štvrtok 20. februára 2014

Smile you loser (15. kapitola)

Usmej sa ty lúzer

Originál

Pohľad London

Harry ma vzal za ruku a sprevádzal ma cestou cez predné dvere. Harry nás viedol smerom k miestu, kde boli všetci. Liam pomohol Dani do čierneho 2013 Tahoe. Za nimi pokračoval Niall v spoločnosti balíčku čipsov. Prestane on niekedy jesť?

Harry a ja sme vyšli z dverí a on otvoril ľavé dvere predtým ako sme vošli dnu. Poklepal si rukou na svoj klín, ako naznačenie, že s tam mám sadnúť. Zaváhajúc som si sadla do jeho klína a on obtočil ruky okolo môjho pásu.
Zavrela som dvere a pozrela som sa na bok a videla som Dani, ktorá sedela tak isto na Liamovom klíne. Poslala som jej úsmev, ktorý mi rada opätovala. Niall ležal na zadnom sedadle a žuval nejaké čipsy. Na predných sedadlách boli Louis a Eleanor, Louis šoféroval a Eleanor vedľa neho.

Louis naštartoval auto a priviedol ho k životu, predtým ako sa k nám otočil a prehovoril k nám.

''Ste pripravení?'' opýtal sa zatiaľ čo na nás zízal.

Všetci sme jednohlasne súhlasili, že sme pripravení odísť a Louis vyrazil autom vpred. Takmer som si udrela tvár do zadnej časti sedadla.

Už som sa pripravila na náraz ale ten neprišiel. Cítila som ako sa obtočili Harryho ruky okolo môjho trupu, zastavujúc ma od úderu ruky.

Pomaly ma zobral späť nahor a dal ma späť na svoju hruď, na ktorom som s radosťou oddychovala.

Otočila som hlavou a zašepkala som ''ďakujem'' do jeho ucha zatiaľ čo on kývol hlavou a povedal '' nie je zač''

Pozerajúc sa dopredu, uvidela som Louisa ako sa natiahol a preplietol svoje ruky s Eleanor. V hlave som si povedala aw z tej roztomilosti, ktorá bola predo mnou. Otočila som sa doprava a uvidela som Liamovu ruku, ktorá leží na Daniellinom ramene, zatiaľ čo ona sa pozerala do telefónu. Uvoľnila mobil z pevného stisku a dvihla ho do vzduchu predtým ako sa do neho obaja usmiali.

Louis riadil dolu cestou predtým ako zastavil na zopár semaforoch a potom sa pomaly zjavil pri parkovisku. Stisol plynový pedál, čo spôsobilo, že auto šlo omnoho rýchlejšie ako šlo predtým. Potácajúc sa v aute zľava doprava, snažiac sa dostať preč z dopravnej špičky konečne našiel miesto úplne najďalej vpravo.

Začínala som sa nudiť, takže som sa obrátila smerom k Harrymu.

''Hej, môžem si narýchlo požičať tvoj mobil?'' opýtala som sa zatiaľ čo som si hrýzla jeden z mojich nechtov.

''Áno, jasné'' odpovedal zatiaľ čo sa hrabal vo vreckách, kde našiel svoj čierny iphone.

''Diki'' povedala som s úškľabkom na tvári predtým ako som ho vzala do rúk.

Stisla som tlačidlo home a bola som privítaná heslom. Ako keby mi čítal myšlienky, Harry otvoril ústa.

''Moje narodeniny'' povedal pozerajúc sa na mňa.

Napísala som ''0201'' a zavítala som na jeho úvodnú obrazovku. Predpokladala som, že na tapete bude nejaká z jeho obľúbených kapiel ale mýlila som sa. Na obrázku boli dve ženy spolu s kučeravým chlapcom. Obrázok vyzeral byť celkom starý, súdiac podľa kvality, takmer vyzeral ako vintage v istom zmysle.

''Kto to je?'' spýtala som sa ukazujúc na displej.

Harry sa predtým ako odpovedal pozrel na obrázok.

''To je moja mama, sestra a ja keď som bol mladší'' povedal s jemným úsmevom, ktorý sa začal formovať na jeho perách.

''Awww vyzeral si tak roztomilo'' povedala som mu.

''Ale čo sa ti stalo?''

Harry vyzeral byť zaskočený z mojej otázky a jeho tvár ukazovala zmätok.

Usmiala som sa a vybuchla som smiechom.

''Len žartujem!'' povedala som zatiaľ čo som mu štípala líca ako keby bol malé bábo.

''Hej, hej, hej'' povedal mi, zatiaľ čo dával moje ruky dolu zo svojich líc.

Zasmiala som sa ešte raz predtým ako som venovala pozornosť zas telefónu.

Listovala som v jeho aplikáciách predtým ako som našla to čo som hľadala, Facebook.

S mojimi kamarátmi z New Yorku som nebola v kontakte už dlhší čas a už som vedela, že mi zaspamovali časovú os. Usmievajúc sa pre seba som odhlásila Harryho účet a prihlásila som sa na môj.

Keď sa načítala stránka, mala som 35 nových upozornení a 10 nových žiadostí o priateľstvo.

Rozhodla som sa, že nebudem kukať na žiadosti a pozriem sa na časovú os.

Prezerala som si zopár správ, predtým ako som na ne odpovedala.

Lauren

Veľmi mi chýbaš London! Musíme sa navštíviť tak skoro ako sa dá! Možno cez jarné prázdniny? Xx Ľúbim ťa

Usmiala som sa predtým ako som jej odpísala.

