pondelok 24. februára 2014

You're all mine (18. kapitola)

Si celá moja

Originál  

Harryho pohľad

Bol som absolútne šokovaný, keď ku mne London pribehla v polovici vety a dala svoje pery na moje. Zdráhal som sa bozkávania jej späť v strachu z odmietnutia ale nakoniec som sa poddal, pretože to mohol byť posledný krát čo som chutnal jej pery. Jej jemné pery boli ako cukor oproti mojim. Jej drobné ruky obtočené okolo môjho krku ako gesto, aby sme boli bližšie k sebe. Položil som moje ruky, jednu na jednu stranu jej tváre aby som prehĺbil bozk ešte viac.
Prekĺzol som jazykom k jej spodnej pere a bol som prekvapený, že ako rýchlo mi odobrila moju požiadavku. Usmial som sa pre seba nad faktom, že ona chcela toto rovnako veľmi ako som po tom túžil ja.

''Vyskoč'' zamrmlal som jej do pier.

Chcel som k nej byť čo najbližšie ako bolo možné, pretože som si nebol istý, či sa mi takejto šance ešte dostane.

Už od prvého dňa keď som uvidel jej prítomnosť v škole, vedel som, že chcem aby bola moja. Ale po tom, čo som sa pozeral na rozdiely medzi nami, začal som si tú myšlienku vyháňať z hlavy. Vedel som že ja, dobrosrdečný a pomáhajúci jej nebude to najmúdrejšie rozhodnutie ale nemal som na výber. Nemohol som ju nechať aby bola zlomená bez toho aby som pre ňu niečo urobil. Cítil by som vinu ešte dlhú dobu. Nebál som sa len toho, že sa medzi nami vytvára spojenie, ale tiež som ju ani nechcel vidieť s nikým iným.

Ak niečo bolí, je to odmietnutie. Nechcel som sa jej opýtať, či bude moje dievča pretože by sa zo mňa pravdepodobne smiala, za to že si myslím, že by som mal u nej nejakú šancu. Ale, trávenie týchto posledných dní s ňou mi pomohlo lepšie zistiť aký typ človeka bola. Mala skvelú osobnosť, jej smiech je hudba pre moje uši a jej humor nikdy nesklamal v pokuse ohromiť ma, bola exkluzívna. Je nádherné dievča a ja viem, že každý chlapec okolo ktorého prejde slintá len z jej krásy. Ako, dnes na večeri s chalanmi, ten po*ebaný čašník bol uchvátený jej krásou ale zlým spôsobom. Bol príliš zaneprázdnený vyzliekaním ju očami a to ma štvalo. Som chalan a viem ako sa chováme keď uvidíme sexi babu ale on bol neúctivý. Čo na tom bolo ešte horšie, London si to vôbec nevšímala.

Najprv som sa rozhodol, že sa zdržím toho, že ho zbijem ale som šťasný, že som to nakoniec urobil. Po tom čo som ho počul povedať '' nie, bol som príliš zaneprázdnený rozmýšľaním o tom ako je jej telo obtočené okolo mňa'' som vybuchol. Bol som príliš zaneprázdnený bitím, že som si ani nevšimol to ako ma London prosila aby som prestal. Neviem kontrolovať zlosť, ktorá sa ma zmocní keď som rozzúrený. Je to ako keby je vo mne iná osoba a vonkajší svet okolo mňa je zablokovaný. Počul som jej vzlyky spoza mňa a to ma vtiahlo späť do reality. Stretol som jej vydesené oči a môj žalúdok ako keby spadol, keď odo mňa odišla a utiekla preč.

Vedel som, že v ten moment som ju vydesil rovnako ako všetkých ostatných v minulosti.

Moja malá kvapka nádeje, že by som mohol byť s ňou bola pravdepodobne vhodená do šíreho oceánu.

Elegantne vyskočila do vzduchu zatiaľ čo moje ruky si automaticky našli svoju cestu pod jej stehná, keď obtočila svoje nohy okolo môjho pásu. Pritlačil som jej chrbát ku stene a pobozkal som ju, zatiaľ čo si jej ruky našli cestu do mojich vlasov. Prst sa jej zachytil v mojich vlasoch a zatiahla, za čo si zaslúžila hrdelné zavrčanie ktoré vyšlo z mojej hrude.

Prerušil som bozk a pobozkal som ju na krku a kľúčnej kosti. Starostlivo som bozkával každú štrbinu predtým ako som ju počul jemne zastonať, čo znamenalo, že som našiel jej slabé miestečko. Začal som cucať na tom mieste, v úmysle zanechať tam cucflek. Počul som ju kňučať moje meno, čo spôsobilo, že som sa uškrnul proti jej pokožke.

