pondelok 17. februára 2014

You're going to pay for this London (14. kapitola)

London, za toto zaplatíš

Originál

Zobudila som sa na jemné chrápanie nado mnou. Jeho ruky boli okolo mňa pevne obtočené ako keby som bola plyšový medvedík. Moje nohy boli prepletené s jeho, zatiaľ čo moja hlava bola na jeho hrudi, ktorá sa pomaly dvíhala a klesala lebo dýchal. Jeho vôňa na ňom stále ostala, mix silnej kolínskej, dymu a jemný nádych aviváže. Zhlboka som sa nadýchla a spokojne som zavrela oči. Keby som mohla tak by som takto ostala navždy.


Otočila som hlavu nabok a kukla som sa nado mňa. Pohla som hlavou aby som videla Harryho, ktorý mi pohľad opätoval. Takmer som dostala infarkt. Zaškeril sa na mňa zatiaľ čo som zaborila moju hlavu späť do jeho hrude.

Ó môj bože

Naozaj sa toto teraz deje? Čo ak ma videl ako som sa na neho pozerala? Oh, bože, a čo vtedy keď som ho ovoňala? Pravdepodobne si myslí, že som šialenec.

Vyzerá to tak, že sa musím stále strápniť ak som blízko niekoho atraktívneho.

Harry sa hrdelne zachichotal nado mnou, zatiaľ čo som cítila vibrácie ozývajúce sa cez jeho hruď do mojich uší.

''Dobre ráno aj tebe, láska'' jeho chrapľavý hlas zhora zaškrekotal.

Ak je tu niečo čo milujem, je to ranný hlas chlapca. Ugh, proste si myslím, že to je zvodné a sexy.

''Ránko'' zašeptala som späť z jeho strany. Usmievala som sa aj keď som vedela, že ma nevidí.

Ostala som v tejto polohe až dovtedy kým sa podo mnou Harry nezačal krútiť. Jeho hruď sa stále dvíhala a klesala v stabilnom tempe.

''Vieš o tom, že nemôžeš ostať pritúlená na mojej hrudi večne, že?'' povedal zatiaľ čo sa sám pre seba zachichotal.

''Áno, môžem'' drzo som odpovedala zatiaľ čo som spevnila môj stisk okolo jeho trupu.

''Nie, nemôžeš'' odpovedal s rovnakým postojom, aký som mala ja.

''Donúť ma'' vyzvala som ho

''To si nemala hovoriť, láska''

Mala som pocit, že sa to začalo uberať zlým smerom.

''Počk-'' povedala som mu.

V momente nás Harry prehupol tak, ze som mala chrbát na posteli. Začal ma štekliť na bokoch, zatiaľ čo ja som sa pod ním mrvila. Došli sme až na bod, keď už som nemohla dýchať. Môj smiech mi spôsoboval bolenie brucha. Moje oči začali slziť, zatiaľ čo Harry ma uškŕňajúc sa prisadol.

''S..top Harry!'' povedal som medzi smiechom.

''Nie pokiaľ '' povedal zatiaľ čo otočil hlavou nabok ako keby rozmýšľal, že čo urobí.

''Pokiaľ čoo?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa pokúšala dať zo mňa dolu jeho ruky.

''Pokiaľ mi nedáš pusu'' povedal s najdesivejším úškrnom aký som kedy videla.

''Nie!'' prakticky som na neho zvrieskla, zatiaľ čo som sa snažila lapiť dych.

''Dobre, takže asi potom musím pokračovať v šteklení'' povedal zatiaľ čo ma začal štekliť rýchlejšie a silnejšie.

Nemohla som dýchať a moje brucho bolo pevné ako skala. Už som to ďalej nezvládala a bola som hladná!

''Okej, okej'' zakričala som na neho.

Konečne dal ruky preč z môjho brucha a pozrel sa na mňa.

''To som si myslel'' povedal so stupídnym úškrnom.

''Kde je moja pusa?'' povedal usmievajúc sa na mňa a potom zavrel oči.

Zaváhajúc som dala moje pery na jeho. Naše pery okamžite začali na seba narážať. Jeho jemné ružové pery boli také hebké oproti mojim. Mohla som cítiť jemné strnisko na jeho tvári, keď som začala prehlbovať bozk.

Volajte ma zlou, ale rozhodla som sa, že sa s ním zahrám.

Prehĺbujúc bozk, prešla som jazykom po jeho spodnej pere a on mi okamžite povolil vstup. Vbehla som rukou do jeho kučier a zatiahla som nimi troška drsnejšie. Napriek tomu Harry naoblátku zastonal, prisúvajúc moju tvár ešte bližšie.

Prevrátil som sa, takže som bola navrchu, bez toho aby som prerušila kontakt našich pier. Začala som sa hojdať dopredu a dozadu, sposobujúc to, že Harry zo seba vydal hlasný vzdych. Pokračovala som v tom ešte silnejšie a cítila som ako podo mnou stvrdol, zatiaľ čo ma pritlačil za boky.

''London ó môj bože'' povedal Harry medzi hlbokými vzdychmi.

Len som sa zaškerila, snažiac sa zdržať sa výbuchu smiechu.

Zobral som jeho spodnú peru medzi moje a potiahla som ňou medzi zubami.

Zvuk, ktorý vyšiel z jeho úst bol neľudský ale na druhej strane ma vzrušil viac ako slová.

Keď som si všimla, že si to veľmi užíval, zoskočila som z neho dolu a vbehla som do kúpeľne.

Zamkla som za sebou dvere a počula som ako Harry syčal v spálni.

''Za toto mi zaplatíš London'' zvrieskol na mňa zatiaľ čo ja som sa len rehotala a začala som sa vyzliekať.

Rýchlo som skočila do sprchy a umyla som sa. Našťastie, tam bola žiletka, takže som si rýchlo oholila strnisko, ktoré mi začínalo rásť na nohách. Po desiatich minútach som bola hotová. Vypínajúc sprchu som si vzala osušku a obtočila som ju okolo seba. Rýchlo som sa vysušila a otvorila som dvere.

Podivuhodne, v izbe nebol nikto ale na posteli bolo oblečenie. Prišla som k posteli a uvidela som, že to boli biele úzke rifle, čierne tričko s krížom a nohavičky spolu s podprsenkou. Zamkla som dvere na spálni a šla som späť ku posteli. Obliekla som sa a bola som šokovaná, že mi všetko perfektne sadlo.

Rozprávajme o trápnosti.

Vošla som späť do kúpeľne a postavila som sa pred zrkadlo. Rozpustila som si vlasy z drdola a spadli mi dolu v jemných vlnách. Pekne to dopĺňalo outfit, takže som ich len jemne rozčesala aby som sa zbavila uzlíkov.

Zavrela som dvere z kúpeľne a vyšla som von zo spálne. Šla som dolu schodmi a počula som rozprávanie medzi chalanmi. Nakukla som dnu do kuchyne a uvidela som, že tam bol Louis, Liam, Niall, Harry a ďalšie dve dievčatá. Nespoznávala som ich ale musím povedať, že boli nádherné.

Pomaly som vošla do kuchyne.

''Ahoj London!'' Nial, Liam a Louis všetci naraz povedali, keď som vošla dnu.

''Ahoj chalani'' povedala som usmievajúc sa na nich.

Dve dievčatá sa ku mne priblížili a nastavili ruky.

''Ahoj, ja som Danielle, Liamova frajerka. Volaj ma Dani a veľmi rada ťa spoznávam'' povedala, zatiaľ čo sa na mňa usmievala. Vystrčila som ruku aby som si ju s ňou mohla podať, keď ma objala kosti-praskajúcim objatím. Objala som ju späť.

Konečne sme prestali a potom som bola privítaná jej kamarátkou, predpokladám.

''Ahoj! Som Eleanor, Louisova frajerka! Tiež ťa rada spoznávam!'' povedala zatiaľ čo ma objímala ako Dani!

Tieto dievčatá som stretla len dnes a už si ich začínam obľubovať.

Vec, ktorá ma zaujala najviac, bolo to, že ich vzhľad sa úplne odlišoval od chalanov. Oni nemali telo pokryté tetovaniami alebo piercingami. Mali veľmi dievčenskú auru v porovnaní s chalanmi.
Ale myslím, že protiklady sa priťahujú, že?

Všetci normálne oddychovali v kuchyni a rozprávali sa medzi sebou až pokým Liam netleskol rukami zatiaľ čo si ich šúchal.

''Takže, ste všetci pripravení na odchod?'' povedal zatiaľ čo sa usmieval na všetkých v miestnosti. Niall dvihol päsť do vzduchu a kráčal ku dverám, okamžite pripravený na to čo sa bude diať.

Z úst ľudí boli zamumlané rôzne 'hej'' zatiaľ čo ja som bola úplne zmätená.

''Počkaj, kam to ideme?'' opýtala som sa všetkých.

''Jesť!'' všetci na mňa vtipne zvrieskli.

''Okej, okej'' povedala som zatiaľ čo som dala ruky v obrane do vzduchu.

Všetci sa zachichotali a vyšli sme von z domu.

Bola som uvítaná rukou na mojom ramene, keď ma posunula nabok.

''Poď, bejby, nemeškajme. Viem ako veľmi miluješ jedlo'' povedal mi Harry provokujúco do ucha, za čo odo mňa dostal úder.

(ďalšie otázky autorky juchú všetci ich milujete :D
  1. čo si myslíte o dievčatách Dani a El?
  2. Myslíte, že má tento príbeh príliš rýchly spád? :D
  3. Nejaké názory? :D
    Ak chcete tak napíšte niečo do komentárov no :D xx)


2 komentáre:

  1. 1. podľa mňa sú fajn
    2. nie...
    3. tento príbeh je úžasný...začínam byť závislá....:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Dani a El sú a budu úplne v pohode, ako inak.
    2. Musela som si prečítať prve dve časti aby som na túto otázku vedela odpovedať. Podla mňa má trošku rýchly spád, ale Ty zato nemôžeš, kedže to prekladáš. Ale zas je len začiatok story, všetko sa ešte len ukáže :)

    OdpovedaťOdstrániť