju spodnú peru ale ja mu som opäť odoprela prístup.

''London'' sťažoval sa jeho hlas, znejúci aj zúfalo aj podráždene.

''Pšššť'' povedala som, spomínajúc na to keď mi on povedal tie isté slová.

Odpútajúc sa z bozku som mu rýchlo dala pusu na pery, predtým ako som mu dávala mokré bozky po celom krku. Trvalo mi pár sekúnd kým som presne našla jeho slabinu, ale nakoniec som ju našla, keď som počula ako vypustil takmer nepočuteľné zastonanie. Otvárajúc pery som začala jemne cmúľať jeho pokožku na krku zatiaľ čo som pomaly cucala . Jeho stisk okolo môjho pásu sa spevnil, keď sa podo mnou zamrvil.

''London... ku*va'' bolo všetko, čo bol schopný povedať keď som dala moje pery preč z jeho krku. Pokožka vyzerala byť podráždená.

No nie je moje veľdielo úžasné?

''Hotovo'' povedala som s hlasným smiechom.

Smiech opätoval a dal mi pusu na čelo.

''Tak aké to bolo?'' povedala som usmievajúc sa na jeho krk.

''Na začiatočníčku to bolo pozoruhodné'' povedal s úškrnom. Jeho kučery boli strapaté na vrchu jeho hlavy. Prebehla som cez ne rukami a jemne som ich rozčesala rozmotala.

''Viem'' povedala som arogantne a zachichotala som sa.

''Poďme dokončiť tú tortu'' ozval sa Harry zozadu a ja som prikývla hlavou. Vstala som z jeho klína a on našpúlil ústa.

Awww.

Harry šiel ku cestu a ja som šla ku skrini, snažiac sa nájsť tortovú formu.

Toto je jeden z tých momentov, keď si želám aby som počúvala moju mamu, keď povedala, aby sme dávali hrnce a panvice na kôpky, pretože tam v tom bol úplný chaos. Prehrabávala som sa cez hŕbu, keď na mňa Harry zavolal.

''Čo?'' zkríkla som zvnútra skrine, no môj hlas bol pravdepodobne slabý.

''Otoč sa''

Ok, myslím, že môj hlas nebol až taký slabý, keďže ma počul.

''Prečo?'' opýtala som sa, keď som zodvihla panvicu a položila som ju na miesto kam patrila. Naozaj som to potrebovala upratať.

''Proste sa otoč''

Presne v tom momente, v ktorom som otočila hlavu, som to oľutovala.

''Harry! Čo to dopekla!'' zakričala som utierajúc si cesto preč z tváre na otvárajúc oči. Čumela som na neho zatiaľ čo on sa od smiechu držal za brucho. Jeho ruky pokryté čokoládovým cestom.

''Myslíš si, že to je vtipné?'' opýtala som sa. Šla som ku linke a nabrala som si do ruky múku.

Je oblečený v čiernom, takže to bude určite vidno.

Bol skrčený a smial sa, takže to bola pre mňa perfektná príležitosť.

Utekajúc ku nemu som roztvorila ruku a vysypala mu múku na hlavu. Nejaká spadla aj na podlahu.

Okamžite sa prestal smiať, keď sa postavil z jeho predchádzajúcej polohy. Jeho celé vlasy a tvár boli biele. Celá jeho tvár neukazovala žiadnu emóciu a ja som sa bála sa na ňom vôbec zasmiať. Pomaly som cúvala, keď sa natiahol k miske a nabral si do ruky nejaké cesto.

''Harry ani sa neopováž'' varovala som ho, keď sa blížil ku mne. Na tvári mal ten najdiabolskejší úškrn a ja som nevedela, čo si mám myslieť.

Utekala som od neho preč ale moje nohy ma nezaniesli príliš ďaleko, pretože som cítila ako ma jeho ruka potiahla za bok, čo spôsobilo, že som sa otočila. Rukou mi to všetko rozmazal po tvári a ja som zhíkla.

''Ó môj bože! Ty po*ebaný sviniar!''

Pribehla som k miske, vzala som trochu cesta a hodila som mu ho do tváre, keď sa snažil utekať preč.

''Haha'' povedala som, chichotajúc sa z neho, keď sa snažil utrieť si múku z očí.

Vyzerali sme ako pár detí, ktoré behajú po kuchyni a hádžu po sebe tortové cesto. Moje nohy a tvár boli pokryté čokoládou a taktiež aj moje vlasy. Harry nebol odhalený až tak ako ja, takže mal špinavú len tvár a vlasy, plus ešte oblečenie.

Opieral sa o stôl a hlavu mal jemne sklonenú.

Prikradla som sa ku chladničke, vybrala som päť vajec a položila som ích na stôl za mňa, skrývajúc ich.

Jedno som uchopila do ruky a hodila som ho priamo do jeho hrude.

''Au! Čo to ku*va bolo?'' zvrieskol pozerajúc sa dolu na jeho hruď.

Musela som sa držať stola aby som nespadla od pobavenia.

''Seriózne London? Vajce? Dovoľ mi hádať.. máš ich viac'' povedal zatiaľ čo sa zachichotal, ale vlastne nevedel, že ich mám viac a to bolo vtipné.

''V skutočnosti mám'' povedala som usmievajúc sa na neho a kráčajúc jeho smerom, zatiaľ čo on rýchlo cúval. Bola som tak blízko od toho aby som na neho zas hodila vajce, až pokiaľ som nezacítila ako sa moje chodidlo kĺže po podlahe. Ani som nemala čas na to aby som sa udržala a nespadla. Spadla som rovno na zadok.

Už ste niekedy spadli na verejnosti a všetci zastali a čumeli na vás? Keď sa to stane tak sa cítim tak retardovane a blbo, že ''Wau naozaj som spadla'', čo vedie k tomu, že sa smejem a snažim sa zakryť ztrápnenie a odchádzam preč aj keď vnútri umieram.

''Si okej?'' opýtal sa Harry pozerajúc sa dolu na mňa. Mohla som vidieť ako sa snaží potlačiť rehot.

''Hej'' povedala som s chichotom. Musela som spadnúť na múku, pretože keď moje ruky boli biele, keď som ich zodvihla.

''Dobre, tak ti potom nebude vadiť ak na teba hodím tieto vajcia?'' povedal s úškrnom a zobral jedno vajce z linky.

''To sú posledné vajcia v dome'' zaklamala som.

''Hovadina''

''Myslím to vážne''

''To tak potom asi proste budeme musieť kúpiť nový kartón''

Na nohe sa mi rozbilo vajce a ja som zapišťala. Bolo chladné a lepkavé a proste blé. Vždy keď som sa snažila vstať, nepodarilo sa mi to a on pokračoval v hádzaní vajec. Cítila som ako keby ich do mňa rad radom hádzal asi päťdesiat.

Bol odo mňa vzdialený a ja som potrebovala aby prišiel bližšie aby som ho mohla napadnúť.

Rozmýšľaj London rozmýšľaj

Moja jediná nádej bola, že budem predstierať, že som zranená a to si pravdepodobne všimne a prestane.

A taktiež som úžasná v predstieraní plaču, takže toto môže dopadnúť ešte lepšie ako som predpokladala.

''Auuu'' skríkla som zatiaľ čo som si rukou zakrývala pravé oko. Myslím, že som znela celkom zranene, pretože sa zastavil v hádzaní ďalšieho vajca.

''Si okej?'' povedal zatiaľ čo na mňa skepticky pozeral.

''Vyzerám ako keby som bola ku*va okej?'' povedala som zatiaľ čo som mávla rukou vo vzduchu a čumela na neho.

''Hodil si mi vajce do oka''

''Ani ho nemôžem otvoriť Harry!'' Prečo dopekla si ho hodil tak silno, nie som chlapec!''

''Je mi to-'' začal rozprávať keď sa opatrne blížil k mojej postave na podlahe.

''Proste sklapni!'' zakričala som na neho, môj hlas sa lámal.

V momente mi začali fungovať slzné kanáliky. Zakryla som si tvár rukami a vzlykala som si do klína. Z nejakého divného dôvodu som bola schopná dýchať rýchlo, čo spôsobilo, že to znelo ešte reálnejšie.

Dala som si ruky dolu z tváre a dvihla som zrak na Harryho. Z očí sa mi valili slzy a videla som rozmazane.

Vyzeral zdesene a pustil na zem vajce, ktoré spadlo a rozbilo sa.

Nemôžem uveriť, že mi to vážne žerie.

''Ku*va London, je mi to tak ľúto'' povedal kráčajúc ku mne.

Pozeral sa dolu na mňa so zamračenou tvárou.

''Podaj mi tvoju ... ruku aby som sa mohla postaviť'' povedala som pomedzi kašeľ a smrkanie.

''Jasné, láska'' povedal podávajúc mi jeho ruku.

Chytila som jeho ruku a druhú ruku som položila na jeho predlaktie. Potiahla som tak silno ako som mohla. Jemne sa pohol a ja som ho kopla do nohy, čo spôsobilo, že stratil rovnováhu a spadol, keď som uvoľnila stisk.

Podlaha sa zatriasla, keď s ňou prišiel do kontaktu.

Rýchlo som sa ku nemu priplazila a sadla som si na neho. Slzy boli okamžite preč, keď som sa na neho uškrnula.

''Čo to dopekla, ty malá klamárka''

''Viem''

Zobrala som nejaké zvyšky z podlahy a rozotrela som ich na jeho tvár, keď sa hýbal zo strany na stranu. Stále som sa nespamätala z toho, že mal biele vlasy a vyzeral ako starý muž.

Prestala som s tým, čo som robila a pozrela som sa na neho. Otvoril oči a našpúlil pery.

''Ew nie, možno neskôr'' zarehotala som sa, keď som z neho vstala. O pár sekúnd sa postavil aj on.

''Poďme sa umyť. Cítim sa špinavo''

''Spolu? V sprche? Okej'' povedal kráčajúc smerom ku schodom.

''Nikdy ani v tvojich najdivokejších snoch Styles, vonku je na dvore hadica'' povedala som s chichotom.

''Sakra'' povedal kývajúc hlavou.

Šla som ku zadným dverám a otvorila som ich, predtým ako som sa otočila.

''Čo to robíš?'' opýtala som sa ho. Rozopínal si džínsy a spušťal ich dolu nohami.

''Vyzliekam si nohavice'' povedal vystupujúc z nich.

''Ale prečo?''

''Mokré džínsy sa budú ku*va ťažko vyzliekať''

(hihi nová kapitola už dnes, lebo mám podivuhodne dobrú náladu :D komentovať môžete ak chcete :)))

2 komentáre:

  1. :D Inak vieš čo som zistila, že tieto scény sú pravdepodobne v každej poviedke. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zase úžasný diel......super časť...hlavne tá kde po sebe hádzali tie vajcia.....hhhh

    OdpovedaťOdstrániť