Veď, ktorý chlapec nechce počuť ako dievča stoná jeho meno z úplného pôžitku? Je to horkosladké.

Rozhodol som sa, že vyskúšam trik, ktorý mi poradil Louis o tom ako sa robí cucflek. Olízal som červenú pokožku a dýchol som na ňu studený vzduch. Myslím, že mal pravdu pretože celé jej telo sa otriaslo v mojom objatí, čo vyslalo triašku priamo dolným smerom.

Po tom ako sa upokojila, položila svoju hlabu do záhybu v mojom krku, keď mi pomaly dýchala na chrbát.

''Ak bol toto tvoj spôsob akým si sa ma opýtal, či budem tvoje dievča, tak potom vravím áno'' povedala zatiaľ čo sa jemne chichotala a pobozkala mi krk.

Cítil som sa ako keby mi prestalo biť srdce po tom čo som začul ako tieto slová opúšťajú jej ústa. Ani som nemohol otvoriť ústa.

''Harry?''

''Harry? Počul si ma?''

Dvihla svoju hlavu z môjho krku a pozrela sa mi do tváre.

''Halóóó?'' povedala kývajúc rukami pred mojou tvárou.

To ma asi vrátilo do reality a stretol som sa so zmäteným pohľadom na jej tvári.

''Huh?'' povedal som žmurkajúc, snažiac sa opäť zaostriť.

''Vďakabohu, vydesil si ma'' povedala zatiaľ čo si položila ruku na srdce v dramatickom geste.

''Prepáč bejby'' povedal som jej, bozkávajúc ju na líce.

''Takže, frajer, čo keby sme upratali neporiadok, ktorý si urobil?'' povedala obzerajúc sa okolo s jemným smiechom.

''Počkaj, povedz to zas''

''Povedz čo?''

''Slovo, ktoré si povedala po 'takže' ''

''Myslíš frajer?'' povedala žmurkajúc riasami hore a dolu.

Uškrnul som sa, keď som počul ako tie slová opúšťajú jej ústa.

''Hej, znieš sexi, keď to hovoríš, bejby'' povedal som žmurkajúc na ňu,

''Hej, a ty znieš sexy keď hovoríš bejby'' povedala opätujúc mi žmurknutie.

''A, čo ak ťa už nechcem volať bejby?'' povedal som zatiaľ čo som približoval moju tvár bližšie k nej.

''A ako ma teda chceš potom volať?'' povedala zatiaľ čo sa tiež približovala.

''Moja'' povedal som keď sa nám dotkli čelá.

''Si celá moja'' povedal som zatiaľ čo si úsmev opäť našiel cestu na moju tvár.

''Som tvoja a ty si taktiež môj''

Zachichotal som sa predtým ako som spojil naše pery.

Po asi minúte prerušila bozk.

''Poď, musíme upratať túto izbu'' povedala usmievajúc sa na mňa.

''Nie, ja som to spôsobil, ja to upracem sám. Choď sa prichystať do postele''

''A? Ja chcem pomôcť'' povedala zatiaľ čo si prekrížila ruky na hrudi a našpúlila pery. Aw

''Dobre''

Pustil som jej nohy a pomaly som ju položil na zem predtým ako prešla po špičkách okolo rozbitého skla.

''Takže, kde je metla?'' opýtala sa zatiaľ čo sa pozerala na neporiadok pred ňou.

''Je v poslednej komore na konci izby ''

Prikývla a opustila izbu.

Šiel som ku dverám a zobral som smetný kôš predtým ako som šiel k neporiadku.

Čupol som si a začal som zbierať väčšie časti skla, ktoré sa nedali pozametať metlou. Bol som takmer hotový predtým ako som za sebou začul šúchanie nohami. Vhodil som posledný kusy skla do koša predtým ako som sa postavil.

London prišla a začala zametať to miesto. V momente mala všetko sklo pozametané na kôpku predtým ako ho dala na lopatku a hodila do koša.

''No, nebolo to rýchle?'' povedala pozerajúc sa na mňa.

''Vážne?''

Dala si ruku vbok predtým ako sa na mňa pozrela.

''To je jedno'' povedala otáčajúc sa a opustila izbu a položila metlu na zem.

''Len srandujem!'' povedal som kráčajúc k nej. Chytil som ju za zápästie.

Pozrela sa na mňa predtým ako sa na jej tvári objavil úsmev.

''Viem, ale mal si ... mal si vidieť ten tvoj výraz tváre!'' povedala rehotajúc sa a ukazujúc na moju tvár medzi výbuchmi smiechu.

Pozrel som sa na ňu predtým ako som sám vybuchol smiechom.

''Ty ma raz zabiješ'' povedal som kývajúc hlavou zľava doprava zatiaľ čo som sa usmieval.

Pohľad London

Keď sme s Harrym dokončili upratovanie bola asi 1 hodina ráno. Ale všetci v dome boli ešte hore. Ale môžem prisahať, že boli unavení.

Kráčala som dolu schodmi a šla som ku kuchyni v nádeji, že tam bude niečo na jedenie.

Áno, viem že sme sa práve vrátili domov z večere ale chcela som zjesť niečo sladké predtým ako pôjdem spať. Myslím, že všetci to robíme.

Že?

Alebo to len ja?

Hej, to len ja.

Vstúpila som do kuchyne a bola som prekvapená, že svetlá boli teraz vypnuté. Zapla som vypínač a takmer som dostala infarkt zo scény predo mnou.

''Niall?'' povedala som s otvorenými ústami.

Pri stole sedel Niall a pred sebou mal tanier plný jedla s kolou vedľa neho.

''Áano?'' povedal zatiaľ čo sa na mňa pozeral a dával si do úst jedlo.

''Ako dopekla vieš jesť v tme?'' opýtala som sa s obdivom.

Možno ma vie naučiť nejaké triky

Nie London, nepýtaj sa ho na žiadne triky

Prečo ni?

Pretože budeš tučná

Ale on nie je tučný takže tvoja pointa je?

Hej, to je to čo som si myslela

London - 1

Vedomie – 0

Myslím, že je oficiálne, že som šialená. Vďaka Bohu, že ma nikto nepočuje ako sa rozprávam saba so sebou pretože by to bolo trápne.

''Naučíš sa jesť v tme takže ťa ľudia nebudú súdiť na svetle'' povedal úplne seriózne.

Whoa, kto vedel, že môže byť taký múdry a hĺbavý

''Niall, priateľ, hovoríš pravdu'' povedala som kráčajúc k mrazničke.

Hrabala som sa vo vnútri až pokým som nenašla zmrzlinu. Nie hocijakú zmrzlinu, cookies and cream, moju najobľúbenejšiu zmrzlinu na svete.

Položila som ju na pult zatiaľ čo som hľadala v poličkách misku. Postavila som sa na špičky a vzala som sklenenú misku predtým ako som otvorila šuflík aby som vybrala lyžičku.

Nabrala som nejakú zmrzlinu a dala som ju do misky. Po piatich ďalších dávkach som dala zmrzlinu späť do mrazničky predtým ako som ju zavrela.

Prišla som ku stolu a sadla som si oproti Niallovi a začala som jesť zmrzlinu.

''OMG"'' zvrieskla som keď som si dala lyžičku do úst a prehĺtla som zmrzlinu.

Niall jemne poskočil na stoličke predtým ako sa na mňa kukol v šoku.

''Čo je?''

''Proste som nemala strašne dlho zmrzlinu a táto chutí úžasne'' povedala som usmievajúc sa ako malé decko na Vianoce.

''Hej, zmrzlina ti spôsobuje takéto stavy'' povedal zatiaľ čo si nemotorne škrabal hlavu.

''Počkaj chvíľu!'' povedal Niall, obrátil hlavu ku mne a čumel na mňa,

''Čo?'' opýtala som sa zatiaľ čo som si dávala ďalšiu plnú lyžičku do úst.

Ó Bože to chutí tak veľmi dobre

''Ty ješ moju zmrzlinu!'' povedal zatiaľ čo jeho tvár sa zháčila v šoku.

''Um, neviem?''

''Je to cookies and cream?'' povedal približujúc sa ku mne a pozerajúc sa do mojej misky s lyžičkou v ruke.

''Hej! To je moja zmrzlina vezmi si vlastnú!'' povedala som chňapajúc po miske.

''To je moja zmrzlina!'' povedal s očami vypúlenými z viečok.

''Prepáč?'' povedala som s najlepším pohľadom opusteného šteniatka.

''Ak by som ťa nemal rád a ak by sme nemali to spojenie jedlom, tak by som ťa napadol a vzal by so m si tú zmrzlinu späť''

''Takže, čo mám povedať? Všetci ma milujú'' povedala som krčiac plecami.

V momente sme obaja vybuchli smiechom. 

(Ak sú tu nejaké vety, ktoré znejú divne, alebo nejaké gramatické chyby tak sa moc ospravedlňujem ale robila som to narýchlo trocha xx)

2 komentáre: