piatok 21. februára 2014

Are we anything? (16. kapitola)

Je medzi nami niečo?

Originál

Pohľad London

Po blbnutí s babami a Harrym sa auto konečne náhle zastavilo.

''Sme tu!'' zvolal Louis keď vytiahol kľúč zo zapaľovania a otvoril dvere predtým ako vyšiel von a otvoril dvere aj Eleanor.

Awww


Otvorila som dvere a konečne som sa postavila na zem. Bola som v hodinu v aute a sedela som v Harryho klíne. Nepochopte ma zle, bolo to pohodlné miesto na sedenie ale moje nohy boli ako kaša. Nasledoval ma Harry, ktorý vychádzal z auta zatiaľ čo ohol hlavu a upravil si vlasy.

Dani, Liam a Niall už bol von z auta a kráčali ku vchodu.

Harry obtočil svoju ruku okolo môjho pásu a posunul ma na bok predtým ako sme vyšli ich smerom. Pozrela som sa nahor aby som si prečítala ceduľu reštaurácie, ''Mike's Seafood & Grill'' Rozmýšľam ako tu chutí jedlo.

''Jedlo tu chutí úžasne'' povedal Harry, rušiac ma z mojich myšlienok. Je to ako keby mi čítal myšlienky alebo niečo. Pozeral sa na mňa a ja som sa na neho usmiala späť.

''Skvelé, pretože milujem morské plody'' povedala som si šúchajúc brucho, ako čudák, ktorým aj som. Harry sa len miesto odpovede zachichotal.

Konečne sme došli k vchodu a Harry rýchlo otvoril dvere aby som mohla vojsť.

''Aw, ty vieš byť aj gentleman?'' žartovne som sa opýtala, zatiaľ čo som šla dnu, Harry ma hneď nasledoval.

'' Iba ak mám tých ľudí rád'' povedal zatiaľ čo na mňa zmyselne žmurkol, a teraz sú na rade motýle v bruchu.

Stretli sme sa so zvyškom skupiny, keď stáli na boku.

''Čakacia doba je 10 minút ale už sme tu asi 5 minút, takže by sme mali dostať stôl skoro.'' povedala nám Eleanor žmurkajúc mojim smerom. Zvraštila som na ňu obočie v zmätku.

Prečo na mňa žmurká?

To bolo, dokedy som sa nepozrela dolu a uvidela, že Harryho ruka bola okolo môjho pásu. Moje líca okamžite očerveneli, až som sa otočila na bok aby som si pred ňou skryla tvár.

Aby som bola úprimná, vlastne som nevedela, čo medzi nami je. Ako, pobozkali sme sa a tak, ale.. je medzi nami niečo? Nie som taká zhovievavá k tomu aby som sa s ľudmi zbližovala tak ako som s Harrym. Myslím, že je na ňom niečo, čo ma k nemu viaže. Možno je to to, ako bol stále pri mne, keď som mala smolu a on mi, aby som bola úprimná, vrúcne pomohol. Takmer som bola znásilnená ale on prišiel v správny čas a odvtedy sa o mňa staral. Aj keď jeho spôsoby nie sú najlepšie, je to úžasná osoba. Áno, jeho piercingy a tetovania môžu ľudí najprv odradiť, ako odradili aj mňa ale za tieto posledné dni sa to zmenilo. Viem, že by mi nevadilo ak by bolo medzi nami niečo viac ako je teraz. Len dúfam, že on to cíti rovnako.

''Stôl pre 7?'' zvolala žena z recepcie.

''Tu!'' povedal Liam a jemne zamával rukou vo vzduchu.

''Dobre, prosím poďte tadiaľto'' povedala zatiaľ čo brala 9 menu a viedla nás k zadnej časti reštaurácie.

Bol tam dlhý stôl s piatimi stoličkami na oboch stranách. Dani a ja sme si sadli na konečné stoličky, zatiaľ čo si posadali aj všetci ostatní; Harry vedľa mňa a oproti Liamovi, Niall sedel vedľa Liama naproti Eleanor, zatiaľ čo Louis sedel vedľa nej oproti prázdnej stoličke. Bolo to pekne mätúce.

''Váš čašník by mal prísť ochvíľu'' povedala žena z recepcie, zatiaľ čo nám podávala naše menu.

Zobrala som si moje a čítala som ho, rozhodujúc sa, že čo budem jesť.

''Čauko, moje meno je Drew a dneš budem vašim čašníkom. Takže, začneme drinkom?'' opýtal sa vyberajúc malý zápisník.

Dvihla som na neho zrak a uvidela som, že bol celkom atraktívny, bronzové opálenie spolu s očami modrými ako oceány a krátkymi vlasmi v špinavo blonďavej farbe.

Začínam si myslieť, že chalani tu v Cali sú sexi.

''Dám si ľadový čas'' zvolala Dani.

''Pivo, poprosí'' zakričal Niall..

''Aj mne'' zvolal Liam.

''Mne tiež'' pridal sa Louis.

Rehotala som sa na tom ako všetci chceli pivo.

''Dám si Sprite'' zvolala Eleanor.

''Dám si kolu'' povedal Harry.

''A čo donesiem tebe, kráska?'' opýtal sa ma Drew ktorý sa pozeral na mňa a flirtujúc na mňa žmurkol.

Cítila som ako mi horia líca.

''Um, Ja si dám-''

''Dá si kolu'' povedal Harry, kaziac mi moju šnúru myšlienok.

Otočila som hlavu jeho smerom a uvidela som ako v mysli hádže do Drewa dýky.

''Nechaj ju nech hovorí za seba, je to veľké dievča. Takže, čo si dáš zlatko?'' povedal Drew ignorujúc Harryho a usmievajúc sa na mňa. Mohla som vidieť ako Harry spája ruky do pästí.

''Proste si dám kolu, prosím'' povedala som pozerajúc sa dolu a hrajúc sa s prstami.

''Jasná vec, zlatko''

''Ochvíľu som späť s vašimi drinkami'' povedal Drew zatiaľ čo si písal do zápisníčka, predtým ako ho odložil a odišiel.

Hneď ako bol Drew v dostatočnej diaľke, Harry otvoril ústa.

''Nemám ho rád'' povedal bez obalu všetkým pri stole.

Všetci stíchli až pokým som neotvorila ústa ja.

''Myslím, že bol len priateľský?'' opýtala som sa ale nebola som si sebou istá.

''Nie, toto nie je priateľsky. Bol perverzný. Pozeral sa na teba zlým spôsobom''

''Čo? Ako?''

''London, on ťa prakticky vyzliekal očami!'' povedal zatiaľ čo jemne zvýšil hlas a neveriacky hodil rukami do vzduchu.

''Harry, upokoj sa, hneváš sa na ňu aj keď neurobila nič'' povedal Liam.

''Ak s ňou bude zas tak rozprávať, tak sa neudržím'' Harry zavrčal vedľa mňa.

''Okej, buďte ticho. Vracia sa'' komentoval Niall.

Otočila som hlavu nabok a jasné, že tam bol s našimi drinkami na tácke.

Kráčajúc k nášmu stolu, každému z nás dal jemne na stôl jeho drink a povedali sme ''ďakujem'' samozrejme s výnimkou Harryho.

''Takže, už ste sa rozhodli, že čo budete jesť? Dnes máme špecialitu a je skvelá'' povedal Drew pozerajúc sa na nás.

''Dáme si špecialitu'' povedal Louis pozerajúc sa na neho.

''Tak je to teda špecialita'' povedal zatiaľ čo od nás zbieral menu.

''Vaše jedlo by malo byť čoskoro'' povedal s úsmevom, predtým ako odišiel.

Odpila som si z môjho drinku rovnako ako všetci ostatní. Nebola som fanúšikom CocaColy ale príležitostne si ju dám, Pepsi je oveľa lepšia.

''Takže, London, odkiaľ si?'' opýtala sa Dani odpíjajúc si z jej drinku.

''Som z New Yorku ale presťahovali sme sa pretože mojim rodičom preložili prácu. Stále sa pohybujú z miesta na miesto, takže sme sa rozhodli bývať tu'' povedala som usmievajúc sa na ňu.

''Aw, to je pekné, takže sa ti to tu páči?''

''Áno, milujem to tu. Počasie je úžasné a všetci vyzerajú byť priateľskí.''

''Ako ste sa vy dve s Eleanor spoznali?''

''Eleanor, myslím, že by si jej mala povedať príbeh'' povedala Dani pozerajúc sa na ňu.

Eleanor si odkašľala predtým ako prehovorila.

''Náš príbeh je podľa mňa celkom čudný, si si istá, že ho chceš počuť? Eleanor povedala zatiaľ čo hravo prekrútila očami.

''Áno'' povedala som trocha príliš nadšene.

''Takže, mala som asi 14 rokov, keď som stretla Dani. Bývala som párty živočích. Stále som ale je to v utajení, ako môžeš vidieť. V každom prípade, vypila som si asi až príliš veľa a bola som totálne opitá. Tancovala som po celej miestnosti a ona taktiež. Vtedy som ju nepoznala a začali sme tancovať. Všetci naokolo skandovali ''poriešte sa'' takže sme sa poriešili a lízali sme si ksichty až dokedy sme neboli v bezvedomí. Bolo to šialené. Keď sme sa obe zobudili, chcela som vedieť, že čo sa stalo ale ona to nevedela, až pokým nám to niekto nepovedal. Potom som sa jej opýtala, že aká som bola a ona povedala, že skvelá. Priznala som, že aj ona bola skvelá a takto sme sa stali kamoškami'' povedala zo smiechom na konci.

Takmer som vypľula moju vodu z úst.

''Počkať, takže vy ste bi?''

''Nie, trúbka! To bola len jednorazová záležitosť'' uistila ma Dani.

''Ako to, že som o tom nevedel?'' opýtal sa Liam pozerajúc sa na Dani.

''Áno, ani ja !'' povedal Louis.

Dani a Eleanor obe naraz pokrčili ramenami.

''Nikdy ste sa neopýtali'' povedali obe naraz.

''Vy dve ste dvojičky, prisahám'' povedala som, krútiac nad nimi hlavou.

Obe sa jednohlasne zasmiali.

(už som sa konečne donútila prekladať :D na tu máte :D a ďalšia kapitola je trocha dlhšia, takže asi mi bude trvať kinda dlhšie kým ju preložím ale to len tak :D ale neskôr budú ešte dlhšie a tie budem asi deliť na polovičky, aby ste nečakali príliš dlho ale to až neskôr takže toľko asi teraz see ya x)

2 komentáre:

  1. nádherné.....chcem ďalšiu....som zvedavá či budú Harry a London spolu chodiť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne super časť . nech už rýchlo dalsia :3 sa teším ako to bude pokračovať dalej ... sa neviem dočkať šup šup ....

    OdpovedaťOdstrániť