pondelok 24. marca 2014

Look up at me (31. kapitola)

Pozri sa na mňa

Originál

Pohľad London

Trvalo nám hodnú chvíľu, kým sme naše telá zbavili všetkého cesta, vajec a múky. Z mojich vlasov bolo ešte jemne cítiť vôňu čokolády ale umyjem si ich večer keď sa budem sprchovať. Celá hádka bola aj humorná aj trápna zároveň. Šla som sa vonku opláchnuť s hadicou a Harrymu prakticky vypadli oči z jamiek, keď uvidel ako sa mi odev lepí na telo, keď som sa otočila.

-

S protivným smiechom som vyšla cez zadné dvere smerom ku hadici.

Vďaka mojim rodičom, že máme ten typ hadice, ktorý sa dá nastavovať podľa seba.

Nastavila som to na sprchu a začala som si oplachovať ruky, potom som pokračovala na nohy. Prešlo pár minút a ja som konečne mohla vidieť svoju pokožku namiesto špiny, ktorá ju predtým pokrývala. Držala som hadicu vysoko vo vzduchu a začala som si oplachovať vlasy. Prípadne som pohybovala hlavou zo strany na stranu aby som vypláchla, čo najviac ako sa dalo.

Dala som ju dolu na zem a pretrepala som si vlasmi, predtým ako som ich nechala voľne padnúť na môj chrbát.

''Um Harry, ja som hotová, teraz ju môžeš použiť ty'' povedala som ju dvíhajúc ju zo zeme a otáčajúc ju jeho smerom.

''Dobre'' povedal zatiaľ čo sa dvíhal zo svojej pozície na tráve. V hlave som si povedala ''blé'' pretože neznášam trávu len preto, že sa bojím, že po mne budú liezť chrobáky.

''Ó bože'' povedal zatiaľ čo si dával ruky dolu z tváre a zastavil sa na mieste.

''Čo?'' opýtala som sa pozerajúc sa na neho.

Predtým ako mi odpovedal na otázku a prišiel bližšie ku mne, sa mu na tvári zjavil samoľúby pohľad.

''Nevedel som, že si na takýto typ vecí'' povedal zatiaľ čo si dal spodnú peru medzi zuby.

''Typ čoho?'' povedala som, keď sa mi nechápavo dvihlo obočie.

''Čipkované podprsenky'' povedal s úškrnom.

Okamžite som sa kukla dolu na moje tričko a jasné, že mi bolo vidno moju čiernu podprsenku, pretože moje oblečené bolo prilepené ku môjmu telu. Mohli ste vidieť obrysy látky. Cítila som ako sa od trápnosti začali horieť líca a prekrížila som si na hrudi ruky.

''Veď vieš'' povedal zatiaľ čo ma chytil za pás a potiahol ma smerom ku nemu v jednom rýchlom pohybe.

Ani som sa na neho nemohla pozrieť.

''Milujem dievča v sexy spodnom prádle ... robí to so mnou veci London'' pošepkal mi priamo do ucha, jeho pera sa obtrela o moje ucho.

''Nechaj ma ukázať ti'' povedal zatiaľ čo vzal moje ruky do svojich.

Bola som až priveľmi zaskočená z ''robí to so mnou veci London'' že som si nevšimla, že moju ruku posúval čím ďalej, tým nižšie.

Odtiahla som od neho ruku preč a on sa zachichotal.

''Nevinná ako ovečka''

-

Vlastne som bola rada, že dnes bolo tak teplo, pretože nás slnko oboch vysušilo. Nebolo by veľmi zmysluplné, kráčať premočení po dome ako psy, ktoré sa práve okúpali.

Jediná vec, ktorej som sa najviac obávala bola kuchyňa.

Pravdepodobne vyzerala ako keby sa cez ňu prehnalo tornádo.


***

Ukladajúc si ruky v bok, som bola konečne schopná úsmevu.

Celá kuchyňa bola bezchybne uprataná a bola som prekvapená, že Harry a ja sme to zvládli upratať za menej ako hodinu.

''Môžme teraz pozerať televízor?'' sťažoval sa Harry od umývadla. Utrel posledný tanier a položil ho na poličku.

Prezliekli sme sa a ja som dovolila Harrymu požičať si basketbalové šortky môjho otca spolu so solídnym bielym tielkom. Naše špinavé oblečenie som hodila do práčky, zatiaľ čo sme čistili kuchyňu, a práve teraz sa suší.

''Hej'' povedala som zatiaľ čo som kráčala do obývačky s Harrym za chrbtom.

Skočila som na gauč a vzala som ovládač. Začala som prepínať kanály, snažiac sa nájsť niečo dobré, čo by sme pozerali.

Pokračovala som s prepínaní až kým si moju pozornosť nezískalo varovanie o búrke.

''Počul som o tom včera'' povedal Harry zatiaľ čo sa zvalil ku mne a posunul si ma ku sebe.

''Má to byť zlé?'' povedala som pozerajúc sa na neho cez moje mihalnice.

''Možno, ale myslím, že všetci vedia, že v správach sa všetko zdramatizuje'' povedal a zagúľal očami.

Nemohla som ho viniť, pretože mal čiastočne v istom zmysle pravdu.

Trocha mi to pripomína to, keď ľudia tvrdili, že bude koniec sveta ale predpokladaný ''deň konca sveta'' sa magicky zmenil na jeden z najkrajších dní roka.

Čo môžem povedať; ľudia sú veľmi šialení a dôverčiví pre svoje vlastné dobro.

Podala som ovládač Harrymu a položila som si hlavu na jeho hruď.

Konečne zastavil na Wipeoute a ja som sa usmiala.

Táto šou bola pravdepodobne jedna z mojich najobľúbenejších, pretože ľudia zo seba robili blbcov v štátnej televízií a bolo to zábavné.

''Nevedela som, že máš rád túto šou'' povedala som pozerajúc sa na telku so smiechom.

''Hej, aby som bol úprimný, je to jedna z mojich najobľúbenejších''

Počas celej epizódy sme vybuchovali smiechom nad tým ako ľudia padali a padali do bahnitej vody.

***

Správy boli konečne tak trochu správne, pretože vonku lialo. Dážď znel ako keby niekto hádzal na okná celou silou asi milión kamienkov. Mala som pocit, že sa okná rozbijú.

''Si hladná?'' opýtal sa Harry, keď prestal venovať pozornosť telke, pretože bola reklama.

Aby som bola celkom úprimná, nebola som hladná, skôr som bola unavená. Myslím, že dnešok ma totálne vyšťavil, a viním z toho Harryho.

''Ani nie, len som unavená'' povedala som, zatiaľ čo som pokrčila ramenami a dovolila som zívnutiu aby opustilo moje ústa.

''Ani ja nie som hladný. Ráno pred školou pôjdeme na raňajky''

''Idem sa osprchovať, predtým ako bude príliš neskoro'' povedala som vstávajúc z gauča.

''Okej bejby, ja budem pravdepodobne dolu, keď skončíš'' povedal a dali mi pusu na ústa.

S tým som vstala z gauča a vyšla hore schodmi smerom ku mojej izbe.

Zapla som svetlo a položila som si na posteľ pyžamo, potom som si zobrala uterák zo stojanu a vošla som do kúpeľne.

Žalúzie boli rozhádzané od vetra vonku, a ja som sa celou silou snažila zavrieť okno. Vonku to znelo ako hurikán.

Zapla som vodu a vošla som do teplej sprchy.

Asi v polovici sprchovania začali blikať svetlá a zvonka bolo počuť hrom.

Je to len mnou, alebo sú všetci paranoidní, keď sa to stane?

Svetlá sa upokojili a myslím, že už som bola v bezpečí. Napenila som si na rukách šampón a začala som si umývať vlasy.

Presne v strede umývania, svetlá párkrát zablikali a potom úplne zhasli.

''Doriti'' posťažovala som si, keď som si začala oplachovať vlasy.

Bola som pohltená tmou a síce som si to nechcela priznať, ale bála som sa. Hromy a blesky tomu vôbec nepomáhali.

Pátrala som po sprchovom kohútiku, no nakoniec som ho našla a vypla som vodu. Odtiahla som záves a vyšla som von, obtáčajúc si uterák okolo tela.

