piatok 7. februára 2014

I didn't know bad boys could cook (9. kapitola)

Nevedela som, že zlí chlapci vedia variť

Originál


Pohľad Perrie

Zaparkovala som auto na voľné miesto a vošla som do nemocnice. Bol neskorý večer a nemocnica bola prekvapivo prázdna. Šla som na recepciu a cestou som si upravila košeľu.

''Zdravím, ako vám môžem pomôcť?'' opýtala sa ma sekretárka zatiaľ čo ku mne vzhliadala spoza okuliarov, ako keby som bola votrelec.


''Um, prišla som pozrieť Zayna Malika?'' opýtala som sa pozerajúc sa na hodinky na ktorých bol čas 17:00, stále návštevné hodiny.

''Zlatko, povedala si Zayn Malik?'' opýtala sa.

''Áno, rada by som ho navštívila''

''Prepáč zlatko ale vyžiadal, že nikto ho nemôže ísť navštíviť, jedine že...''

''Jedine, že čo?''

''Jedine, že si ...'' povedala zatiaľ čo sa ku mne nakláňala aby som to počula len ja.





''Jedine, že si kúpia CD Little mix''

Autorka: Haha dostala som vás! Prepáčte ale musela som to tu dať. Tieto veci o Zaynovi a albume Little mix sú proste vtipné! Prepáčte. Tu už je nová kapitola:))

Pohľad London

Predtým aby som si to dvakrát rozmyslela, moje pery sa stretli s jeho. Jeho pery, jemne škrabali moje zatiaľ čo jeho krúžok v pere spôsobil chlad v mojom tele. Natiahla som sa a vzala som jeho krk v pokuse priblížiť jeho hlavu k mojej aby sme prehĺbili bozk. Jeho pery boli ako zamat. Moje ruky sa prehrabli v jeho vlasoch a jemne zatiahli, spôsobujúc hrdelné zastonanie z jeho úst. Jeho jazyk skĺzol po mojej spodnej pere, žiadajúc povolenie na vstup, ktoré som mu dala. Jeho jazyk útočil na môj, snažiac sa získať prevahu.

Odtrhujúc sa od seba, som si začala kontrolovať dýchanie, zatiaľ čo Harry si olízal pery.

Z ničoho nič spravil môj žalúdok neľudský zvuk. Harry si to všimol a vybuchol smiechom, zatiaľ čo mi zčerveneli líca.

Toto bolo prvýkrát, keď som ho uvidela smiať sa. Jeho dve ďolíčky/jamky v lícach sa mu viditeľne zjavili na tvári spôsobujúc, že vyzeral ako malé dieťa. On bol proste definícia roztomilosti.

''Sme hladní, že?'' opýtal sa zatiaľ čo sa vyškieral.

''Nie až tak. Môj žalúdok škvrká, keď som šťastná'' každé slovo, ktoré som povedala prekypovalo sarkazmom.

Harrymu to došlo a zachichotal sa.

''Poďme ti zohnať niečo na jedenie'' povedal vstávajúc z postele. Predtým ako som sa mohla postaviť, už ma držal v rukách.

''Vieš o tom, že aj chodím, že?'' skepticky som sa na neho pozrela.

''Viem, proste len rád držím tvoj zadok v mojich rukách'' povedal zatiaľ čo pokrčil plecami.

Okamžite som ho udrela do ruky zatiaľ čo sa on na mňa škeril.

''Len srandujem, bejby'' povedal kráčajúc dolu schodmi. Ten spôsob ako ma nazval bejby mi zavrtel žalúdkom.

Kráčajúc dolu chodbou, vošli sme do miestnosti, ktorá bola podľa môjho úsudku kuchyňa. Bola pekne moderná s mramorovými pultami, stropovým osvetlením, vysokými retro stoličkami atď. Tento dom bol zariadený komplikovane.

Harry ma položil na blízku stoličku a išiel k špajzi a začal v nej niečo hľadať.

''Čo by si si dala?'' opýtal sa otvárajúc chladničku.

''Ty vieš variť? Nevedela som, že zlí chlapci vedia veriť'' povedala som zadržiavajúc smiech. Ten výraz na jeho tvári bol na nezaplatenie.

''Ha ha veľmi vtipné. Aj my musíme nejako prežiť'' povedal Harry zatiaľ čo sa pozrel mojim smerom.

Rýchlo som sa poskladala a odpovedala som.

''Môžem si poprosiť grilovaný syr?'' povedala som klepkajúc si po bruchu. Bože, bola som taká hladná.

Harry prikývol, vyberajúc panvicu, 6 kúskov chleba a zopár plátkov syra. Zapínajúc plameň, pokryl panvicu maslom, keď sa nahriala a začal pripravovať jedlo.

Nemohla som si pomôcť a čumela som na to ako sexy vyzeral keď varil. Jeho svaly na chrbte boli viditeľné cez jeho biele tričko, vždy keď dvihol ruky aby mohol premiešať jedlo. Spôsob akým boli jeho ramená široké len pridával jeho drsnosti spolu so všetkými tými tetovaniami na jeho tele.

Čo ho donútilo dať si všetky tie tetovania?

''Páči sa ti, čo vidíš?'' opýtal sa smerujúc svoju pozornosť ku mne s úškľabkom na tvári.

Rýchlo som zohla hlavu, keďže som bola strápnená. Mala som pocit, že by si mohol všimnúť ako na neho čumím.

''Áno, to jedlo vyzerá úplne úžasne'' povedala som snažiac sa usmerniť našu konverzáciu.

''Tu nie je nič za čo by si sa mala hanbiť, bejby. Ak by som tebou tak by som sa na mňa pozeral celý deň. Kto by sa nepozeral?'' povedal zatiaľ čo žmurkol mojim smerom, predtým ako obrátil svoju pozornosť späť k jedlu.

Ten chalan ma raz zabije. Obaja to vieme.

Vypínajúc sporák, Harry prišiel ku mne, položil pohár a tanier pre neho a potom aj pre mňa, predtým ako naložil dva horúce grilované syry a nalial vodu.

Moje ústa začali slintať. To jedlo predo mnou vyzeralo úžasne.

''Stačilo zízania, jedz'' Harry komentoval zatiaľ čo odhrýzal zo svojho sendviča.

Chcelo sa mi plakať, lebo to bolo ku*va strašne dobré. Ak bolo niečo blízke k tomu ako chutí nebo, určite to bolo toto.

Rýchlo som to zjedla a vypila som trocha vody aby som to spláchla dolu hrdlom.

Som jediná, ktorá je šťastná keď je?

Cítila som sa trocha zle, že Harry urobil jedlo, preto som sa rozhodla, že umyjem riad. Zobrala som môj tanier a šla som k umývadlu.

''Čo to robíš?''

''Umývam riady?'' povedala som ako by to bola najsamozrejmejšia vec na zemi. Veď som pri umývadle, nie?

''Nie, ja to zvládnem, Ty by si mala oddychovať'' povedal ako keby to bol nejaký fakt. Chcel vstať zo stoličky a prísť ku mne ale zastavila som ho.

''Ja nie som invalid. Len ma nechaj umyť riad. Je to to najmenej, čo môžem urobiť.'' povedala som zatiaľ čo som sa trocha usmiala.

''Dobre'' povedal sadajúc si späť. Bolo celkom jasné, že ho môj komentár rozčúlil.

Nechápem kvôli čomu bol ten zbytočný rozruch. Bolo to len 5 tanierov, ktoré bolo treba umyť. Je to ako keby si užíval keď sa o mňa stará.

''Pozri sa, hotovo!'' povedala som zatiaľ čom si sušila ruky. Šla som k tomu miestu, kde sedel.

''Poďme si pozrieť film'' povedal zatiaľ čo mi chytil ruku a viedol ma smerom k obývačke. Sadla som si na gauč, blízko k opierke aby som si tam mohla vyložiť ruku. Stále sa len o niečo opieram.

Harry na sekundu odišiel a hneď sa vrátil s dvoma dekami v rukách. Podávajúc mi jednu z nich, schúlila som sa do ňej. Bola taká hrejivá a príjemná.

''Takže, čo budeme pozerať?'' spýtala som sa zatiaľ čo som sa hrala s dekou ako malé dieťa.

''Hocičo čo chceš pozerať'' povedal pozerajúc sa na poličku s filmami.

Na tvári sa mi okamžite zjavil úsmev, keď som si rozmyslela čo chcem pozerať.

''Pozrime si Mean girls'' povedala som zatiaľ čo som rukami tlieskala vo vzduchu. Ak tu je nejaký film, ktorý by som mohla pozerať stále odznova, je to tento. Ach, tento film je proste úžasný.

Harry zavzdychal ,predtým ako otvoril ústa.

''Máš šťastie, že Louis tento film kúpil'' zamrmlal predtým ako ho dal dovnútra prehrávača.

Sadajúc si vedľa mňa začal Harry pozerať film. Počas toho ako sme pozerali film som sa mohla rehotať alebo mať slzy v očiach a Harry mal stále na tvári ten seriózny výraz. Stále som ho počula mrmlať ''toto je také teplé'' aj keď som si všimla ako zadržiaval smiech keď sa zjavilo niečo vtipné. Bol taký zlatý keď sa snažil nezaujímať sa o chick flick (filmy ktoré sú romantické a o láske a sú hlavne pre ženy, len proste neviem ako to mám napísať sorry :D).

Asi v polovici filmu sa mi chcelo spať. Lieky proti bolesti asi začínali konečne naplno účinkovať. Snažila som sa nezaspať, pretože najlepšia časť filmu mala ešte len prísť. Zívajúc som si položila hlavu na operadlo.

''Si unavená?'' Harry sa opýtal pozerajúc na mňa.

Pokrútila som hlavou ale on musel vedieť, že klamem.

''Áno si, poď tu'' povedal zatiaľ čo ukazoval prstom na svoj klín, že si mám ľahnúť tam. Zavahajúc som sa pohla z kraja a položila som hlavu do jeho klína, naťahujúc sa aby sa mi ležalo pohodlne.

''Dobrú noc'' povedala som zatvárajúc oči.

''Bejby, veď je ešte stále ráno'' Harry sa zachichotal.

''Nechaj ma tak'' povedala som s úsmevom.

''Ako myslíš, bejby'' povedal zatiaľ čo sa hrabal rukami v mojich vlasoch a jemne ich česal.

Predtým ako som zaspala, za zohol a dal mi pusu na čelo.

(ej kej ej nová kapitola :) čo si zatiaľ myslíte o vzťahu Harryho a London aka Lorry alebo Hondon alebo čo ja viem ako sa to volá? :D :D  Ship or sink? :D )

1 komentár: