streda 26. marca 2014

Oops, I'm sorry (32. kapitola)

Ups, prepáč

Originál

Pohľad London

''Takže vieš čo si objednáš?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo sa pozeral do svojho menu pod ním a potom na mňa.

''Ešte si nie som istá'' povedala som, zatiaľ čo som sa chichotala z menu. Bolo tam strašne veľa raňajok z ktorých som si mohla vybrať.

''Čo keby sme si objednali zo všetkého trochu?'' opýtal sa.


''To znie ako plán, batman'' povedala som zatiaľ čo som sa na neho sladký úsmev.

''Batman?'' uchechtol sa. Nadvihol obočie a čakal na moju odpoveď.

''Viem, že to je starý vtip ale proste mi to vykĺzlo'' povedala som zatiaľ čo som pokrčila plecami s úsmevom na tvári.

''To je tá najhlúpejšia sračka akú som kedy počul. Už mi to nikdy viac nehovor''

Zalapala som po dychu a z tváre mi zmizol úsmev.

''Dobre, okej...'' povedala som trápne zatiaľ čo som dvíhala menu a skryla som do neho moju tvár.

On okamžite vybuchol smiechom a ja som sa na neho uprene pozrela.

''Si blbec'' povedala som zatiaľ čo som sa naťahovala cez stôl a udrela som ho do ruky.

''Len som si robil srandu, bejby, náhodou to bolo celkom roztomilé, že si ma nazvala batmanom''


Harry sa rozhodol, že sa pôjdeme najesť pár blokov od školy, a vyzerá to tak, že tu chodí prakticky celá škola. Videla som veľa rozpoznateľných tvárí a dokonca som zazrela aj školské štetky *tu si predstavte dusiacu sa tvár* Všetky boli zoskupené pri stole plnom chlapcov, o ktorých usudzujem, že boli atléti, a vôbec som nebola prekvapená.

Prešlo pár minút a k nášmu stolu prišla čašníčka.

Vyzerala, že mala niečo cez päťdesiat ale stále sa jej darilo mať plnú tvár makeupu a úsmev na tvári.

''Čo vám dvom lásky kvetom dnes donesiem?'' jej južanský prízvuk jej znel v hlase, keď pri nás stála.

Pozrela som sa na Harryho a uvidela som, ako sa na mňa vyškiera zatiaľ čo som cítila, že mi červenejú líca.

''Dáme si kôpku palaciniek spolu so slaninou, párkami, tromi prepečenými volskými okami, hash browns a ovocie'' povedal Harry.

''Jasné, a čo si dáte na pitie?'' povedala píšuc si do svojho zápisníčka.

''Dám si pohár pomarančového džúsu'' povedala som s pohľadom na ňu.

''Ja si dám to isté''

''Okej, vaša objednávka by tu mala byť čoskoro'' povedala zatiaľ čo sa usmiala a odišla od nášho stola.

Prešlo pár minút a dostali sme naše drinky.

''Takže toto je stretávacie miesto pre celú školu?'' opýtala som sa pozerajúc na Harryho.

''Hej, všetci tu chodia pred školou a aj po škole aby si vyšli von z priateľmi''

S Harrym sme si rozprávali nejaké príhody a smiali sme sa, predtým ako nám doniesli na stôl jedlo.
Palacinky boli naukladané na seba a bolo ich tam asi 15 alebo tak nejako. Ináč vyzeralo všetko úplne úžasne, hlavne slanina.

Keď nám dali taniere, okamžite som do seba začala hádzať, pretože som hladovala. Ako zvyčajne.

''Ako to, že si nezjedla ani jednu párku?'' opýtal sa Harry keď sa na mňa pozrel, zatiaľ čo si odhrýzal z volského oka.

Najprv som všetko jedlo prehĺtla a potom som odpovedala.

''Kedysi som ich jedávala ale už ich nemám rada pretože proste chutia hnusne'' povedala som, tvár som znechutene pokrčila.

''Ale no, nie sú až také zlé'' povedal Harry s chichotom.

''No hej, to je tvoj názor, ja by som radšej jedla do konca života slaninu ako párky'' povedala som s úsmevom.

Bolo okolo 07:40 a mali sme ešte 20 minút na to aby sme sa dostali do školy. Harry a ja sme sa rozprávali zatiaľ čo sme dojedali zvyšky jedla z nášho stola.

Zdvihla som pohár môjho džúsu a pomaly som si ho priložila k ústam, keď mi zrazu niekto vrazil do chrbta, čo spôsobilo, že mi pohár spadol a pristál na mojom klíne.

''Čo to ku*va!'' zvrieskla som vstávajúc zo stoličky, z mojich šiat kvapkal zem džús.

''Ups, prepáč''

Otočila som sa aby som videla Brooke, ktorá tam stála s úsmevom na tvári, spolu zo svojimi dvoma kamarátkami.

Výrazy na ich tvárach ma v momente nasrali ešte viac.

''Čo dopekla je tvoj problém?'' povedala som s upreným pohľadom na ňu.

''Ja nemám žiaden problém, ale vyzerá to tak, že ty máš jeden tam na svojich šatách, zlatko'' povedala ukazujúc na moje šaty.

''Brooke, do pi*e sklapni, a nechaj ju'' povedal Harry zatiaľ čo sa postavil od stola a naštvane na ňu pozeral.

''Naozaj si až taká ku*va čo túži po pozornosti, že si urobila niečo takéto len kvôli tomu, aby si získala Harryho pozornosť?'' povedala som s evidentným zhnusením v hlase.

Počuli sme rôzne ''Óó'' a to spôsobilo, že začala peniť.

''Navrhujem, že by si mala zavrieť svoju hubu ty štetka, predtým ako to pre teba urobím ja'' povedala zatiaľ čo kráčala ku mne s rukami zovretými v pästiach.

''Trasiem sa strachom'' povedala som, trasúc rukami vo vzduchu. V mojich rečiach a činoch bol evidentný sarkazmus.

Zodvihla päsť do vzduchu.

''Ku*va neopováž sa'' prehovoril Harry, jeho postava stála predo mnou, blokujúc mi výhľad.

Harryho pohľad

Odkedy som bol pred časom s Brooke von, odvtedy je mnou posadnutá. Nebolo to nič seriózne, proste len rýchlovka. Ona má však mylnú predstavu o tom, že sa mi stále páči a je to hrozne otravné. Hej, bola dobrá v posteli, ale to bolo všetko, bola sprostá ako tágo a ľutujem, že som s ňou niekedy niečo mal.

''Choď mi preč z cesty Harry'' ozval sa jej piskľavý hlas, a ja som zagúľala očami.

''Nikam sa nehnem. Neideš ju udrieť, tak od nás ku*va vypadni'' zvrieskol som.

Pár sekúnd na mňa čumela a potom si vzdychla.

''Fajn, ale nebude to trvať dlho a ty sa za mnou opäť priplazíš''

''Ty a ja obaja vieme, že to sa ku*va nikdy nestane''

3 komentáre:

  1. Koľko častí má táto poviedka? btw super čast :3 ^.^ užasné :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo :D takze poviedka ma oficialne 75 casti, ale niektore z nich su autorske poznamky cize to vyjde asi na 71/72/73 casti ale niesom si ista lebo som to nepocitala a autorka prave pise Bad Meets Good 2 a tam je zatial len 1 kapitola takze asi tak :D :D

      Odstrániť
  2. zase úžasný diel......a jak ju harry obranoval.......:)))

    OdpovedaťOdstrániť