Lauren aj ty mi chýbaš, zlatko a jasné, že sa musíme skoro stretnúť! Ľúbim Ťa viac xx ;*


Raquel

Strašne mi chýbaš boo boo! Moje nové číslo je 973-555-2951

Raquel tam bola jedna z mojich najlepších kamošiek a veľmi mi chýbala.

Tiež mi chýbaš a ľúbim ťa a budem ťa skoro kontaktovať boo <3

Rozhodla som sa, že bude najlepšie ak Harrymu vrátim telefón. Viem, že ma sledoval ponad moje rameno ale ja som sa o to nechcela deliť. Takže som sa odhlásila z facebooku, predtým ako som šla späť na úvodnú obrazovku. Klikla som na fotoaparát a otvorila som ho. Zapla som prednú kameru a nastavila som foťák tak aby nás tam bolo oboch dobre vidno.

Usmiala som sa na fotku, zatiaľ čo Harryho tvár bola vážna.

''Usmej sa ty lúzer'' vyštekla som na neho so smiechom v hlase.

''Keď tak hovoríš'' povedal Harry divne.

Opäť som sa usmiala do kamery zatiaľ čo Harry nahodil ten najsentimentálnejší úsmev aký som kedy videla. Jeho dva ďolíčky sa mu zjavili v lícach.

Na ďalšej fotke Harry našpúlil pery, zatiaľ čo ja som spravila to isté.

Po asi 5 ďalších fotkách, podala som mu späť jeho mobil.

''Ďakujem, že som si ho mohla požičať''

''Žiadny problém bejby'' povedal dávajúc mi pusu na líce.

''Toto je moja najobľúbenejšia pesnička!'' Eleanor a Dani naraz zkríkli.

Zvraštila som obočie, lebo som nepočula pesničku až dokým Eleanor nedala hlasitosť na plné pecky.

Red cups and sweaty bodies everywhere
Hands in the air like we don't care
'Cause we came to have so much fun now
Bet somebody here might get some now

If you're not ready to go home
Can I get a "Hell, no!"? (Hell no)
'Cause we're gonna go all night
'Til we see the sunlight, alright

So la da di da di
We like to party

Okamžite som zvrieskla.

''OMG TIEŽ MILUJEM TENTO SONG! MILUJEM MILEY OMG!'' zvrieskla zatiaľ čo som tlieskala rukami.

Dani a Eleanor obe tiež jačali po zistení novej informácie, ktorá nás spája.

''AND WE CAN'T STOPPPPPP! CAN'T YOU SEE IT'S WE WHO OWN THE NIGHT ! CAN'T YOU SEE IT'S WE WHO BOUT THE NIGHT'' všetky sme vrieskali na celé pľúca zatiaľ čo si chalani zakrývali uši.

''OH SKLAPNI LIAM! NEBOLI SME AŽ TAKÉ HROZNÉ!'' zvrieskla na neho Dani.

''Máš pravdu, vy ste boli otrasné!'' odpovedal Liam zatiaľ čo schytal úder po hlave od Dani.

''HAHA'' povedali sme s Eleanor, ukazujúc na Liama.

Keď sa pieseň skončila, pokračovali sme v kecaní o rôznych veciach.

Tento deň už nemôže byť lepší.


Pohľad neznámeho

Parkujúc moje auto do rohu, vyšiel som von a skryl som sa za strom, pár blokov bližšie. Hľadajúc v taške, som vytiahol ďalekohľad a zaostril som na dom Stylesovho Gangu.

Predné dvere domu sa otvorili, odhaľujúc dvoch chalanov s rukami prepletenými s rukami ďalších dvoch dievčat. Ďalší, kto vychádzal z domu bol blonďavý chalan s balíčkom chipsov v ruke, kráčajúc k zvyšku skupinky.

V neposlednom rade vyšiel von Harry s neznámou, s rukou obtočenou okolo jej ramena. Načiahol som sa po tašku a odfotil som ich dvoch, spolu s ostatnými čo boli vonku. Všetci šli k ich čiernemu Tahoe Suburban 2013 predtým ako vyšli na cestu.

Rýchlo som utekal k autu a vošiel som dnu. Štartujúc motor, začal som ich nasledovať ale držal som odstup, takže nemohli nič vytušiť.

Načahujúc sa do vrecka, vytiahol som telefón a vytočil som to známe číslo.

Po dvoch zvoneniach niekto zdvihol.

''Čo pre mňa máš?''

''Vyzerá to tak, že všetci sú spolu ako skupinka. Práve teraz ich sledujem aby som videl, že čo majú v pláne''

''Čo ďalšie?''

''Vyzerá to tak, že Harry si našiel novú babu''

''Kto je ona?''

''Nie som si istý ale urobil som pár snímok ich dvoch. Neskôr budem pátrať a zisťovať o nej viac''

''Skvelá práca, zavolaj mi keď zistíš niečo viac''

''Jasná vec pane''

''Dopo''


(keďže som lenivé prasa, takže sa mi pri tomto stupídnom počasí nechce robiť nič teda preto nie je časť už od pondelka. Dúfam, že sa premôžem a preložím toho v blízkej dobe viac lebo viem, že nie je nič horšie ako čakať na pokračovanie poviedky :D hej a k tomu pohľadu neznámeho .. preložila som to ako mužský rod ale neviem, že kto to je takže to môže byť aj žena aj hermafrodit len ja som to dala do mužského rodu. A teda kto si myslíte, že je neznámy? :D viem som trápna a otravná see ya :D x )

5 komentárov: