utorok 4. februára 2014

No one is going to save you (6. kapitola)

Nikto ťa nezachráni

Originál

Konečne som prišla k domu a jemne som vošla dnu. Cestu hore schodmi som kráčala po špičkách aby som si bola istá, že ma nikto nepočuje. No šťastie sa mi minulo.

''London, si to ty?'' do riti, zamrmlala som si pre seba. Už som bola takmer na vrchu schodov, keď na mňa matka zavolala.


Šla som späť dole schodmi a skončila som v obývačke. Tam sedela moja mama, hneď vedľa lampy ktorá lúčmi svetla osvetľovala postavu.

''Áno mami?'' opýtala som sa zatiaľ čo som zakúkala do obývačky predtým ako som vošla dnu a postavila sa pred ňu ale pár stôp ďalej.

''Kde si bola?'' spýtala sa jemným hlasom, v ktorom bolo jasne počuť znepokojenie.

''Išla som si vonku zabehať a stratila som pojem o čase. Mobil som si zabudla doma a stratila som sa. Prepáč''

''Čo sa stalo s tvojou rukou?'' povedala pozerajúc sa dolu na moju ruku.

Nervózne som zakašľala.

''Ou, hmm, keď som išla tak som spadla. Zakopla som o vetvičku.'' rýchlo som zaklamala s rukami v Harryho mikine. Prečo sa pýta toľko veľa otázok?

Predtým ako otvorila ústa vzdychla a prešla si rukou po vlasoch.

''Dobre, choď hore. Nabudúce buď opatrnejšia.'' povedala príliš unavene na to aby pokračovala v tejto téme.

Šla som do práčovne a hodila som Harryho mikinu do sušičky, keďže bola mokrá. Nastavila som časovač na 40 minút a šla som späť hore schodmi aby som sa prichystala na spánok.

Vybehla som hore schodmi a otvorila dvere predtým ako som zapla svetlo. Rýchlo som sa vyzliekla z môjho mokrého oblečenia a zobrala som si osušku a žinku spoza dverí. Vošla som do kúpeľne a dala som si veci na pult.
Rýchlo som si umyla zuby, potom som si umyla tvár a potom som vošla do sprchy. Páku som dala do stredu a čakala som na vodu kým sa zohreje. Po pár sekundách som natiahla ruku aby som zistila teplotu a vošla som dnu do sprchy. Na žinku som si dala sprchový gél a začala som sa umývať. Rozhodla som sa, že si vlasy neumyjem keďže bolo príliš neskoro a ráno som musela vstať skoro do školy. Opláchla som sa a vyšla som zo sprchy. S osuškou obtočenou okolo môjho tela som sa vybrala do izby. Kým som sa celá vysušila som sa hrabala v šuflíkoch pokiaľ som nevybrala nohavičky, podprsenku, legíny a obyčajné tielko. Vlasy som si dala do drdolu a šla som dole do práčovne. Zo sušičky som vybrala Harryho mikinu, pretiahla som si ju cez hlavu a vyšla som hore schodmi.

Vošla som do postele a zaspala som opojená jeho vôňou a zahriata vyžarujúcim teplom.

***
Zobudila som sa na zvuk môjho budíka. Stonajúc som sa natiahla cez posteľ a stisla som vypínač. Lenivo som vyšla z postele a vošla do kúpeľne. Zobrala som si zubnú kefku a zapla teplú vodu predtým ako som pod ňu dala kefku. Potom som použila trocha zubnej pasty a začala som si umývať zuby. Potom som si vypláchla ústa. Neskôr som vyšla z kúpeľne a vošla som do šatníka aby som sa prezliekla.

Prehrabávajúc sa v šatníku som si konečne vybrala pár bielych úzkych riflí a čiernym tielkom s nápisom ''Hipsta Please''. Rýchlo som sa prezliekla, pozrela som sa do zrkadla a dala som si vlasy do rozcuchaného drdolu. Na riasy som si dala trochu riasenky, ľahký make up a nejaký lesk na pery. Obula som si sivé Vansy a zišla som dolu schodmi.

''Ahoj mami a oci!'' povedala som keď som vchádzala do kuchyne a kráčala ku chladničke. Zobrala som kartón mlieka a natiahla som sa po krabičku cereálií, ktoré boli navrchu.

Z jednej z poličiek som vybrala misku a išla som ku stolu. Do misky som si naliala mlieko a potom som pridala cereálie. Nepýtajte sa ma prečo to robím. Proste neznášam keď sú cereálie v miske prvé a potom sa pridáva mlieko pretože to robí cereálie príliš premočenými. Ale keď dám prvé mlieko, môžem si pridať koľko cereálií chcem a môžem pridať ešte ďalšie ak sa zvýši mlieko. Som proste čudná.

Rýchlo som dojedla moje raňajky a šla som k mojim rodičom aby som im obom dala pusu na líce zatiaľ čo som išla von.

***

Auto som zaparkovala na prázdne miesto. Vzala som tašku zo sedadla, vyšla som von z auta a vykročila som smerom k hlavnému vchodu.

Pozrela som sa k bráne a tam opierajúc sa o ňu stál Harry, ktorý fajčil, spolu s celým jeho gangom. Spojil naše pohľady ale emócia na jeho tvári bola nerozoznateľná. Zatiaľ čo som nebola schopná ju dešifrovať, som prešla prednými dverami.

Kráčajúc dole chodbou a drgajúc do pár ľudí som sa konečne dostala k mojej skrinke. Otáčala som kľučku a zámok sa konečne otvoril. Zobrala som zopár zošitov a učebnicu. Potom som skrinku zavrela a uvidela som Kate, ktorá mi kráčala naproti s úsmevom na tvári.

''Ahoj London'' povedala celá šťastná. Vyzerá to tak, že nie som jediná, ktorá je šťastná, že je piatok.

''Ahoj Kate, čo je nové?'' opýtala som sa kráčajúc dole chodbou s ňou vedľa mňa.

''Oh, nič zaujímavé, práve sa chystám na moju ďalšiu hodinu, a čo ty?'' opýtala sa zatiaľ čo sa na mňa pozerala čakajúc odpoveď.

''Tak ja-''

''Čo sa ti stalo s rukou?!'' opýtala sa. Vôbec ma nenechala dokončiť moju vetu. Tón jej hlasu bol zvedavý.

''Oh, minulú noc som si šla zabehať a potkla som sa o vetvičku a odrela som si ruku'' zaklamala som to isté, čo som použila, keď sa ma pýtala mama. Cítila som sa zle, že som im obom klamala a nepovedala pravdu.

''Aw, dúfam, že už ti je lepšie'' Jej hlas bol plný znepokojenia.

''Vďaka'' povedala som a usmiala som sa na ňu.

Zvoniaci zvonček naznačil, že začalo vyučovanie a všetci sa ponáhľali na ich prvú hodinu. Kate a ja sme sa objali, predtým ako sme sa obe vydali vlastnými cestami

***

Vošla som do výtvarnej učebne a sadla som si vedľa Justina. Buď tu bol príliš skoro alebo som prišla neskoro ja. Harry bol v zadnej časti triedy spolu s priateľmi a keď sa nikto nepozeral, tak na mňa žmurkol. Ja som sa len otočila a snažila som sa zakryť moje červenajúce líce. Posledná vec, ktorú by som chcela, je aby ma uvidel ako sa červenám.

Položila som si tašku na lavicu a otočila som sa k nemu.

''Ahoj Justin''

''Ahoj London, čo máš nové?'' povedal, zdvíhajúc zrak od mobilu.

''Hou hou, čo dokelu sa ti stalo s rukou?'' prakticky zvrieskol. Ľudia sa začali pozerať našim smerom.

''Prepáč, nechcel som to tak skríknuť, ale čo sa ti stalo?'' opýtal sa tichšie.

''Si asi stá osoba, ktorá sa ma to dnes opýtala'' povedala som dusiac sa smiechom.

''Včera som si šla zabehať a nedávala som pozor. Potkla som sa o vetvičku, spadla som a oškrela som si ruku.

''Ako si sa mohla potknúť o vetvičku?'' opýtal sa zatiaľ čo sa snažil zdržať sa smiechu.

''Neviem! Asi som proste nešikovná'' povedala som so smiechom.

Moja konverzácia s Justinom pokračovala, až dokým som necítila potrebu použiť záchod. Zdvihla som ruku a opýtala som sa učiteľky, či môžem a ona mi dovolila. Vzala som si kartičku a dala som si ju do zadného vrecka, predtým ako som vyšla z triedy.

Šla som smerom k dievčenským záchodom, ktoré boli na druhom poschodí. Chodby boli úplne prázdne. Mohla som počuť len moje vlastné kroky a dýchanie. Otvorila som dvere a vošla som do kabínky.

Keď som skončila, šla som k umývadlu a umyla som si ruky. Pozerajúc do zrkadla som si upravila vlasy a šla vysušiť ruky.

Keď som bola hotová, otvorila som dvere aby som odišla.

Vyšla som von z dverí a moje dvere boli zakryté párom rúk a bola som zatiahnutá dozadu.

Začala som sa zvíjať v pokuse dostať sa preč ale tie ruky neprestali.

''Prestaň sa hýbať, štetka'' jeho hlas besnel spoza mňa. Jeho hlas mi znel povedome ale nevedela som ho zaradiť.

Pokračoval v ťahaní až pokým neotvoril dvere a hodil ma na zem.

Zvrieskla som keď som zacítila bolesť v mojej ruke.

''Ku*va sklapni!'' zavrčal zatiaľ čo nastavoval ruky smerom ku mne. Začala som sa plaziť vzad tak rýchlo ako som mohla ale on ma zatiahol za nohu smerom k nemu. V izbe bola tma takže som nemohla vidieť jeho tvár.

Hrabal sa vo svojich vreckách až pokým z jedného nevytiahol lepiacu pásku.

Začala som mykať hlavou pretože som už vedela čo mal v pláne.

''Prosím nie!'' pištala som a začali mi slziť oči.

Ignoroval ma a dal mi lepiacu pásku cez celé ústa, zatiaľ čo mi zvazal ruky dokopy. Bola som úplne bez pomoci a všetko čo som mohla urobiť bol plač a viera, že niekto príde na pomoc.

''Myslíš si, že mi môžeš dať len tak facku pred všetkými a nechať to tak, ty malá štetka?'' zavrčal nado mnou, jeho oči plné zlosti a nenávisti.

''Naučím ťa už sa so mnou nezahrávať ty jedna cundra!'' zasyčal, zatiaľ čo si ľahal s jeho telom na moje. Skúšala som sa pod jeho telom vrtieť ale bol príliš ťažký.

Pozrel sa priamo na moju tvár s úškľabkom na jeho tvári.

''Miláčik, neviem prečo plačeš. Nikto ti ku*va nepomôže'' povedal zatiaľ čo vopchal svoje ruky pod moje tričko.

Rukami sa začal dotýkať celého môjho tela, bozkávajúc celý môj krk a hrudník hnusnými bozkami. Ako ubiehali sekundy, začala som plakať silnejšie. Prstami mi pohladil tvár ale ja som sa otočila na bok, dostávajúc od neho facku. Chytil moju bradu a nútil ma pozrieť sa na neho.

''Ku*va neotáčaj odo mňa tvoju tvár'' povedal zatiaľ čo mi dal ďalšiu facku aby potvrdil svoje slová.

Rozopol mi džínsy a začal ich sťahovať dolu mojimi nohami. Kopala som a kopala ale nemalo to žiaden zmysel.

Toto sa nemôže diať.

Rozopol si opasok a to je všetko čo si pamätám predtým ako som stratila vedomie.

(komentujte aby som vedela koľko vás to tu číta vďaka :D btw..Čo myslíte, príde London niekto zachrániť? )

1 komentár: