piatok 31. januára 2014

He's marked you as his (3. kapitola)

Označil ťa ako svoju

   
Originál

Hneď ako opustili jedáleň, všetci pri mojom stole obrátili zrak na mňa. Naozaj som pre nich nemala žiadne vysvetlenie aby som vysvetlila čo sa práve stalo. Som šokovaná tak isto ako aj oni. Pravdepodobne ešte viac. Harryho som poznala len sotva. Pred pár hodinami vyzeral ako obyčajné nafúkané decko a teraz mi o ňom ľudia rozprávajú viac. Úprimne, neviem čo by som mala robiť.

''Ó môj Bože!'' Kate zrúkla z druhej strany stola.


''Prečo hovoríš ''Ó môj Bože''?'' opýtala som sa zatiaľ čo som sa pozerala okolo na tváre ľudí pri stole. Všetci vyzerali byť vydesení aj za mňa a na tvárach mali súcitné pohľady.

Čo do pekla sa tu deje?

''Um, London, myslím, že Harry si ťa možno označil ako 'svoju'.'' povedala Kate zatiaľ čo sa pozerala na Megan aby sa uistila. Megan pomaly prikývla na súhlas.

'' Čo tým myslíš?'' nejasne som sa opýtala. Moje dlane sa pomaly začínali potiť, kým som čakala na jej odpoveď.

''Do značnej miery to znamená, že si tabu pre ostatných. Schválne tu na teba žmurkol, pretože je tu naokolo veľa ľudí. Ako vidíš si nové dievča na škole. A taktiež si sexy, takže nechce aby sa nikto snažil niečo s tebou mať.''

''Ale ja nerozumiem. Čo ma robí inou ako sú ostatní na tejto škole?''

''Pravdepodobne je to tvoja nevinnosť''

''Nevinnosť? Do riti, veď to je ešte len môj prvý deň v škole preboha!'' zkríkla som na nich. Mohlo to znieť trocha ostro ale bola som naozaj vydesená.

''London, upokoj sa. Keď sa pozriem na spôsob ako so sebou zaobchádzaš, vôbec nepôsobíš ako štetka. Neobliekaš sa ako štetka a si múdra. Takže, áno si celkom nevinná s výnimkou tvojej drzej pusy'' odpovedal Tony.

''Môžme o tom prestať rozprávať, prosím? Potrebujem tento obed dojesť predtým ako sa skončí prestávka'' potichu som im odpovedala.

Len z pohľadu na Harryho vidím, že sme absolútne protiklady. Ako sa môže takýto punker s piercingami a tetovaniami zaujímať o mňa? Som len obyčajná osoba, ktorá chce zmaturovať a ísť na vysokú. Vôbec nič špeciálne. Priala by som si aby bolo ale nie je. On vyzeral ako hráčsky typ a ja ho nenechám zahrávať sa s mojimi citmi.

Bola som taká zahĺbená v myšlienkach, že som si ani nevšimla, že obedná prestávka sa skončila. Všetci boli na nohách a vyhadzovali odpadky do najbližších smetných košov. Dievčatá si vymieňali objatia s kamarátkami, predtým ako sa rozišli do tried na ďalšie hodiny, zatiaľ čo sa jedáleň zapĺňala deťmi, pravdepodobne preto, že teraz mali obednú pauzu oni. Takže som vstala, vyhodila som svoju tácku ale fľašku s vodou som si nechala pre prípad, že by som počas dňa vysmädla.

''Hej, London, chceš aby som ťa odprevadil na tvoju ďalšiu hodinu?'' spýtal sa Tony, zatiaľ čo sa snažil prísť na miesto kde som stála. Pozrela som sa jeho smerom a išla som k nemu. Môže ma doprevádzať na hodiny.

''Jasné, len ma nechaj zobrať si moje veci'' povedala som počas toho ako som sa naklonila cez stôl , zobrala tašku a vydala sa smerom z jedálne, Tony kráčal hneď za mnou.

Chodba bola celkom prázdna, vzhľadom na to, že sme boli jedni z posledných, ktorí opustili jedáleň. Aj keď tu bolo stále pár ľudí pri skrinkách, pravdepodobne si vyberali knihy.

Všimla som si, že sme minuli našu Matematickú učebňu a išli sme ďalej.

''Kam ideme?''

''Ou, idem do mojej skrinky, ak ti to nevadí'' odpovedal Tony.

''Ou, to je v pohode. Môžem isť s tebou''

O pár sekúnd sme sa konečne dostali k jeho skrinke. Otvoril ju a vložil do nej nejaké zošity a vybral zošit z matematiky. Už išiel zavrieť skrinku, keď zrazu niekto na konci chodby prehovoril.

''Čo tu robíš s týmto šprtom bejby?'' jeho hlas sa ozýval po chodbe. Otočila som sa a spoznala som, že to bol Harry a jeho gang. Prečo sa musia vždy objaviť keď som sama alebo s niekým iným? Oni museli naozaj zruinovať každý moment.

''Len poďme'' Tony mi povedal tak hlasno, aby som to počula len ja.

''Nie my nemôžme len tak odísť Tony. On ťa práve urazil! Chceš ho nechať v tom pokračovať?'' opýtala som sa ho s rukou položenou na mojom boku.

''On to robí stále, takže teraz som na to už zvyknutý'' Tony odpovedal pozerajúc dole na zem pravdepodobne lebo sa cítil trápne.

''No, žiadny môj priateľ nebude takto urážaný, pokiaľ som nablízku'' odpovedala som mu zatiaľ čo som išla dolu chodbou.

''London, nerob to!'' počula som ho povedať spoza mňa ale ja už som bola dávno na polceste ku Harrymu.

''Tony pozri sa , ani tvoja vlastná kamarátka sa o teba nezaujíma.'' Harry povedal zatiaľ čo mal na tvári ten hlúpy úškrn, keď som sa k nemu priblížila. Všetci jeho priatelia vyzerali byť pobavení jeho komentárom.

''Vlastne som tu prišla preto, aby som ti povedala, že on nie je šprt a je oveľa lepšia osoba akou ty kedy budeš.'' povedala som kráčajúc bližšie k nemu. Nie úplne blízko ale asi na dĺžku ramien.

Videla som ako jeho oči stmavli a zaťal čeľusť.

''Nikdy nebudem chcieť byť ako oni! Veď nemá žiadnych po*ebaných priateľov!'' vyštekol na mňa, zatiaľ čo prišiel o krok bližšie, naše hrude sa takmer dotýkali.

''Práve sa na jedného z nich pozeráš, Harold.'' drzo som mu odvetila s dôrazom na slovo ''Harold''. Myslím, že musí byť bipolárny alebo čo, lebo ešte pred chvíľou bol v pohode.

''Drž hubu!'' povedal cez zaťaté zuby.

''Aw, malý Harry nemá rád keď mu hovoria Harold.'' povedala som mu ako keby som rozprávala s malým dieťaťom. Počula som ako sa jeho priatelia za ním chichotali a to ho vytočilo.

V okamihu ma pritlačil ku skrinke. Zakňučala som z bolesti, ktorú som pocítila pri náhlom kontakte s tvrdým kovom. Pritisol ma a ja som nemala šancu mu újsť.

Začala som sa chvieť strachom a on si asi začal uvedomovať, čo urobil.

Jeho oči sa zjemnili a pustil ma, odstúpil sa mi z cesty aby som mohla prejsť.

''Prepáč'' potichu
pošepkal tak aby som to počula len ja.

Pohla som sa a pripojila som sa k Tonymu na konci chodby. Začali sme kráčať preč, smerom k našej Matematickej učebni.

Z diaľky som slabo počula Harryho a jeho priateľov ako sa rozprávajú.

''Čo to dokelu bolo? Odkedy sa ospravedlňuješ?'' ozval sa jeden z jeho priateľov.

''Neospravedlnil som sa''

''Kámo, áno ospravedlnil si sa''

''Nie kur*a neospravedlnil!'' Harry povedal samozrejme naštvaný tým že o otravovali.

Netuším prečo im klame.

4 komentáre:

  1. Awww, je to úžasne. :) Som rada, že prekladáš práve túto story. Preklad je tiež úžasný, až na pár čiarok, ktoré tam chýbaju. Určite budem čítať ďalej. Prosím len pokračuj v prekladaní. A prosím ťa, nenechaj sa odradiť tým, že teraz tu budeš mať málo komentárov. Začiatky sú vždy tažké ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bravo bravo very good !!! Je to super už sa neviem dočkať kedy bude 4.časť! Preklad je super! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bravo bravo very good !! Velmi dobry preklad! Len pokračuj dalej v preklade! Ja budem urcite citat dalej! Mozno teraz nemas vela tych co to citaju ale zaciatky su velmi tazke ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vďaka baby:) cením si to :) v preklade budem určite pokračovať :))

    OdpovedaťOdstrániť