Otvorila som dvere a držala som sa steny, aby som mala oporu, keď som kráčala do izby.

Cítila som posteľ, vzala som si oblečenie a rýchlo som do neho vkĺzla.

Počula som na dverách zaklopanie a povedala som Harrymu aby vošiel.

Otvoril dvere so sviečkou v rukách a položil ju na stolík vedľa mojej postele. Sviečka slabo osviecovala izbu.

''Ako si našiel túto sviečku v tomto dome, keď je tu tma ako uhoľ?'' opýtala som sa kráčajúc ku komode aby som si dala deodorant.

''Som zvyknutý na tmu'' povedal pokrčiac plecami. Šiel ku mojej posteli a ľahol si na ňu s rukami za hlavou zatiaľ čo sa na mňa pozeral.

''Oh'' bolo všetko, čo som mohla povedať.

Ako som na to asi mala odpovedať?

Oh, som zvyknutý na tmu

Čo to vôbec znamenalo?

''Vďaka Harry'' povedala som mu a usmiala som sa na neho.

Pokýval mojim smerom, predtým ako ukázal na miesto vedľa neho na posteli.

Prišla som ku posteli a skočila som do nej, vedľa neho.

V momente som zaspala.

Asi po hodine alebo dvoch spánku, som počula silný dunivý zvuk, ktorý prichádzal zvonku a udieral do okna.

Tak veľmi som sa bála vykuknúť z deky, že som sa začínala triasť strachom.

Zvuk bol stále hlasnejší a hlasnejší a ja som schovala celé moje telo pod prikrývku.

Cítila som ako sa Harry jemne pohol a poklepal na vankúš na druhej strane.

''London?'' jeho hrubý hlas znejúci spánkom sa ozval zhora.

Obzeral sa okolo a potom mi chytil ruku.

Odokryl prikrývku a sadol si na posteľ, pozerajúc sa na mňa.

''London? Si v poriadku láska?''

Pokývala som hlavou zatiaľ čo som smrkala.

''Čo sa potom deje, bejby?'' povedal jeho chrapľavý hlas.

''Bojím sa búrok'' povedala som zatiaľ čo som zahanbene sklonila hlavu dolul.

''Poď sem'' povedal zatiaľ čo ukázal smerom ku svojmu pásu.

Zaváhajúc som si sadla nohami okolo jeho pásu a on sa na mňa pozrel.

''Nemusíš sa báť búrky bejby, nezraní ťa. Búchanie na okná je zo stromov vonku. Vietor nimi hýbe. Sľubujem, že tak dlho ako si so mnou alebo v mojich rukách, budeš mimo nebezpečia. Nenechám nič živé alebo neživé aby ťa zranilo, okej?'' povedal zatiaľ čo sa mi pozeral do očí.

''Okej'' povedala som pokývajúc hlavou a pozerajúc sa späť dolu.

''Pozri sa na mňa'' povedal.

Pozrela som sa na neho.

''Krásne dievča ako ty, by nemalo plakať'' povedal zatiaľ čo mi utieral slzy pod očami.

Jemne som sa na neho usmiala.

''Teraz si už pripravená spať?''

''Áno'' povedala som, môj hlas len o trochu hlasnejší ako šepot.
Ostala som okolo neho obmotaná, keď si ľahol späť do postele a oboch nás prikryl. Moja tvár ležala na jeho hrudi zatiaľ čo jeho ruky boli bezpečne obmotané okolo môjho pásu.

''Dobrú London'' povedal zatiaľ čo mi dal jemnú pusu na čelo.

''Dobrú Harry''

Na svete nie je lepší pocit ako ten, keď viete, že ste v bezpečí niekoho rúk.

(úplne mimo témy, ale videli ste to video kde 5SOS ďakovali a Luke povedal Slovensko? Ja som si takmer cikla od šťastia :D prepáčte za trápnu a nepodstatnú poznámku ale musela som :D)

3 komentáre:

  1. Ja som to tiež videla už asi 12 krat to video :3 super časť ale už by tam mohlo byt trochu viac napatia :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. awwww....krásna časť....som zvedavá na ďalšiu.....

    OdpovedaťOdstrániť