sobota 22. februára 2014

You're afraid of me now (17. kapitola)

Teraz sa ma bojíš

Originál

Pohľad London

Boli sme tak uchvátení našim rozhovorom, že sme si ani nevšimli, že nám doniesli jedlo.

Drew prišiel s jedlom na tácke predtým ako sa natiahol po nejakú podložku predtým ako na ňu položil jedlo. Ukladajúc ho tam, porozkladal po našom stole taniere. Na to, že to bola špecialita tam bolo dosť veľa jedla. Boli tam krídelka buffalo, grilované kurča, záhradný šalát, plnené zemiakové šupky, zemiaková kaša, BBQ rebierka, rôzne omáčky a v neposlednom rade tácka s morskými plodmi. Moje ústa už slintali.


''Dobrú chuť'' povedal Drew a zmizol.

''Wau'' povedal Niall pozerajúc sa na všetko to jedlo pred ním.

''Veď toto Niall, toto'' povedala som rovnako čumiac na jedlo, toto bola definícia nádhery.

Zaškvŕkalo mi v bruchu.

Neboj sa bejby idem ťa nakŕmiť, nakŕmim ťa

Počula som chichotanie a tak som upriamila pozornosť na všetkých pri stole.

''Čo je také vtipné?'' opýtala som sa zatiaľ čo som na nich podozrievavo zazerala.

''Ty s Niallom ste proste-'' snažil sa vysvetliť Louis zatiaľ čo sa chichotal ešte viac, dokonca aj Harry sa rehotal a ja som mala chuť urvať mu cez hlavu.

''Že sme čo?'' opýtala som sa zmätene.

''Ako keby ste boli vyrobení pre seba'' povedal Liam zatiaľ čo smiechom kýval hlavou.

''Obaja milujete jedlo'' povedala Dani usmievajúc sa na mňa.

''Vďaka?'' povedala som neisto.

''Hej, no ale škoda, že ona je moja'' povedal Harry zatiaľ čo žartovne obtočil ruku okolo môjho ramena.

Ale dievčata si to zle vysvetlili.

''Awwww'' obidve povedali s obdivom.

Cítila som ako mi začali horieť líca a rýchlo som schovala svoju tvár do jeho hrude.

Harry sa nado mnou zachichotal predtým ako sa pohol z nášho objatia.

''Poď bejby, poďme jesť'' povedal podávajúc mi tanier.

''Ďakujem'' povedala som zatiaľ čo som od neho opatrne vzala tanier.

Všetci si nakladali na taniere jedlo, ktoré chceli zjesť. Ja som sa rozhodla, že si dám z každého niečo, keďže som taká veľryba aká som. Nabrala som si plnú lyžicu zemiakovej kaše a vychutnávala som si ju.

''Táto zemiaková kaša chutí tááák dooooobre'' zastonala som, zatiaľ čo som do seba pchala viac a viac.

Všetci súhlasne pokývali hlavou.

''Z toho tvojho stonania tam dolu tvrdnem, London a nemysli si, že zabudnem na to čo si mi urobila vtedy doma'' povedal Harry zvodne do môjho ucha, čo takmer spôsobilo, že som vyprskla jedlo von z úst.

Ó môj Bože

Položila som si ruku na ústa aby som zabránila vyprsknutiu, predtým ako som si odpila s koly.

''Idem na wécko'' povedala Dani zatiaľ čo odsúvala stoličku a dvíhala sa z nej.

''Počkaj! Ja tiež!'' zvolala som zdvíhajúc sa z môjho sedadla.

''Pôjdem aj ja!'' povedala hlasno Eleanor, zatiaľ čo sa taktiež dvíhala zo sedadla a pridala sa k nám.

Šli sme od stolu cez nejakú chodbu. Dani a El tu už museli byť predtým pretože šli vpredu zatiaľ čo ja som sa len vliekla za nimi. Zastavili sme a El nám otvorila dvere aby sme mohli vojsť.

''Vďaka'' povedala som kráčajúc okolo nej do kabínky.

''Žiaden problém'' uistila ma zatiaľ čo za mnou zavrela dvere.

Vošla som dnu a použila som záchod. Keď som bola hotová, spláchla som záchod predtým ako som vyšla von. Šla som k umývadlám a umyla som si ruky.

Dani a El si česali vlasy a upravovali makeup.

''Hej, môžem si narýchlo požičať tvoju kefu?'' opýtala som sa El.

''Jasné boo'' povedala zatiaľ čo mi ju podávala a upravovala si riasenku.

Začala som si česať vlasy predtým ako sa ma Dani niečo opýtala.

''Takžééé, Ty a Harry?'' povedala zatiaľ čo mávala mihalnicami hore a dolu.

''Čo?! Nie'' povedala som zatiaľ čo mi sčerveneli líca. Mala som taký pocit, že to budú chcieť rozoberať.

''Neklam nám, London, my vieme, že sa ti páči'' povedala El počas toho ako si dávala lesk na pery.

''Áno, páči sa mi. Ale neviem, či sa aj ja páčim jemu'' povedala som pozerajúc sa do zrkadla.

''Ale sklapni! Je to jasné, že sa mu páčiš!'' vykríkla El.

''Naozaj?''

''Áno!'' zapišťala Dani.

''Ako, neviem, či si si to všimla alebo nie, ale pri stole sa občas pozrie na teba a usmeje sa. A nie len to ale Harry bol vážne nasratý keď ťa ten čašník prakticky balil. Je samozrejmé, že k tebe niečo cíti, chápeš? Harry nie je veľmi sentimentálny ale veľmi ochraňuje veci na ktorých mu záleží a veľmi rýchlo vybuchne. Toto som z neho vypozorovala odkedy ho poznám.'' povedala Dani usmievajúc sa na mňa.

''O chvíľu budeš preč z trhu, ak vieš, čo tým myslím'' povedala El žmurkajúc na mňa.

''Aw, baby ste perfektné'' povedala som s úsmevom.

''Duh! Na to sú predsa kamošky!'' povedala Dani a žmurkla na mňa.

Dokončila som česanie mojich vlasov a vrátila som El jej kefu.

Dani a El, už boli tiež hotové takže sme vyšli z wéciek.

Šli sme späť ku stolu a videli sme ako chalani kecajú.

''Sme späť!'' povedala Dani mávajúc rukami vo vzduchu.

Aw ona je roztomilá

Sadli sme si späť a pokračovali sme v jedení a rozprávaní zatiaľ čo ubiehal čas.

***

Po asi hodinovom jedení a rozprávaní sme boli všetci hotoví a pripravení odísť. Bola som úplne plná zatiaľ čo Niall do seba stále niečo pchal aj keď som mala pocit, že bol už taktiež plný. To asi preto, lebo jedlo tu bolo výnimočne skvelé.

''Prosím vás!'' zvolal Louis a zaslúžil si pozornosť nášho čašníka.

Obzrel sa ponad rameno a prišiel k nášmu stolu.

''Áno'' povedal pozerajúc sa na Louisa.

''Účet prosím''

''Jasné, hneď som späť'' povedal kráčajúc preč.

Prešlo pár minút a prišiel späť s účtom v rukách. Položil ho na stôl a odišiel.

Louis sa vzal účet a pozrel sa na neho predtým ako sa začal hrabať vo vreckách aby vybral peniaze.

''Počkaj! Myslel som, že si rozdelíme účet?'' Liam a Harry sa obaja opýtali.

''Je to dobre chalani, dnes platím ja'' uistil ich Louis zatiaľ čo sa na nich usmial a položil na stôl tri päťdesiat dolárové bankovky. Zhíkla som keď som uvidela, že v jeho peňaženke bolo hrozne veľa rôznych bankoviek.

Všetci sme sa postavili zo stoličiek a zasunuli sme ich predtým ako sme odišli od stola. Harry a ja vzadu za všetkými zatiaľ čo jeho ruka bola zas a znova obtočená okolo môjho pásu. Dani a El boli pred nami, zatiaľ čo El a Louis boli úplne vpredu.

''London!'' Eleanor zvolala zdiaľky pozerajúc sa na mňa.

''Áno?'' opýtala som sa pozerajúc sa na ňu.

''Zabudla som si pri stole kabelku! Môžeš mi ju prosím ťa doniesť?'' opýtala sa.

''Jasné'' povedala som s malým úsmevom.

Prestala som kráčať a pozrela som sa na Harryho.

''El si nechala kabelku pri stole. Hneď som späť, dobre?'' povedala som pozerajúc sa na neho.

''Dobre, budem hneď tu keď sa vrátiš'' povedal zatiaľ čo ma jemne stisol za pás a usmial sa predtým ako ma pustil.

Šla som späť cez chodbu a odbočila som kráčajúc k nášmu stolu. Šla som k tej strane na ktorej sedeli Eleanor a Louis a hľadala som kabelku. A tam kabelka ležala dolu na poslednej stoličke. Rýchlo som tam šla a vzala som ju.

Otočila som sa a vrazila som do niekoho.

Pozrela som sa hore a uvidela som Drewa ako sa na mňa uškŕňa.

''Um, prepáč?'' povedala som zatiaľ čo som sa na neho naštvane pozerala keďže som bola unavená a chcela som ísť domov.

''Dáš mi tvoje číslo, bejby?'' povedal s tým istým drzým úškrnom.

''Prepáč, ale mám frajera'' povedala som zatiaľ čo som sa snažila najviac ako sa dalo aby som pôsobila sebaisto. Snažila som sa ísť od neho preč ale on urobil každý pohyb čo som spravila ja.

''Oh, naozaj?''

''Áno, naozaj, a teraz by bolo naozaj pekné ak by si mi išiel preč z cesty. Vonku sú ľudia, ktorí na mňa čakajú'' povedala som zatiaľ čo som gúľala očami.

Áno je zlatý a tak ale jeho odvaha ho robí ohyzdným.

''A čo ak sa nechcem pohnúť?'' povedal pozerajúc na mňa zatiaľ čo mu stmavli oči a olízal si pery.

Hrozné

''Tu nie je žiadne AK, do pi*i zmizni jej z cesty'' zavrčal spoza neho hlas predtým ako som vôbec mohla otvoriť ústa.

Drew sa otočil aby uvidel Harryho zastrašujúcu postavu.

''Nedošlo ti to, keď ti povedala aby jej dofrasa išiel z cesty?'' Harry povedal so zlobou prepletenou jeho hlasom.

Jeho hruď sa dvíhala a klesala.

''Nie, fakt nie. Bol som príliš zaneprázdnený rozmýšľaním o tom ako je jej telo obtočené okolo mňa'' povedal Drew drzo zatiaľ čo pokrčil plecami.

Predtým ako som vôbec mohla dešifrovať, že čo vlastne povedal, Harry mu dal päsťou do tváre, čo spôsobilo, že sa zapotácal a urobil pár krokov späť.

Zhrozene som sa pozerala na to ako ho Harry zhodil k zemi predtým ako ho opakovanie udieral do brucha a do tváre.

''Neopováž sa rozprávať k nej takto ešte raz, ty sku*vený žobrácky kus sračky''

Moje chodidlá boli prilepené k dlážke a nebola som schopná sa pohnúť predtým ako som uvidela krv, ktorá sa začínala valiť z Drewovej tváre.

Pribehla som k nim a začala som ťahať Harryho za ruky.

''Harry, nechaj ho!'' zvrieskla som zatiaľ čo som ho ťahala ale jeho stisk bol príliš silný.

''Choď odo mňa preč London!'' povedal mi chladne Harry.

Drewova pera bola natrhnutá a po tvári mu tiekla krv keď mu z úst unikali stony.

Toto bolo prvý krát, keď som uvidela Harryho takého násilníckeho a bez kontroly. Nebola som zvyknutá vídať ľudí čo sa menia na hrozivých. Bolo to desivé, keď som tomu bola svedkom po prvý krát.

To je to, čo ľudia mysleli tým že je nebezpečný?

Slzy sa mi začínali kotúľať po tvári.

''Harry, prosím nechaj ho'' povedala som, môj hlas sa jemne lámal.

Toto muselo zachytiť Harryho pozornosť pretože otočil hlavou a pozrel sa priamo na mňa. Jeho oči sa okamžite zjemnili, keď sa nám stretli pohľady. Dal z Drewa ruky preč a postavil sa.

Jeho ruky boli zamazané krvou a nejaká bola aj na jeho tričku.

''London, ja-'' Harry prehovoril zatiaľ čo urobil krok smerom ku mne ale ja som sa pohla dozadu.

''Nie, choď odo mňa preč'' povedala som kývajúc hlavou dopredu a dozadu a nechávajúc aby mi kvapkali z očí slzy.

Otočila som sa a utekala som od neho preč.

''Prepáčte'' povedala som keď som sa pretláčala davom ľudí v reštaurácií.

Počula som jeho kroky za mnou zatiaľ čo som vyšprintovala z reštaurácie a vbehla som na parkovisko a hľadala som auto.

Uvidela som svetlomety auta a hneď som skočila dovnútra a šla som na zadné sedadlo k Niallovi. Niall inštinktívne obtočil svoje ruky okolo mňa zatiaľ čo som si schovala tvár v jeho hrudi.

''Yo! Čo do riti sa stalo?'' Liam zvrieskol pozerajúc sa na mňa.

Ukázala som na okno a všetci sa pozreli aby uvideli Harryho, ktorý utekal k autu s krvou na ňom.

''Doriti nie zas'' Louis zvrieskol keď sa pozrel na Harryho.

Harry otvoril dvere auta predtým ako sa na všetkých pozrel.

''Kde do pekla je ona?'' zvrieskol na všetkých v aute.

''Poď ku*va dnu do auta predtým ako prídu poliši'' zavrčal na neho Louis.

''Som tu ale kde je ona'' zasyčal Harry.

''Je v po*ebanom aute, teraz už poď dnu!'' povedal Louis v pohoršení.

***

Späť do domu sme sa dostali rýchlejšie ako som predpokladala. Louis zaparkoval auto a všetci sme vyšli von.

Harry bol prvý ktorý vyšiel a okamžite vyrazil hore schodmi.

Všetci sme vošli dnu do domu. Prišla som ku gauču a zvalila som sa na neho.

''Takže, čo sa stalo?'' opýtali sa Dani a El zatiaľ čo si sadali.

Prebehla som si rukou po vlasoch a vzdychla som.

''Som trocha unavená. Môžme sa o tom prosím porozprávať ráno?'' opýtala som sa pozerajúc sa na nich.

''Jasné, zlato, odpočiň si''

''Chápeme ťa''

Obidve sa úprimne usmiali predtým ako ma objali.

Postavila som sa z gauča a vyšla som hore schodmi.

Vošla som do hosťovskej izby a sadla som si na posteľ.

Zatiaľ čo som sedela, počula som rozbíjanie rôznych vecí. Znelo to ako nábytok.

Zvraštila som obočie a postavila som sa.

Vyšla som z mojej izby a kráčala som dolu chodbou. Zvuky boli hlasnejšie, kým som kráčala ďalej a ďalej.

Začula som ďalší hlasný zvuk rozbíjania a prišla som ku dverám, odkiaľ to vychádzalo a došlo mi, že to je Harryho izba.

Zaváhajúco som otočila kľučkou a bola som v tmavej izbe ale s nejakým mesačným svetlom, ktoré tam prenikalo. Harry stál pred balkónovými dverami, chrbtom ku mne. Na zemi boli rozbité lampy.

''Čo chceš?''

''Chcela som ti len povedať, že-''

''Povedať čo? Že sa ma teraz bojíš? Ja vlastne ani neviem, prečo sa so mnou rozprávaš. Obaja vieme, že pre teba nie som dobrý. Ty si dobrá a ja som zlý. Nie som ten typ chlapca, ktorého by si predstavila svojim rodičom. Nie je tu žiadna šanca, že by to fungovalo. A tu, som sa snažil myslieť na to, že možno by som mal u teba šancu. Myslel som si, že možno by si mohla byť moje dievča. Ale, hej, posral som to!'' povedal Harry otáčajúc sa a pozerajúc sa na mňa.

Nemohla som vidieť jeho tvár, lebo bola tma ale mesačný svit mu svietil oči a videla som v nich smútok.

''Žiadne dievča by nikdy nechcelo mať chlapca ako ja pretože-''

Prerušila som ho v polovici vety tým, že som ku nemu pribehla a napadla som jeho pery mojimi. Najprv nereagoval ale potom už áno. Dala som moje ruky na jeho krk zatiaľ čo sa naše pery pohybovali v harmónií. Harry položil svoje ruky na moju tvár, zatiaľ čo ju tlačil bližšie ku svojej. Pritlačil mi chrbát ku stene zatiaľ čo tlačil svoje telo na mňa. Skĺzol jazykom na moju spodnú peru a ja som pery veselo otvorila. Jeho jazyk sa zvítal s mojim a obaja sme bojovali.

''Vyskoč'' zamrmlal mi Harry do pier.

Bez toho aby som prerušila bozk, som vyskočila a Harry dal svoje ruky pod moje stehná. Teraz boli naše oči na rovnakej rovine. Moje ruky si našli cestu do jeho spleti kučier a keď som za nich zatiahla, zaslúžila som si hrdelné stonanie z hĺbky jeho hrude.

Harry zišiel perami z mojich pier a začal ma bozkávať na krku. Na krku mi nechával jemné mokré bozky, zatiaľ čo ja som sa ohýbala v chrbte. Harry sa pohyboval všade až pokiaľ nenatrafil na moje slabé miestečko. Z pier mi uniklo jemné zastonanie.

''Harryyy'' zafňukala som trocha príliš nahlas keď mi na tom slabom miestečku začal cmúľať kožu, čo ma priviedlo do šialenstva.

''Pšššt'' povedal mi do krku a ja som aj tak vedela, že sa uškiera.

Keď bol hotový, cítila som ako olízal páliace miesto, predtým ako na ňho dýchol. Celé moje telo sa striaslo, z tohto náhleho činu. Zospodu som mohla cítiť Harryho dĺžku, ktorá sa na mňa tlačí. Položila som hlavu do záhybu jeho krku.

''Ak bol toto tvoj spôsob akým si sa ma opýtal, či budem tvoje dievča, tak potom vravím áno'' povedala som mu nechávajúc mu pusu na krku.

(najdlhšia časť akú autorka zatiaľ napísala a akú som ja zatiaľ preložila aka 7 strán vo worde :D a tiež to bola pekná drama si myslím, že jo? :D a hell yeah áno Lorry, Handon či Honfon sú konečne spolu! Čo si myslíte o tejto kapitole? :)) x)

2 komentáre:

  1. Uplne super :3 je to dost dlha kapitola :DDDD ale ty si to zvladla a prelozila si to a to si zasluzi lajk :3 :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné...a jj bola to dráma....:)))

    OdpovedaťOdstrániť