nedeľa 9. februára 2014

It's a long story (10. kapitola)

Je to dlhý príbeh

Originál   
Harryho pohľad

Potom ako som jej dal na čelo čistú pusu, jej ústa sa sformovali do úsmevu a potom zaspala. Moje ruky sa prehrabli jej gaštanovými vlasmi, príležitostne sa zasekli na uzlíkoch. Vyzerala ako anjel. Prechádzajúc prstami po jej líci, všimol som si jazvu, ktorú musel spôsobiť Taylor. Prisahám, že ak by sa vtedy nezačala hýbať a nezískala by moju pozornosť, tak by som ho zabil. Len pohľad na ňu ako leží na zemi, mi spôsobil hnev. Nechávam vždy všetko dokončené, žiadne zvyšky. On mal výnimku. Zvyčajne k ľuďom nie som milý ale na nej je niečo, čo ma k tomu núti. Možno je to jej dobrota. Ale viem, že skôr či neskôr uvidí moju druhú stránku. Tú, ktorej sa jej bojím ukázať.


Po tom všetkom, čo sa jej dnes stalo, sa jej stále darí byť v dobrej nálade. Ak by som neprišiel, mohlo sa stať hocičo horšie.

Baví ma ztrápňovať ju. Myslela si, že si nevšimnem, že na mňa pozerá v kuchyni. Bolo to roztomilé, ako sa snažila to zakryť. Ale mala by vedieť, že ja sa pozerám stále.

Pozerajúc sa na stopnutú telku, vzal som ovládač a vypol som ju. Nechcel som pokračovať v sledovaní, pretože som ju mohol zobudiť a teraz potrebuje odpočinok.

Skladajúc sa do pohodlnej polohy som zaspal zatiaľ čo som ju držal v mojich rukách.

* o 3 hodiny *

Pohľad London

Škúliac kvôli slnečnému svetlu, ktoré sa dostávalo dnu cez okná som sa snažila vstať z postele. Slnko mi začalo spôsobovať bolesti hlavy. Musela som vypiť príliš veľa vody, pretože som sa cítila ako keby mi mal močový mechúr každú chvíľu explodovať.

Nemali ste už niekedy ten pocit, že ak urobíte jeden zlý pohyb, tak proste všetko výjde von?

Áno, presne tak sa teraz cítim.

Dvíhajúc hlavu z Harryho klína som sa snažila vstať, ale niečo mi to nedovolilo. Jemne som otočila hlavou a uvidela som jeho ruky, voľne obtočené okolo mňa, zatiaľ čo mu tvár zakrývali kučery. Vyzeral tak pokojne.

Ale ja nebudem pokojná, pokiaľ nepoužijem ten stupídny záchod.

Snažila som dať jeho ruky dole zo seba ale nefungovalo to. Jeho ruky vážili tony. Začala som sa krútiť a chcela som sa vyslobodiť z jeho objatia ale on len upevnil svoj stisk, zatiaľ čo niečo mrmlal zo spánku. Vzdychajúc z porážky som na neho musela zavolať.

''Harry!'' pošepky som na neho zakričala, pokúšajúc sa dosiahnuť jeho pozornosť.

Zastonal a otočil si hlavu nabok.

Dokelu, vedela som, že ma počul.

''Harry!'' povedala som zas, zatiaľ čo som začala byť jemne naštvaná.

''Pšššt'' zamrmlal späť, zatiaľ čo pohyboval telom.
Je teraz vážny alebo čo?

''HARRY!'' zvrieskla som tak hlasno ako som mohla. Jeho telo sa strhlo a jeho oči sa okamžite otvorili. Obzrel sa okolo ako keby sa práve prebudil zo zlého sna. Takmer som spadla z gauča ale udržala som rovnováhu.

''Prečo do riti vrieskaš?'' odpovedal jeho chrapľavý hlas, samozrejme naštvaný, pretože som ho zobudila zo spánku. Bola som šokovaná jeho tónom hlasu ale otriasla som sa z toho.

''Potrebujem cikať!'' zvrieskla som späť, zatiaľ čo som sa pokúšala uvoľniť sa z jeho rúk.

''Poďme proste späť ďalej'' povedal zatvárajúc späť svoje oči.

On si myslí, že srandujem?

''Prisahámbohu, že ak sa nepohneš tak sa vycikám na teba.'' povedala som hovoriac pravdu.

''Okej, okej'' povedal zatiaľ čo dával zo mňa dolu ruky. Jeho tvár sa sa skrútila v zhnusení. Dobre mu tak.

Rýchlo som vstala z gauča a vbehla som do najbližšej kúpeľne, ktorá bola hneď za rohom od kuchyne. Požehnaný to dom v ktorom žijú. Je tu nekonečne veľa kúpeľní.

Zavrela som za sebou dvere a rýchlo som si sadla na záchod. Keď som začala cikať, cítila som sa ako keby mi spadol kameň zo srdca. Nikdy predtým som necikala tak dlho.

Keď som bola hotová, šla som späť do obývačky kde sedel Harry a pozeral telku. Ľahla som si späť na gauč, zatiaľ čo som sa pozerala na televízor.

Rušiac ma z mojich myšlienkových pochodov, Harry prehovoril.

''Asi by si mala zavolať svojim rodičom a povedať im kde si'' povedal zatiaľ čo pozeral na televízor.

''Čo?! Nemôžem im zavolať a povedať, že som tu a čo sa dnes stalo! Zbláznia sa!'' povedala som sa pozerajúc sa na neho. Už teraz si viem predstaviť ich tváre ak by som sa doma objavila takto.

''Zaklam im'' jednoducho mi odpovedal zatiaľ čo sa na mňa pozeral.

''Nemôžem im len tak zaklamať, bez toho aby vedeli, že im klamem. A ešte k tomu .. som strašná v klamaní'' povedala som zatiaľ čo som začínala byť ohromená. Som strašná keď som pod tlakom.

''Ja neviem! Proste zaklam a povedz, že musíš ostať pretože musíš robiť projekt? To znie uveriteľne, že?'' opýtal sa.

''Ugghhh'' hlasno som zastonala, zatiaľ čo som si rukami prehrabávala vlasy.

''Proste im zavolám neskôr''

''Ja-'' povedal predtým ako ho vyrušilo otvorenie dverí.

''Harry si doma?'' zvolal chalan od dverí. Jeho hlas mi znel povedome.

''Tu som!'' Harry zvrieskol späť.

Prešlo pár sekúnd a do obývačky vošli traja chalani. Ako prišli bližšie, spoznala som, že sú to tí, ktorí patrili do Harryho gangu.

Všetci mali na tvárach zmetené výrazy.

''Čo to dopekla?'' prehovoril ten s írskym prízvukom. Jeho hlas bol jemný v porovnaní s jeho výzorom. Pozrel sa na Harryho, potom na mňa a potom späť na Harryho.

Harry vzdychol a potom otvoril ústa.

''Je to dlhý príbeh'' povedal zatiaľ čo sa rukami prehrabával v kučerách.

''Hej'' povedala som súhlasiac s ním. Všetci na mňa čumeli predtým ako jeden prišiel ku mne a prehovoril.

''Ahoj, som Louis!'' chalan s vlasmi zčesanými nabok prehovoril, zatiaľ čo mi nastavoval ruku na potrasenie. Jemne som si s ním potriasla rukou, predtým ako sa priblížili ostatní.

''Ja som Niall'' povedal blonďák s prízvukom.

''A ja som Liam'' povedal posledný, ktorý z nich bol asi najsvalnatejší. Vyzeral ako veľký plyšový medveď.

''Rada vás spoznávam, chalani, som London'' povedala som počas toho ako som im mávala.

Všetci zamrmlali spať ''ahoj London''.

Všetci vyzerali ako cool a milí ľudia ale ich výzor hovoril nie. Ale ja ich nebudem súdiť podľa toho, ale podľa ich osobností.

V izbe bolo ticho, predtým ako prehovoril Liam.

''Harry, musíme ti niečo povedať'' povedal, škrabajúc si zadnú časť krku, značne nervózne.

''Čo?'' povedal Harry zatiaľ čo sa jeho oči zaborili do Liama.

''Dobre takže.. umm.. počuli sme, že.. niekto nám povedal-''

''Povedal čo Liam? Prestaň si zo mňa robiť prdel!'' zavrčal zatiaľ čo začínal byť netrpezlivý.

''Zayn je späť'' povedal chvatne nahlas.

Všetci stíchli, keď Harrymu ztmavli oči.

Kto dopekla je Zayn?

(Prepáčte, že kapitola nebola skôr, ale mala som veľa učenia a ešte aj stále mám. Ďalšia kapitola bude až v utorok. Dúfam, že to vydržíte :D zatiaľ komentujte :D xx )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára