sobota 15. februára 2014

Stay (13. kapitola)

Ostaň

   
Originál

''Čo tu robíš?'' zaburácal hlas smerujúci ku mne, pochádzajúci z tmy, ktorá zachvátila izbu.

Bola som taká prekvapená, že som skoro spadla z klavírnej lavičky. Položila som si ruku na srdce a cítila som ako nekontrolovateľne bije. Ani som sa nemusela pozrieť, že komu ten hlas patril. Jeho hlas bol taký výrazný, že na neho nikto nemohol zabudnúť ani keby sa snažil.


''Preboha Harry! Úplne si ma vystrašil!'' povedala som otáčajúc sa jeho smerom. Pozrel sa na klavír a potom na mňa predtým ako prišiel ku mne.

''Neodpovedala si mi na moju otázku'' povedal zatiaľ čo si sadal vedľa mňa na lavičku. Izba bola matne osvetlená ale stále som videla jeho smaragdové oči.

''Hľadala som voľnú izbu aby som zavolala mame a ta dá, našla som klavír a hrala som na ňom'' povedala som zatiaľ čo som pokrčila plecami, nemysliac si, že ide o niečo veľké.

''A mimochodom, je v pohode ak tu ostanem do Nedele?'' povedala som keď som položila ruku na klavír.

Rozmýšľala som, že koľko je hodín

''Dobre, jasné, ostaň ako dlho potrebuješ'' povedal zatiaľ čo sa na mňa jemne usmieval, jeho jamky sa jemne vkrádali do jeho anjelskej tváre. Jeho piercing v pere odrážal žiaru mesiaca.

''Takžeee, ty hráš na klavíri?'' opýtala som sa pozerajúc sa na neho.

''Um'' povedal zatiaľ čo si škrabal zadnú časť krku, ''Kedysi áno ale už nie.'' Vyzeral znepokojene keď som sa ho to opýtala.

''Zahraj niečo'' povedala som drgajúc do neho. Snažila som sa aby sa osmelil.

Ak by bolo slovo, ktoré by mohlo popísať jeho tvár, bolo by to zdesené ako keby videl ducha. Moje slová 'zahraj niečo' vyzerali byť pre neho cudzím jazykom. Musela som sa krotiť aby som nevybuchla smiechom.

''Čo? Nie!'' povedal zatiaľ čo sa postavil. Bezradne sa na mňa pozeral.

''Prosííím?'' opýtala som sa ho s najlepšími psími očami aké som mohla urobiť. Nefungovalo to, pretože slovo, ktoré okamžite opustilo jeho ústa bolo ''nie''.

''Dobre, ale mohol by si mi niekedy aspoň raz zahrať?'' navrhla som, hlavne preto, lebo som ho nechcela štvať až pokiaľ by nebol nasratý.

Mám tendenciu byť otravná takže na tom musím popracovať. Už aj tí najmilší ľudia ma niekedy mali po krk.

Čo môžem povedať je, že som proste trocha veľmi neodbytná.

''Možno'' povedal zatiaľ čo otočil hlavu smerom k oknu aby sa vyhol očnému kontaktu. Na tomto chlapcovi je toľko vecí, ktoré som predurčená zistiť.

''Dobre, je dole nejaké jedlo? Som hladná'' opýtala som sa ho. Naposledy som jedla okolo obeda a vyzerá to, že teraz je už noc. Okrem toho, jedlo ma robí šťastnou a teraz chcem byť šťastná.
''Áno, nejaké by malo byť na ceste, chalani objednali pizzu'' povedal zatiaľ čo sa otočil späť ku mne s nastavenou rukou. Zobrala som jeho ruku do mojej zatiaľ čo som vstávala z lavičky. Viedol nás cez dvere predtým ako ich zatvoril a vyšli sme dolu schodmi.

Keď sme kráčali dolu schodmi, všetci chalani boli zhromaždení okolo plazmy s ovládačmi v rukách . Vrieskali na obrazovku nadávky ako keby bola živá.

Typickí chalani povedala som kývajúc hlavou.

Harry a ja sme si sadli na gauč a sledovali sme ich hru.

''čo je to za hru?'' opýtala som sa Harryho ukazujúc rukou na obrazovku.

''COD''

''COD?'' opýtala som sa zmätene. Čo do pekla je COD?

''COD ako Call of Duty'' povedal pozerajúc sa na mňa pohľadom, ako keby to bolo úplne jasné, predtým ako sa zachichotal.

''Čo to do pekla? Práve ma ku*va zabili!'' Nial vrieskal zatiaľ čo hodil svoj ovládač na zem a prekrížil si na prsiach ruky. Smiala som sa z jeho detinského správania.

Zvonček zazvonil a Liam zastavil hru, zatiaľ čo sa postavil z kresla.

''To musí byť pizza'' povedal zatiaľ čo kráčal k dverám.

Vrátil sa späť s troma krabicami z Domina.

''Poďme jesť'' zvrieskol zatiaľ čo šiel do kuchyne.

Všetci sme sa postavili zo sedadiel a šli sme do kuchyne. Liam položil krabice na stôl a každý sme si vzali vlastný tanier. Vzala som si tri kúsky pizze, zatiaľ čo Harry si vzal päť.

A ja som si myslela, že som tučná

Zobrala som plechovku Pepsi a otvorila som si ju.

Šli sme späť do obývačky a začali sme sledovať telku. Louis a Liam nás nasledovali spolu s tanierom plným pizze.

Odhryzla som si z môjho kúsku a vzdychla som spokojnosťou. Táto pizza bola urobená perfektne. Prepáč Pizza Hut ale myslím si, že Domino je lepšie ako ty. Sorry not sorry.

Bola som pri druhom kúsku pizze, keď som zacítila jeho oči na mne. Keď som sa na neho pozrela, stále som mala pizzu v ústach. Harry sa na mňa pozeral, zatiaľ čo som vyzerala ako idiot s kúskom pizze medzi zubami.

''Musíš milovať jedlo, že?'' povedal zatiaľ čo sa na mňa vyškieral.

''Ani nemáš tušenia'' povedala som, zatvorila som oči a jedla som pizzu. Nechcem mu to povedať ale jedlo je láska môjho života a on nikam nejde.

Snaží sa ma nazvať tučnou?

Áno London, on ťa nazýva tučnou.

''Si pokrytec! Zobral si si 5 kúskov! Ja som si vzala len 3!'' povedala som zazerajúc na neho.

''Ja som chlapec a ty si dievča'' povedal uvádzajúc vlastne pravdu.

''A čo to akože má znamenať?!''

''Nič bejby, len hovorím to čo je jasné'' povedal zatiaľ čo na mňa žmurkol.

Urvala som ho do ramena a on sa na mňa omráčene pozrel.

''Za čo to dopekla bolo?'' opýtal sa šúchajúc si ruku.

''Za to, že si ma nazval tučnou'' povedala som zatiaľ čo som jedla ďalej pizzu a ignorovala som pohľad, ktorým sa na mňa pozeral.

Asi o pol hodinu všetci dojedli svoje jedlo, keď prišiel Niall a zakopol. Celé jeho telo vyzeralo ťarbavo. Vyzeral ako keby mu bolo nevoľno. Začal stonať a všetci otočili hlavy jeho smerom.

''Niall, čo si to pekla urobil?'' spýtal sa Louis zatiaľ čo si premeriaval zhora dolu.

''Myslím, že som zjedol príliš veľa pizze'' povedal šúchajúc si brucho.

''Koľko si toho zjedol?'' opýtal sa neveriacky Louis.

''Všetku'' povedal predtým ako si hlasne odgrgol.

''NIALL'' zvrieskli na neho Louis, Liam a Harry. Niall dal v obrane ruky hore a zosunul sa na gauč.

***

Bolo okolo 22 hodiny a ja som sa rozhodla, že bude najlepšie ak sa pôjdem umyť. Zaklopala som Harrymu na dvere a počula som ako hovorí ''Poď dnu''. Jemne som pootočila kľučkou a vošla som dnu do izby.

''Um, rozmýšľala som, či si môžem požičať nejaké pyžamo?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa posúvala na chodidlách.

Zdvihol zrak zo svojho telefónu a prikývol hlavou predtým ako šiel ku šuflíkom. Vybral z nich veľké tričko a boxerky. Podal mi ich a ja som povedala ďakujem, predtým ako som zavrela dvere.

Vzala som svoju osušku a žinku a vošla som do kúpeľne. Zapínajúc vodu do stredu, som vošla dnu a začala sa na mňa liať voda. Umyla som sa a potom som sa rozhodla umyť si vlasy s nejakým Axe. Vôňa bola príliš silná ale nemala som inú možnosť keďže moje vlasy boli strašné. Vypla som vodu a vyšla som von, obkrúcajúc si telo a vlasy uterákmi.

Šla som do hosťovskej izby a obliekla som sa. Jeho tričko mi bolo takmer po kolená. Dala som si uterák dolu z vlasov a nechala som ich voľne uschnúť. Zapla som telku a ľahla si do postele. Začula som jemné zaklopanie na dvere a posadila som sa.

''Poď ďalej''

Dvere sa otvorili a odhalili hŕbu kučier s pohárom a niečím v rukách. Prišiel k miestu kde som sedela.

''Tu máš, myslel som si, že možno ich budeš potrebovať' povedal podávajúc mi pohár a 2 tabletky.

Prehĺtla som tabletky a zapila som ich vodou.

''Vďaka'' povedala som ukladajúc pohár na stôl vedľa mňa.

''Chceš si zahrať 21 otázok?'' opýtal sa líhajúc si na posteľ vedľa mňa. Pokrčila som plecami a prikývla som.

''Jasné''

''Okej, pôjdem prvý'' povedal.

''Mačky alebo psy?''

''Mačky sú zlaté ale milujem psy''

''Hmm, kedy máš narodeniny?''

''1. februára''

''Kedy máš ty?''

''24 február'' povedala som usmievajúc sa na neho.

''Máš nejakých súrodencov?''

''Nie, bohužiaľ som jedináčik''

''Odkiaľ si?''

''Som z Anglicka''

Odtiaľ má svoj prízvuk

Harryho pohľad

''Si panna?'' opýtal som sa. Mohol som vidieť ako sa nepríjemne zavrtela. Zaškeril som sa. Už som vedel odpoveď.

''Jop'' povedala z dôrazom na p.

''Kedy si si dal prvé tetovanie?''

''Keď som mal 14''

''Aký bol tvoj prvý dojem zo mňa?''

''Myslela som si, že si problém''

''Aká je tvoja obľúbená farba?''

''Zelená''

''Tvoj obľúbený film?''

''Um, milujem Mean Girls ale musím povedať, že všetky Batman filmy s Christianom Bale''

Nikdy v živote som nestretol dievča, ktoré miluje superhrdinov. Väčšina dievčat by povedala Titanic alebo The notebook ale ona povedala úplný opak.

''Ak by si mohol ísť kdekoľvek na svete, kde by to bolo?''

''Domov''

''Kam by si šla ty?''

Počkal som pár sekúnd a pozrel som sa na ňu.

''London?''

Jediné, čo som dostal ako odpoveď bolo jemné odfukovanie. Kukol som sa na ňu a ona spala. Vyzerala ako anjel, s vlasmi kaskádovito usporiadanými okolo jej hlavy. Jej ústa boli jemne otvorené keď dýchala dnu a von. Vyzerala krehko.

Pomaly som sa snažil zísť dolu z postele bez toho aby som ju zobudil ale jej malá ruka ma zastavila.

''Ostaň'' povedala slabo.

Ľahol som si späť do postele. Otočila sa a pritúlila svoju hlavu k mojej hrudi. Moje ruky si našli cestu okolo nej a obaja sme takto zaspali. 

(prepáčte, že dlhšie nebola kapitola ale mala som zas veľa učenia a v stredu píšeme testovanie a treba sa mi na neho trocha pripraviť ale veď to vám je aj tak uprdele :D ďalšia kapitola ak stihnem tak zajtra ale viac pravdepodobný je až utorok :) dúfam, že to vydržíte, teda ak to tu vôbec niekto číta :D )

2 komentáre: