pondelok 17. marca 2014

Are you sure about that? (28. kapitola)

Si si tým istý?

Originál

Pohľad London


''Môžem ti hovoriť ko*ot ak chcem ty ko*ot pretože posledný krát keď som si to overovala tak, muž nepoloží svoje ruky na ženu a už vôbec nútene nedá svoje telo na jej telo'' povedala som zatiaľ čo som na neho pozerala s nenávisťou.

Len pohľad na neho mi spôsoboval, že som ho chcela udrieť a to je na mňa veľa.

''Povedal som že sa-''

''Sklapni, čo sa ti stalo s okom?''


Schválne som ho prerušila, pretože ma iritoval.

''Áno, čo sa ti stalo s okom?'' opýtal sa hlas zo zadu.

Otočila som sa a uvidela som Harryho ako sa na Taylora zlovestne škerí.

Ani som sa nesústredila na okolie a tak som nevedela, že bol za mnou.

Myslím, že som bola príliš sústredená na bastarda predo mnou.

Svoju pozornosť som opäť upriamila na Taylora a z tváre mu zmizla všetka farba. Vyzeral ako keby zahladol ducha alebo také niečo.

''Ó moje oko?!'' povedal s falošným smiechom a pozeral sa hocikde len nie na nás.

Vyzerá to tak, že je trocha nervózny a vydesený.

''Si si tým istý?'' opýtal sa Harry zatiaľ čo urobil krok jeho smerom.

Taylor urobil inštinktívne krok späť a začal koktať.

Vynechali ma z niečoho?

Harryho pohľad

''Ja umm.. spadol som a udrel som sa... o stenu.. pred pár dňami'' povedal veľmi rýchlo zatiaľ čo mával rukami.

Pokrútil som nad ním hlavou, aký chu*.

Urobil som krok smerom k nemu '' Si si tým istý?''

Chcel som vedieť, či bude chlap a prizná pravdu, pretože ži dosť živo pamätám, že čo sa stalo.


''Aw, London, konečne ťa niekto prišiel zachrániť! Smola, že ma nemôže zastaviť!'' zatiaľ čo som počul ďalšie stonanie od bolesti.

Už som do viac nezvládal. Ak nechcel otvoriť tie dvere on, tak ja to ku*va spravím.

Prešiel som zopár krokov, vymeral som si to a vyvalil som ich. Vošiel som dnu.

Na zemi ležala bezmocná London. Jej vlasy boli strapaté a roztrúsené po dlážke. Jej tvár pokrytá modrými a čiernymi fľakmi, zatiaľ čo jej trocha krvácala pera hoci na nej mala pásku. Jej tričko bolo prakticky roztrhané na kúsky, ukazovalo na jazvy, ktoré sa vytvorili na jej bruchu, a jej nohavice boli stiahnuté ku kolenám.

Kráčajúc k nej som jej jemne prstami pohladil líce. Nespravila žiaden pohyb. Ležala na zemi prakticky bez života.

Počul som hukot plechoviek a otočil som svoju hlavu smerom k zvuku. Tam stál škeriaci sa Taylor.

''Dávam tej štetke čo si zaslúži, nemyslíš?'' povedal, zatiaľ čo sa s obdivom pozeral na London.

V momente som ho prirazil k stene a začal som ho udierať všade. Spadol na zem a ja som mu začal kopať do brucha. Stonal bolesťou. Zobral som do ruky jeho vlasy a tresol som jeho hlavu o zem. Sklonil som sa nad neho a začal som ho udierať do tváre. Keď sa jej dotkla moja päsť, začala sa z nej valiť krv. Pokračoval som v udieraní a bolo mi jedno, že ma začínali bolieť ruky. Chcel som, aby pocítil bolesť, ktorú cítila ona. Ako mohol využiť dievča, ktoré sotva stálo na vlastných nohách. Aký veľký kus idiota to bol. Moje telo zmohla zlosť a začal som ho dusiť. Jeho ruky chytili moje, vo viere, že ho pustím ale ja som ich zovrel pevnejšie a jeho tvár zmodrala.

Spoza mňa sa ozval stonajúci zvuk a ja som sa náhle otočil, uvoľnujúc ruky. Obzrel som sa a uvidel som London ako sa začala nepokojne krútiť.

Jedovato som som zrúkol na chlapca podo mnou, ktorý kašľal o život.

''Buď šťastný, že som ťa ku*va nezabil! Ak by sa ona nezačala preberať, nechal by som ťa tu ležať aby si umrel, ty kus hovna!'' povedal som, chytajúc ho za vlasy.

''Počul si ma?'' zakričal som mu do ksichtu. Horúčkovito kýval hlavou, tak som ho nechal ísť. Ale predtým som ho ešte silno kopol do žalúdka.

Vracajúc sa späť do reality, som si ruky spojil do pästí.

''Áno som si istý, netreba klamať'' povedal koktajúc.

V jednom rýchlom pohybe som ho vzal za golier jeho trička a jemne som ho nadvihol nad zem.

''Dobre, chceš vedieť, čo si myslím ja?'' potichu som mu povedal do ucha. Môj hlas sa menil na zlomyseľný.

Taylorov pohľad

''Áno som si istý, netreba klamať'' povedal som, aj keď som klamal. V tom momente som bol viac ako vydesený.

London sa na mňa pozerala v nenávisti a ja som musel odvrátiť zrak.

Vina ma požierala zaživa, vždy keď som sa na ňu pozrel.

Ani som si nevšimol, že čo sa deje, až pokiaľ som nezacítil, že som dvihnutý zo zeme.

Pozrel som sa na jeho oči a zračila sa v nich len smrť a tak som musel odvrátiť zrak.

Trepol ma o skrinku a dal ústa ku môjmu uchu.

''Dobre, chceš vedieť, čo si myslím ja?'' jeho hlas zasyčal a to spôsobilo zimomriavky na mojom tele.

Môj hlas ma akosi zradil a ja som odvetil.

''Čo?'' povedal som len o trocha hlasnejšie ako šepotom.

''Myslím si, že mi ku*va klameš a ani trocha to ku*va neoceňujem'' rozzúril sa a cítil som ako bol môj chrbát trepnutý o skrinku ešte silnejšie a ja som sa začal zvíjať bolesťou.

Pustil moju košeľu len aby ma mohol udrieť priamo do čeľuste.

Pravá strana mojej tváre udrela do skrinky a cítil som bolesť, ktorou mi prerástla tvár.

Počul som ostrý nádych a uvidel som London ako beží ku Harrymu.

''Nechaj ho'' povedala zatiaľ čo odťahujúc ho od mojej ruky.

''Nie, je to v pohode'' povedal som stúpajúc vzad.

''Aj tak som si to zaslúžil. Vedel som, že to príde'' povedal som pozerajúc sa dolu na zem.

''Je mi to zas ľúto London'' a s týmto som odišiel dolu chodbou.

Pohľad London

Videla som ako jeho postava zmizla v chodbe a otočila som sa ku Harrymu.

Chvíľu mu trvalo, kým sa ukľudnil ale už bol kľudný.

''To ty si ten, kto mu to urobil? Ten monokeľ?'' povedala som pozerajúc sa na neho.

Najprv zaváhal nad odpoveďou ale nakoniec odpovedal.

''Áno, bol som to ja'' povedal a stretli sa nám pohľady.

Myšlienka ako Harry bije niekoho kvôli mne mi zahriala srdce. Netušila som čo Taylorovi urobil ale som ozaj rada, že to urobil. Zaslúžil si každú jednú ranu, ktorú mu Harry dal. Dokonca som s ním súcitila, ale to sa veľmi rýchlo rozplynulo. Dúfam, že bude mať ďalšiu jazvu po tom, čo mu urobil Harry pred pár minútami.

''Awww'' povedala som zatiaľ čo som obtáčala ruky okolo jeho trupu a pozerala som na neho.

''Prečo hovoríš aw?''

''Pretože si niekoho zbil kvôli mne, ešte nikto to pred tebou neurobil'' povedala som sa usmievajúc sa ako idiot.

Zohol sa a pritisol svoje čelo ku môjmu.

''Vždy je niečo po prvý krát'' povedal zatiaľ čo mi ovial tvár jeho mätový dych.

Zasmiala som sa predtým ako som spojila jeho pery s mojimi. Naše pery sa pohybovali v perfektnej súhre a jediné slovo, ktoré mohlo popísať tento bozk bolo chtíč. (túžba :D)

Dala som moje ruky na jeho krk a obtočila som ich okolo neho zatiaľ čo som stála na špičkách.

Pohol hlavou nabok aby mohol prehĺbiť bozk.

Cítila som ako sa jeho ruka pomaly pohybuje dolu, predtým ako zastala pri mojom zadku a stisla ho.

Zhíkla som a počula som ako sa zachichotal na mojich perách, predtým ako dal do nich jazyk.

Jeho ústa na mojich ústach znamenali blaho.

Po pár minútach sme obaja prestali, lapajúc po dychu.

''Myslím, že by sme teraz mali ísť na obed'' povedal som s rehotom. 

Fotka HONDON :3

  

 (a hej viem, že som povedala, že každý druhý deň ale som lenivec sorry xx )

2 komentáre:

  1. wow........rozplívam sa nad tým koncom......awww :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lili Collins a Harry Styles a tattos ♥ vražedná kompinácia :333

    OdpovedaťOdstrániť